Flickor, ni bestämmer

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by redheaded_girl

<snip> Men vi relaterar inte brösten till hur bra vi är i sängen... inte jag i alla fall. Det verkar ju finnas gott om killar som gör det, när det gäller deras snoppar.
Nej, där skiljer det sig helt. Killar oroar sig väl hur det ska gå i sängen med snoppen. Medan tjejer undrar hur attraktiva de skall uppfattas på vägen dit med brösten.

Att det sedan finns 100ggr fler trådar om kukar än bröst här har väl två anledningar;
1. Det verkar vara iaf 10ggr fler killar än tjejer närvarande i forumet.
2. Många killar är så krävande efter uppmärksamhet att jag ofta skäms för mitt kön.
 
Kön
Kvinna
Alltså, jag tycker nog att det mer är killar som diskuterar storleken på mina tuttar än jag själv. För mig är de inte speciellt facinerande...menar jag är född med dem

Originally posted by Flow242

Originally posted by MareeIbland tror jag ni killar är omöjliga...storlek spelar ingen roll alls (sagt 200001 gånger).
Vi spelar nog alla i samma liga, ni tjejer kan vara olidligt tjatiga om era tuttar :). Hmm... eller så kanske jag fått se mer av tjatet på grund av mina val/preferenser, när jag tänker efter så har de nog haft A- eller mindre B-kupor, allihop som jag haft ihop det med.

Äsch, strunt samma. Poängen är att penis och bröst är nog en stor del av personligheten, och därför blir de viktiga för bäraren. Oändligt mer viktiga än vad motstående könet kan begripa.
 

jonih

Ny medlem
Kön
Man
Som jag ser det: bröst är ju ursprungligen en symbol för liv.
Vi män använder nog en del av vår reptilhjärna när vi uppskattar stora bröst. Numera sätter vi tydligen likhetstecken mellan stora bröst o. sexuellt intressant.
Angående jämförelse med kuk: brösten exponeras ju dagligen(mer ell. mindre) medan en snopps storlek upptäcks när man väl är "igång".
Skulle ni tjejer tvärnobba en kille som just fått av sig kalsongerna bara pga storleken???
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Flow242
Killar oroar sig väl hur det ska gå i sängen med snoppen. Medan tjejer undrar hur attraktiva de skall uppfattas på vägen dit med brösten.

Detta var det klokaste som skrivits i den här tråden!
 

Honesty

Ny medlem
Kön
Man
Jag var på ett läger när jag var 15 år gammal (19 år nu btw). Vi hade sådan här diskussion att vi satt på en killsida och en tjejsida och så skulle vi fråga det andra "könsidan" någonting.

En tjej frågade "Varför skryter alla killar över hos stor snopp de har?"

Jag svarade allvarligt "Men det kanske är sant?!"
Alla skrattade...jag fattade ingenting.
-----------------------------------
16,5 cm lång (mätt framifrån), 13 cm omkrets- svagt lutande åt vänster. Jag är kanske inte stolt, men iaf pleased. Är fortfarande oskuld men onanerar ofta...
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Maree

Alltså, jag tycker nog att det mer är killar som diskuterar storleken på mina tuttar än jag själv. För mig är de inte speciellt facinerande...menar jag är född med dem

Född med dem???
Tillåt mig tvivla! ;)
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
sluta tjafsa om läng, tjocklek, diameter, kubik och sånt:D Är jag ända killen som inte bryr mig eller?

adda gjärna på MSN
 
Kön
Kvinna
Originally posted by erotique

Originally posted by Maree

Alltså, jag tycker nog att det mer är killar som diskuterar storleken på mina tuttar än jag själv. För mig är de inte speciellt facinerande...menar jag är född med dem

Född med dem???
Tillåt mig tvivla! ;)

Jaja, nu skall vi inte gå in på petiteser. Jag LEVER med dem är väl snarare vad jag menar..men det VET jag att du visste! :-D
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Ganska kul tråd det här!

Alla killar har bekymmer med storleken det är ju konstaterat.

Alla tjejer har mer eller mindre bekymmer med storlek på lår, bröst och sina förtjusande ändor. (påstår jag med ett leende)

Angående signaler till reptilhjärnan och vår djuriska sida så finns det en mängd saker som är vetenskapligt belagda, t.ex att stora bröst och stora kukar ger signaler om fruktbarhet. Hur starka de signalerna tas emot av olika personer är nog ganska individuellt.
Likaså läste jag också någonstans att klarrött läppstift skickar en signal till oss killar om svullna blodfyllda blygdläppar. :)

Jag kan även citera tre olika tjejer som har sagt samma sak genom åren:
"Killar med stora kukar är de sämsta älskarna för de tror att det räcker med en stor kuk"
(Känns ju bra för min självkänsla eftersom jag håller till i medel-kategorin vad gäller storlek)

Det är nog bara att konstatera att smaken är som baken:...delad, och tur är nog det.

Som slutkläm vill jag bara tillägga att om en människa doftar "rätt" så är han eller hon "rätt". Svårt att förklara men så är det !

Själv tog det mig över 40 år innan jag fann en hona med rätt doftmönster. Visserligen har hon enligt egen utsago för stor ända, för hängiga bröst och för feta lår och en och annan rynka i ansiktet, men hon är underbart vacker !

Ha det bra allihopa

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Jaja, nu skall vi inte gå in på petiteser. Jag LEVER med dem är väl snarare vad jag menar..men det VET jag att du visste! :-D

Jodå Maree, jag förstår mycket väl vad du menar. Kunde bara inte låta bli att kommentera eftersom det lät lite kul... ;) Inte min avsikt att vara petig. :)
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Vilken teknik? Egentligen finns det ju ingen speciellt teknik, bara hur man tillfredsställer tjejen för övrigt.
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
Skinnfri har insikt...respekt!

Maree, du verkar vara en go tjej, men prova att använda rättstavnings funktionen på datorn...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Originally posted by Playboy

Skinnfri har insikt...respekt!

Maree, du verkar vara en go tjej, men prova att använda rättstavnings funktionen på datorn...

Sorry alla tjejer ni har inte en chans! Playboy är forumets största "pussy", vad som än skrivs kan han hitta något att klaga på. Han måste ha ett riktigt ruttet liv. Så vi klagar inte på honom utan känner bara medlidande.
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
challe...helt seriöst, om vi träffas någon gång (vilket jag betvivlar) så skall du få så mycke smörj...patetiska lilla människa!
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Playboy

Skinnfri har insikt...respekt!

Maree, du verkar vara en go tjej, men prova att använda rättstavnings funktionen på datorn...

Det heter rättstavningsfunktionen. Du har den visst inte inkopplad, tror jag. Kan vara ett bra tips till sådana som du.
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by erotique

Originally posted by Playboy

Skinnfri har insikt...respekt!

Maree, du verkar vara en go tjej, men prova att använda rättstavnings funktionen på datorn...

Det heter rättstavningsfunktionen. Du har den visst inte inkopplad, tror jag. Kan vara ett bra tips till sådana som du.

Du har rätt, eftersom jag bor utomlands så har jag engelsk rättstavningsfunktion, hoppas det blev rätt nu...
 
Toppen