Finlandsfärjan eller 10000metersklubben?

G

Guest

Gäst
Förhandsgranskning
Finlandsfärjan ja. Viking line sista minuten i somras. Trots att jag verkligen hatar finlandsbåtar. Men när folk tjatar och lockar med fest 24/7 så åkte vi ändå Helsingfors t.o.r... Tänkte skippa sex eftersom jag tycker miljön är rätt avtändande men glömde snabbt bort det ute på dansgolvet. Garvades när min polare brakar in i hytten några timmar senare. Hon snodde vår handduk, tog kläderna, ciggen å mobilen och gick.:(

i flygplan? Nej, inte det. Kan bli svårt att knulla men lite petting e nog inga problem. Har ju pullat en tjej under hennes jacka på Swebus 831 så på flygplan borde inte vara svårare...Fast kommer nog inte in i 10'000 meters klubben på det :)
 

Trallis

Medlem
Kön
Man
Tyvärr e jag inte med i 10,000 metersklubben jag heller :( Men jag har knullat 2 ggr på Finlandsfärjan. Ena gången på väg till F. andra gången på väg hem (samma resa) med två olika tjejer!
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jupp, både och.

Finlandsfärjan är väl ungefär som på vilket hotell som helst?

Flygplan är lite roligare däremot :D Riktigt kul faktiskt! Liiite trassligt dock, en flyplanstoalett är ju inte blå hallen direkt. Sen var det lite pinsamt att komma ut därifrån också; hela kön som står och stirrar på en... skulle varit rätt kul att höra vad tänkte.
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Japp , har haft sex på finlands färjan och på danmarks färjan ( från oslo ).

I ett flygplan har jag bara onanerat men inte haft sex. Kanske jag borde
ta chansen någon gång , jag jobbar ju som flygvärd ;)
 

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Inte på finlandsfärjan just, men på en annan färja. Det var på en skolresa med en klasskompis och det var 5 andra personer som låg och sov i samma hytt :D

Har aldrig haft sex på ett flygplan dock, det verkar extremt krångligt...
 
R

ryter

Gäst
Finlandsfärja: Ja

Flygplan: Nej. men det är ju inte höjden som är utmaningen snarare platsbristen. Borde ju heta 1kvadratsklubben istället för 10000m klubben :D
 

placebo

Medlem
Kön
Man
är med i 10000m klubben ja!

men har tyvärr inte pökat på en finlandsfärja. men jag har varit nära, sen kom min fulla kompis in. haha, var bara attta avbryta då
 

Johan6

Medlem
Kön
Man
är med i 10000m klubben ja!

men har tyvärr inte pökat på en finlandsfärja. men jag har varit nära, sen kom min fulla kompis in. haha, var bara attta avbryta då

berätta hur det var när du gick med i 10000m-klubben, med vem? trångt?
 
G

Guest

Gäst
Tyvärr inte på ett flygplan, men finlandsfärjan har det blivit 3 ggr, varav en bakifrån mot relingen. (hytten var redan upptagen)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har du nån gång haft sex på finlandsfärjan, eller på flygplan?

:cool:

har åkte finlandsfärjan en gång (tur & retur så klart...) som nygift..;)

men tyvärr har jag aldrig lyckats med 10.000m klubben, det vore ju attans om man inte skulle få till det:D
 

Johan6

Medlem
Kön
Man
Japp , har haft sex på finlands färjan och på danmarks färjan ( från oslo ).

I ett flygplan har jag bara onanerat men inte haft sex. Kanske jag borde
ta chansen någon gång , jag jobbar ju som flygvärd ;)


Känner du till några kollegor som haft sex ombord?
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Har haft sex på finlands färjan med frugan medans ett annat par (sov) därinne i hytten. Var 2 st kompisar till oss som åkte på samma resa som berättade att de vaknat av att de hört mystiska ljud från sängen :oops:
Är tyvärr inte med i 10 000 m klubben :(
 
Toppen