Fråga till er killar!

Arctor

Medlem
Kön
Man
Jag drar gränsen vid wet (kiss/bajs), djur eller extrem bdsm där skador uppstår. Utöver detta så tycker jag mänsklig sexualitet öht bara är rent av upphetsande.

Jag har inte en "grej" för att vara dominant, men då min flickvän älskar spanking och lite hårda tag gör det mig ändå väldigt upphetsad.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Skulle bli oerhört glatt överaskad om min fru avslöjade nån hemlig udda böjelse.
Gränser då? Wet är för mig ok (hihi mycket mer än ok till och med ;)) men avstår gärna det andra... Sen är jag ganska öppen för olika böjelser, gillar att testa det mesta bara det inte är mot någons vilja eller att det skadar någon fast bd/sm är ok, skador kan ju uppkomma där men då är ju alla med på det och det sker på ett kontrollerat sätt...hoppas jag!
Hih fast ett drömsenario vore ju om hon avslöjade att hon tände på killar i kvinliga undisar...Suck va lever jag i för dröm värld!?:):oops:
 

oblomov

Medlem
Kön
Man
Jag har levt med min makes fetish i snart tio år och det går hur bra som helst..

Det används som en krydda i sexlivet och på mina villkor.
Jag blev inte äcklad eller rädd, snarare nyfiken och förvånad när han berättade.

Sen får han ju lov att leva med mig och mina böjelser :D

Oj hur nyfiken blev inte jag nu...:oops:
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Hmm bra fråga...jag är nog ganska traditionell av mig när det kommer till sex. Tänder inte på några specialla fetisher. Går absolut inte igång på kiss/bajs, djur och likanande så det går fetbort.

Antar att jag kan leva med hennes fetisher till en viss gräns. Är det så att hon BARA vill ha sex enligt sin specialla böjelse tror jag inte att det skulle hålla för min del. Men är man kär så handlar det ju om att ge och ta.
 

asplund

Ny medlem
Kön
Man
Jag är nyfiken: Ponera att man träffar ny kvinna, tycke uppstår och sedermera kanske tom förälskelse. Så visar det sig att kvinnan ifråga hade en mer udda sexuell läggning - något som gick utanför det normala. Hur skulle du reagera? Bli äcklad? Dumpa? Bli nyfiken? Vart går gränserna för vad som är 'normalt'?

Shoot!

//Bunny - på evig utforskarfärd i var mans sexualpsyke ;)

Inte skulle jag dumpa nån för att de hade en udda läggning, framförallt inte om jag var förälskad i tjejen. Skulle lyssna och vara intresserad, därmed inte sagt att jag skulle ställa upp på vad som helst.
 

fjong_X_18

Medlem
Kön
Man
jag hade velat veta vad det är som bunny syftar på, vilken sorts udda sexuell läggning ;) och även vad det är som mother haft för sig i 10 år ;)
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
toa och våld och tvång går totalt bort,, frivilligt tvång är nåt helt annat ,, så inom vida ramar kan jag nog pröva tänja gränser alltså
 

James T Kirk

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag har levt med min makes fetish i snart tio år och det går hur bra som helst..

Det används som en krydda i sexlivet och på mina villkor.
Jag blev inte äcklad eller rädd, snarare nyfiken och förvånad när han berättade.

Sen får han ju lov att leva med mig och mina böjelser :D

En undrar ju här vad era böjelser är. Eller vill du inte säga?
 

James T Kirk

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag skulle säga att jag föredrar en partner med böjelser. Det mesta funkar i min bok och gör bara det hela mer intressant.
Har haft ett ragg där hon och jag slutade i badet hemma hos henne. Hon hade under kvällen bjudit på te och andra drycker och när jag sa till henne att jag måste kissa blev hon eld och lågor. Det var givet hennes avsikt kan man räkna ut.
-jag vill att du kissar ner mig, sa hon. Tänkte som hastigast att kissa måste jag göra ändå och valde att uppfylla hennes önskan. Det gav inte mig särskilt stor njutning men för henne var det desto viktigare.
Det var skönt på det sätt att jag kunnat hjälpa henne och att vi därigenom kände en connection.

Vi låg på vanligt sätt senare, i sovrummet. Om det kommer hända igen med kisslekar eller inte lär väl visa sig....
Alla inblandade vann :)
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
beror helt på vad typ pervers fetish det rör sig om,, stort NO till toa grejer, våld el tvång, , frivilligt tvång är ju nåt helt annat så funkar kanske,,,
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Well, barn, djur, kiss och bajs går bort helt för mej och förmodligen vore det skäl att bryta kontakten helt.

Mycket annat skulle jag nog vara nyfiken på och låta mej ledas in i och igenom ....

Hade inte bangat för bi, gay-light, dildo, utomhus, s&m-light osv.
 
Toppen