Fråga till er killar: Har ni runkat bulle?

axl

Ny medlem
Kön
Man
Jag har aldrig gjort det och är förundrad över att det existerar. Men många grabbar är ju både oblyga och tävlingsinriktade så varför inte;) Ärligt talat tror jag förekomsten av bullrunkningar är klart överdriven...

hand-tra-la-la
 

1986

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig gjort det o skulle itne vilja göra det heller, tänk om man förlorar! Jag vill inte käka upp den i så fall.

Runkbulle för den som undrarde är: Några killer står i en ring o runkar tills dom får orgasm, dom lägger sperman på en bulle (eller vad man nu har, en brödbit kankse) och den som kommer sist måste käka upp bullen eller vad det nu är med all sperma på.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Njee - aldrig testat och har ingen som helst längtan efter det. Yuck! (Fast "fittbulle" kanske :))
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
Jag har inte gjort det men jag skulle gärna vilja pröva på det faktist :)
1. Gillar tävlingar
2. Spelar ingen roll om jag förlorar eller om jag vinner. Jag gillar det båda.
3. Vore häftigt att pröva på något nytt :)

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

raven

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig gjort det och skulle inte vilja göra det heller. Smaka på min egen sperma är en sak men att äta andras sperma...nej tack!
 

runkgubben

Medlem
Kön
Man
Jag har gjort det några gånger men jag har ALLRIG förlorat så andra har fått käka upp bullen varje gång.
He he.

runka är gött
 
G

Guest

Gäst
När jag gjorde lumpen så var det 7 killar som gjorde det på samma logement som mig
men jag va inte med för dom trodde jag sov! (men jag låg vaken och lyssnade på freestyle)
Stackars Johansson som fick äta...han klöktes flrea ggr...URK!

Har aldrig provat själv och tänker inte göra det heller

/LovePro
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Originally posted by shadow

Japp jag har gjort det, aldrig förlorat dock...och ja, jag är hetero :)

Jag har aldrig gjort det.
Men är lite nyfiken på dig som har gjort det!
Du måste ju berätta lite mer ingående hur ni gjorde och hur många ni var, åt killen som förlorade upp bullen? :D

Var bara en "kul" grej när vi gjorde det. Vi var 8 stycken, runkade av på en knäckebrödsskiva. Själv var jag aldrig orolig i och med att jag vet att jag kan komma snabbt om jag vill. Hade nog ej gjort det annars...och jo, den som förlorade åt brödskivan. Den som ger sig in i leken får leken tåla!
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Stackars killen som fick äta upp knäckebrödsskivan!
Men jag håller med dig, den som ger sig in i leken får leken tåla! :D
Men hur kom ni på iden att ni skulle runka bulle, 8 killar!?
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Tja, hur kommer man på det? Vet inte, antagligen en sådandär "lumpen" sak när det bara kommer på tal varav det görs...
 

Cumshot

Ny medlem
Kön
Man
Fiiifan för runkbulle hoppades på att det skulle vara en myt.
Har hört om några killpolare som sägs ha gjort det o alla killarna är hetero killar så jag förstår absolut inte varför dom gjorde det....

Kanske om man har en tjej som leker bulle då, så kan ju hon få äta allt ;)
Då kan jag va med
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by shadow

Tja, hur kommer man på det? Vet inte, antagligen en sådandär "lumpen" sak när det bara kommer på tal varav det görs...

Ja, det är ju lite udda kanske! [^]
Tror nästan att jag håller med "skydancer" hade nog hellre tagit det i munnen än ätit det tillsammans med mat..... :eek:
 

friendly

Medlem
Kön
Man
Hej!
Runka bulle!
Varje gång jag tänker på det blir jag kåt men jag har aldrig gjort det. skulle säker förlora. Men om man vägrar finns det nått som säger att alla andra får hålla förloraren och någon trycker in den i munnen eller funkar det. sitter alla bara och tittar på och garvar.
lol. vill ni vinna över mig. friendly_man713@hotmail.com

Go glad
 
Toppen