För tajt?

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Tills han tränar upp det kan du ju låta honom smeka och slicka dig först, tills du nästan kommer (eller redan har kommit och nästan kommer igen.. ) och sen avslutar med det hårda snabba knullet.. Jag är som du, jag gillar hårt, men efter en riktigt lång uppvärmning. :)
 

TheDonut

Ny medlem
Kön
Man
strat stop..om det ska funka måste man våga gå ritkigt nära orgasm...annars kan man abra köra i 2 sek till innan man måste stanna igen...för mig iaf...om man går till 99 procent av det som krävs..alltså nästan komma kan man ha full kontroll efter det...första gångerna är det lätt att man råkar komma ändå..men träning!
 

pooh.bear

Medlem
Kön
Man
Originally posted by TheDonut

strat stop..om det ska funka måste man våga gå ritkigt nära orgasm...annars kan man abra köra i 2 sek till innan man måste stanna igen...för mig iaf...om man går till 99 procent av det som krävs..alltså nästan komma kan man ha full kontroll efter det...första gångerna är det lätt att man råkar komma ändå..men träning!

Ja, så är det för mig med, men ser man långsiktigt på det så hjälper det ändå. De där 2 sekunderna blir 10 efter ett par gånger, och de där 10 sekunderna blir snart en minut etc. Kan inte gå i borgen för att det funkar så för alla, men för mig gav det utmärkta resultat. Man får dock vara beredd på att det kan ta ett tag. Det tog kanske ett år innan jag helt kunde sluta ta pauser
 

SOLO

Medlem
Originally posted by Toppentjej

Har ni killar några tips till en kille som går för snabbt på grund av att det helt enkelt är för skönt? Jag är nämligen enligt de killar jag har haft sex med väldigt tajt, något som är väldigt uppskattat men som ger min nuvarande kille vissa problem. Han klarar nämligen inte att ha sex länge alls innan han går. Han har aldrig haft det problemet med tidigare tjejer påstår han och skyller det på att jag är för tajt och skön.

Jag tycker självklart att detta är väldigt tråkigt eftersom jag gillar att ha sex mycket och länge och det känns som han alltid lyckas med att gå precis när det är som skönast. Mycket irriterande ;)

Så har ni några tips? :)

Klart uppskattat tips før många tjejer iaf, ær att killen tillfredstæller med långa førspel først. Så tjejen får komma minst ebn gång innan det blir penetrering.
På så vis går ingen lottløs :p:p
 
Kön
Kvinna
Kan ju säga att min kille har motsatt problem. Eller problem och problem, men ibland tycks han kunna hålla på i evigheter. Det uppskattas oftast, men ibland så hinner jag bli öm i både det ena och det andra.

Han säger att så har det alltid varit, på någotvis så verkar det som detta är lite i skymundan. Killar som det går för snabbt för pratas det jämt om, men de som har problem åt andra hållet får klara sig själv.

Nu är det väl inget större problem, han kommer ju trots allt. Men det finns faktiskt de killar som har problem och kan helt enkelt inte komma av ren sex.

Just do it baby!
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Maree- Jag känner igen det där. Min flickvän har samma bekymmer.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by Maree

Kan ju säga att min kille har motsatt problem. Eller problem och problem, men ibland tycks han kunna hålla på i evigheter. Det uppskattas oftast, men ibland så hinner jag bli öm i både det ena och det andra.

För mig är det inget problem, men jag är väldigt uthållig på gott och ont. Det händer ibland att min kvinna inte orkar mer helt enkelt och att jag får avsluta på egen hand.

Jag kommer alltid, pålitligt, men det kan dröja längre än jag skulle vilja.
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
När det tar för lång tid för mig, så ställer jag mig på knä och runkar fort och intensivt till jag sprutar på min tjejs mage. Det uppskattas...
 
Toppen