Får ni orgasmer i sömnen?

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Hittade ett inlägg på grabbarnas sida, om utlösningar på natten.

Ett inlägg påminde mig om mig själv, att jag ofta drömmer att jag onanerar intensivt och skönt...men lyckas aldrig komma till orgasm.
Ibland vaknar jag med våt mus och man måste avsluta vad drömmer påbörjat,
så att säga..

Får ni orgasm i sömnen alt. drömmer ni att ni får orgasm?

:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ibland vaknar jag med våt mus och man måste avsluta vad drömmer påbörjat,
så att säga..
...........................................................................................


...det stämmer på mig med.

Ingen orgasm i sömnen, men jag kan drömma att jag får orgasm
 

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har fått det vid flertal tillfällen senast för ett par veckor sedan.., känslan är lite annorlunda mot en vanlig men minst lika skön :D
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag varken får...eller drömmer att jag får orgasm..jag vaknar alltid innan det går och får uppleva det vaken istället!!:oops:
 

Cybosia Mesomella

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Kul när man vaknar och märker att killen drömmer heta drömmar :p
Brukar iof själv göra det brukar dock bara vakna och vara något så otroligt sugen efter något att det känns som den största livsuppgiften i världen :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kul när man vaknar och märker att killen drömmer heta drömmar :p
Brukar iof själv göra det brukar dock bara vakna och vara något så otroligt sugen efter något att det känns som den största livsuppgiften i världen :p


:D Underbar beskrivning på en känsla;)
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Får ni sexdrömar bara så där eller brukar ni vara lite småkåt redan innan ni sover? Kan man stimulera sexdrömar på något sätt?

Jag hoppas jämt att upptäcka någon gång att min fru har sexdrömar, men under alla år vi har varit gifta har det alldrig hänt. Kanske att hon har sexdrömar, men i sådant fall märks det nog inte hoss henne.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Får ni sexdrömar bara så där eller brukar ni vara lite småkåt redan innan ni sover? Kan man stimulera sexdrömar på något sätt?

Jag hoppas jämt att upptäcka någon gång att min fru har sexdrömar, men under alla år vi har varit gifta har det alldrig hänt. Kanske att hon har sexdrömar, men i sådant fall märks det nog inte hoss henne.


Genast undrar jag så klart om din fru har upptäckt att du har sexdrömmar:)
 

Cybosia Mesomella

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Personligen har jag en fördel att jag oftast är så pass vaken att jag kan styra mina drömmar oavsett om det är mardrömmar eller lustfyllda honungssöta drömmar som tar andan ur en :) lyckliga jag :D:p
 

mysman

Medlem
Kön
Man
Sorry om jag är inne och pillar på det kvinnliga onaniforumet men ville bara påpeka att man kan träna upp sin förmåga att styra sina drömmar, så kallad lucid dreaming. Jag har upptäckt det ganska nyligen och man kan verkligen träna sig till det. Det är förvånande vad man kan upptäcka när man inte är bunden på samma sätt som i verkligheten

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucid_Dreaming
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag a har ganska oftasex och onanidrömmar men har aldrig vaknat av att jag får orgasm, Jag har heller aldrig drömt att jag fått orgasm, bara nästan men då vaknar jag alltid.
Efter ett sådant uppvaknande är det dock enkelt att med lite handpåläggning och pill få orgasmen man drömt om...
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Oj! Alltså, visst händer det att drömmarna innehåller sex och att man vaknar i ett konstigt mellanläge då man inte vet vilket som är dröm och vaket.
Men att få orgasm i sömnen? Det kan jag ju bli avis på! :oops:
 
Toppen