Flickvän som inte vill...

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Pustar ut efter två timmars sex med min sambo! Den här gången var det äkta.. Hon satt och läste min blogg när jag började kyssa henne i nacken. Gav henne lite lätt nackmassage medans hon läste. Då hörde jag mitt i allt att hon började andas tyngre så jag lät min hand glida ner till hennes bröst...
Fortsätt, viskade hon, jag har webcammen på...
Det visade sig att hon satt och chattade med någon hon inte kände.
Där stod jag bakom henne med ena handen på hennes bröst och den andra på hennes axel när hon vände på huvudet och sa "öppna byxorna".
Jag gjorde som hon sa och hon började suga av mig. Den bästa avsugningen jag varit med om. Hon sög ända tills jag sa att jag ville komma i hennes mun, då knep hon till runt skaftet hårt... Våga inte komma ännu, sa hon.
Hon stängde av kameran och sa åt mig att lägga mig på sängen. Sen satt hon sig på mig och red. Det som gjorde det extra skönt var att varje gång jag gjorde ett motjuck eller försökte röra henne med händerna slutade hon, jag var helt i hennes våld. Hon red mig ända tills jag kom.
Jag la satsen i henne och hon rullade av mig.
Vi låg och pustade en liten stund tills hon sa, "nu vill jag bli tagen bakifrån".
Hon sög mig tills den stod igen, vände sig om på alla fyra och svankade. Jag körde in kuken i henne och började långsamt pumpa. Efter en liten stund tryckte jag långsamt in tummen i röven på henne, och i detsamma skrek hon ut en lång och skön orgasm. Jag blev så kåt av det att jag stack in kuken i röven på henne istället och sprutade långt inne i henne...

Hoppas att detta nu fortsätter...
 

freshman

Medlem
Kön
Man
Yay, grattis, eller vad man nu säger. Låter helt underbart att ni har kommit på fötter igen. Jag har ju följt ditt problem med hänförelse, då ja sitter inne på något av det samma. Kom ni fram till vad problemet/problemen var som gjorde att ni inte hade sex? Eller det kanske löste sig helt utan ord?

MVH C
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Jag vet ju inte om det har löst sig än, egentligen. Vi hade sex en gång, två om man räknar med i morse!
Frågan är ju om det fortsätter så här nu, den som lever får veta....
Vi har inte pratat nå´t om det men jag undrar om hon har hittat den här sidan.... Vi har ju en delad dator.
 
Toppen