Fråga till er killar!

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag är nyfiken: Ponera att man träffar ny kvinna, tycke uppstår och sedermera kanske tom förälskelse. Så visar det sig att kvinnan ifråga hade en mer udda sexuell läggning - något som gick utanför det normala. Hur skulle du reagera? Bli äcklad? Dumpa? Bli nyfiken? Vart går gränserna för vad som är 'normalt'?

Shoot!

//Bunny - på evig utforskarfärd i var mans sexualpsyke ;)
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Beror på! Kiss & bajs hade jag inte ställt upp på, men mycket annat hade jag nog varit nyfiken på!
 

Vulkanmannen

Ny medlem
Kön
Man
bajs går fetbort. Kiss är inte lika illa, men det skall hållas borta från foderluckan.
Förnedring på allvar är också ointressant. Oavsett bakggrund.
Pedofila tendenser är också absolut icke existerande.
Djur äter man, tittar på eller har som sällskap. Icke mera.

Övriga läggningar kan jag tänka mig att utforska vidare i men det beror helt på hur relationen känns mellan oss. Går inte att ge ett allmängiltigt svar här.
 

muxa

Medlem
Kön
Man
Jag är nyfiken: Ponera att man träffar ny kvinna, tycke uppstår och sedermera kanske tom förälskelse. Så visar det sig att kvinnan ifråga hade en mer udda sexuell läggning - något som gick utanför det normala. Hur skulle du reagera? Bli äcklad? Dumpa? Bli nyfiken? Vart går gränserna för vad som är 'normalt'?

Shoot!

//Bunny - på evig utforskarfärd i var mans sexualpsyke ;)


Beror helt på vad det är hon gillar.
grudninställningen, är att jag är nyfiken och inte dömmande.

:)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det beror ju på vad för udda sexuell läggning hon har.

Absolut inte bajs, barn eller djur! Tänder man på sånt behöver man hjälp.

Wet skulle jag kunna tänka mig att prova, men inte att dricka det.
Bondage skulle kunna vara häftigt, samma med rollspel.
 
G

Guest

Gäst
Det beror helt på vad det är mn bajs och kräks och sånt går bort direkt. Annars e jag nog väldigt tolerant och kommer vara på som fan tillbaka på en massa perviga och snuskga grejer å lekar :) Kan hon inte respektera gränserna så e det dump som gäller...
 

captendirty

Medlem
Kön
Man
Man får väl testa å se hur det funkar! kanske gillar man det eller så gör man det inte...har själv varit med om detta. tjejen gillar hårda tag i sängen..att jag kallar henne hora,slyna etc. var väldigt avig mot detta i början men nu gillar jag det oxå. :)
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Tack för alla svar! :)

Smaken är ju som baken - visst finns det gränser för de allra flesta av oss.
Bajs och kräks tror jag är en big no-no för så gott som de flesta...

Fler åsikter/erfarenheter?

//Bunny - fortfarande nyfiken
 

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
Alltså det beror ju helt på vad det är för något. Det finns vissa saker som "går utanför det normala" som tänder mig enormt. Och vissa saker gör mig helt avtänd. Finns jättemycket inom båda kategorierna. Så det skulle funka om det vore rätt grej^^ och det är det antagligen eftersom jag är ganska exprimentell.
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag vägrar sätta gränser innan jag har provat. Så enkelt är det helt enkelt. Men ja givetvis, det finns undantag. Barn är ett sådant.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag kanske skulle bli överraskad, men eftersom det är ngn jag tycker om/är förälskad i skulle jag helt klart lyssna på henne. Jag e iofs ganska van att alltid bli överraskad av det andra könet, "women - full of surprises", oberäkneliga :)

Det mesta går väl utanför "det normala", som väl är missionären med släckt ljus varannan vecka?? :D Då är det ju roligare med ett sexuellt kraftverk, lite kinky stuff är ju inte fel... Sen var gränserna går är ju väldigt individuellt, men personligen skulle jag nog bli nyfiken. Men jag e ju rätt dirty själv, lr va e man om man gillar handbojor, analsex och smisk? xD hahaha
 

TexZ

Ny medlem
Kön
Man
Säger som de flesta.

Bajs och spya går helbort.

Sen sånt som gör ont gillar jag inte heller, gillar inte ens att smiska tjejen på skinkorna om hon ber om det :unsure:

Sen gillar jag inte hår.
 

stingen

Medlem
Kön
Man
Ja du jag kan bara svara för mig själv.
Men om en kvinna har vissa böjelser som jag inte själv har haft innan.
Så kan det räcka med att jag ser hennes upphetsning för att jag också ska få samma böjelse.
Kåtspiralen ni vet.
Träffade en tjej som det visade sig flera år efter sexuellt umgänge, att hon gillade rimming.
Både att ge och få.
Jag själv hade då ingen erfarenhet av det.
Men efter hennes första orgasm när jag slickade henne i röven utan någon annan stimulans, så var jag torsk:p
Men som sagts innan så beror det vad som ska göras.

Ska tillägga att tvål och vatten innan rimming rekomenderas:D annars akn man få dålig andedräkt/stingen
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
Alla har vi väl lite dragningar åt kinky, Det svåra är nog att erkänna det och leva ut det. Det är ju svårt att erkänna att man har udda begär. Sedan är det ju annorlunda nu när internet och sex sidor förklarar att allting är OK. När jag växte upp var oralsex udda för att inte tala om analsex. Nu är det ju mer regel än undantag.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Så länge det inte utnyttjar eller skadar någon så är jag troligen förstående. Jag har en del saker som tänder mig som kanske inte tänder alla. Jag förväntar mig inte att min partner ska gilla det och inte heller att min partner ska utöva det med mig. Lika så om.
Förhoppningsvis täcker det övriga i sexlivet upp för den lite udda biten.
 

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
Jag hade kanske inte gjort slut eller så men jag hade inte ställt up på nåt av det som jag inte velat..
Jag tycker analsex är för extremt för min del. det hade jag aldrig ställt upp på.
Allt som är "värre" kan ju fetglömmas!
Men jag hade nog varit förstående och inte direkt kastat ut henne..
Men förhållandet hade nog runnit ut i sanden om hon velat ha bajs och sånt som jag inte kan eller vill ge..
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Jag har levt med min makes fetish i snart tio år och det går hur bra som helst..

Det används som en krydda i sexlivet och på mina villkor.
Jag blev inte äcklad eller rädd, snarare nyfiken och förvånad när han berättade.

Sen får han ju lov att leva med mig och mina böjelser :D
 
Toppen