Fråga till er killar: Har ni runkat bulle?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Runkade visserligen ofta med kompisar i 10-14-årsåldern men har aldrig ”runkat bulle”och har heller ingen tanke eller lust till att någonsin göra det. Låter lite sjukt……
Jag har heller aldrig provat detta. Visste inte ens om begreppet förrän ett par år sedan. Om jag ställt upp och 'förlorat' så hade jag såklart ätit bullen....
Har läst igenom tråden. Blir fundersam på en del killar som skriver "nej, jag är hetro" vad har det med den sexuella läggningen att göra. Andra skriver att de gärna slickar i sig sin egen sperma, men inte någon annans. Då tänker jag på alla stackars kvinnor som blir 'tvingade' av sina män/pojkvänner att ta deras sperma i munnen och helst svälja... Det är liksom inte riktigt jämställt här. Vill man att kvinnan ska ta satsen i munnen ska man inte kräva det, utan att själv göra det...
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har aldrig gjort det… däremot har jag fått äta bullen, en av mina ägarinnor bjöd över fem killar vid ett tillfälle och då skulle de runka över en muffins som jag sen fick äta när alla var klara… :whistle::love:
Inte ett dugg förnedrande :love:
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Sög och svalde några kompisar i tonåren (och lite innan) dock aldrig runkbulle.
Vad jag kommer ihåg så var det väldigt olika smak på sperman. Skulle kunna göra det (och förlora) om jag visste alla hade god sperma.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig gjort det men har alltid velat testa! Kanske mest för att jag vet att jag hade kommit ganska snabbt pga att se andra runka och spruta haha! Tvivlar på att den som måste äta bullen njuter så mycket haha men förlorar man så förlorar man!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig gjort det men har alltid velat testa! Kanske mest för att jag vet att jag hade kommit ganska snabbt pga att se andra runka och spruta haha! Tvivlar på att den som måste äta bullen njuter så mycket haha men förlorar man så förlorar man!
Eller gillar man sperma så kanske det inte är så dumt att förlora ändå! Har aldrig fått en sats i munnen men om/då jag testar får det nog helst va bara en och rakt ur kuken istället för typ 10 på en bulle haha!
 

Nyf80Talist

Ny medlem
Kön
Man
hej ursäkta en okunnig, vad är runka bulle?
Det är en lek där killar/män står och runkar i en ring med en bulle i mitten. Man ska spruta på bullen och den som kommer sist får äta upp den. Vet inte hur vanligt det är eller om det ens existerat. Men tex lumpen är återkommande i sådana berättelser. Sexuellt utsvultna och testosteronstinna 20-åringar
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
hej ursäkta en okunnig, vad är runka bulle?
Ett gäng killar samlas i en grupp och sen runkar man och sprutar över en bulle. Den som sprutar sist får äta upp den. Det verkar lite som om det startade som en "urban legen" som sen kommit till liv för samma koncept finns i andra länder med diverse bakverk. Under mitt liv har jag hört många som säger de varit med eller vet någon som varit med, men aldrig någon som kommit sist.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är en lek där killar/män står och runkar i en ring med en bulle i mitten. Man ska spruta på bullen och den som kommer sist får äta upp den. Vet inte hur vanligt det är eller om det ens existerat. Men tex lumpen är återkommande i sådana berättelser. Sexuellt utsvultna och testosteronstinna 20-åringar
Är precis där jag också började höra dessa historier. Sen fick jag höra att det förekommer liknande berättelser i andra länder vilket får mig att tro att allt startade som en skröna.
 
Toppen