F-ordet...

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Det beror väl på hur det används, ingen gillar väl att bli kallad fitta t.ex. men som ett ord för det kvinnliga könet har jag inga problem med ordet.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by kille20

Jag blir kåt av att se en fitta i verkligheten, jag förstår inte varför strippor inte får visa den i sverige
Vad fan har det med den här tråden att göra??? Ärthjärna! :eek:
 

lillan

Ny medlem
Kön
Man
Pärlan säger jag.. Snippan.. låter som nå som man säger till barn när dom frågar "mamma vad är det där?"

-kom älskling o pilla mig på pärlan!
helt klart bäst, enligt mig då :oops:

lilla jag
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
Hmm ett alltid lika kärt ämne, att namnge det bästa vi vet, exet mitt brukar "rasta katten" på egen hand men bad mej å andra sidan att slicka Fittan
 

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
använder också ordet fitta,kan vara både sexigt och "vanligt". mitt ex sa mutta,det tyckte jag var sött när han sa det om min iallafall..:) men fitta är bäst.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker att det beror lite på vilken stämning jag befinner mig i. Är jag riktigt kåt så är det defintivt fitta som jag använder, men om jag däremot är på väg att bli tänd, eller bara skriver ner fantasier som jag har, då är det inte sådana ord jag använder. Men va sjutton använder jag istället?? Ibland kan det bli väldigt neutralt, såsom bara vinkar om vad det handlar om (typ mellan benen osv).

Ett annat ord som jag hörts användas är helt enkelt skötet.
 

Merreman

Ny medlem
Kön
Man
Jag har kommit på mig själv ofta använda 'muff'. Tycker jag fungerar bra i dagligt tal (om man nu pratar så mycket om det i dagligt tal).
 

Casa Nova

Ny medlem
Kön
Man
Använder orden/t "tuss, tussen, tussar/na". Känns som något man kan bädda in sig i, bli kramad av, få vårda. Mjukt å fint! Precis som tjejer är (och som män borde vara oftare).:oops:<font face="Lucida Console"></font id="Lucida Console">[navy][/navy][yellow][/yellow]
 
Kön
Man
Casa_Nova:

Tussen var ju riktigt gulligt. Passar kanske inte vid de mest kinky tillfällena men jag gillade det som ett sött vardagsord.

Tussen får det bli framöver *Ler*

To heaven and back again
 
Toppen