Frågeformulär Onani

Stefan20

Medlem
Kön
Man
1. Kön?
Kille

2. Ålder?
20

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
1-2 ggr/dag

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Sängen och duschen är väl vanligast.

5. När onanerade du senast?
i morse i sängen

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
Hmm, 5 ggr tror jag när jag var 16 år

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Ja när jag var 15, vi köpte kondomer och skulle testa dom. När jag hade tagit på min så började jag smeka mig sakta. Min kompis gjorde samma sak efter en stund.

8. Hur gammal var du när du började onanera?
Runt 12

9. Hur länge brukar onanera ca?
mellan 3 min - en timma

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
En lumparpolare kom på mig i duschen på luckan. Lumparpolaren sa typ bara oj, runkar du, ska inte störa så gick han.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Han testat plugg, men var nog inget för mig. Använder glidmedel ibland.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Sällan, nån enstaka gång på porrfilm.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
Dusch på skolan under högstadiet, dusch i lumpen, på hotellrum, ute i skogen, ute vid en badplats, i bastu, toa på skolan, på bio samtidigt som en tjej.
 

Daawe

Ny medlem
Kön
Man
1. Kön?
Man

2. Ålder?
26

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
3-5 gånger i veckan

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Mest vid datorn men även sängen, duschen

5. När onanerade du senast?
28 januari

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
4 gånger

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? med kompisar under en period på högstadiet.

8. Hur gammal var du när du började onanera?
10-11 år

9. Hur länge brukar onanera ca?
mellan 10min till en timme

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Nej

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Nej

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Japp, nästan alltid

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
skolan, jobbet
 

nyfiken75

Medlem
Kön
Man
1. Kön?
Kille

2. Ålder?
32

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
1-2ggr/dag alt. sex.

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Sängen

5. När onanerade du senast?
Idag

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
5 kanske

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
1ggr men det måste ha varit typ 20år när jag precis hade börjat onanera och kollat i porrtidningar.

8. Hur gammal var du när du började onanera?
ca. 11

9. Hur länge brukar onanera ca?
1min - 2timmar mkt olika.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
I baksäten morsan och brorsan i framsätet...funkade inte riktigt.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Nej

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Tittar på porr nästan alltid.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
I skogen, bilen, på jobbet mm
 

pilutta

Ny medlem
Kön
Kvinna
1. Kön?
Kvinna

2. Ålder?
25

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 3-7 dagar i veckan

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? sängen, datorn, soffan

5. När onanerade du senast? igårkväll

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 3-4

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? nej

8. Hur gammal var du när du började onanera? ingen aning 14-15 kanske..

9. Hur länge brukar onanera ca? väldigt olika tre minuter till jättelänge:p

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? nej

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? nä men jag har funderat på att köpa en:)

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? noveller

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Det har hänt när jag sovit över hos kompisar, efter att dom har somnat.
 

bamseman

Medlem
Kön
Man
1. Kön? Kille

2. Ålder? 18

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 5-7ggr i veckan

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Toan eller duschen är säkrast ;)

5. När onanerade du senast? Nyss :p

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? OJ! 12 tror jag.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Nej, men vill verkligen göra det med flra jag känner. Får not ta och ta hem dom någon dag och sätta på en p-rulle.

8. Hur gammal var du när du började onanera? 12 typ

9. Hur länge brukar onanera ca? 1min- 30min

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Nej.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Nej

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? www.xtube.com :D:D:D:D

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? I skogen, badhuset, skolan, hos kompis.
 

kåt toffe

Ny medlem
Kön
Man
1. Kön? man

2. Ålder? 34

3. Hur ofta brukar du onanera ca?1-2 gånger per dag

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? vid datorn el i soffan

5. När onanerade du senast? idag

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?vet ej men många

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? hände att man ruka med kompisar när man tittade på porrfilm i yngre tonåren.

8. Hur gammal var du när du började onanera? ca 8-9 år

9. Hur länge brukar onanera ca?olika allt mellan 2-40 min

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?tror inte det

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?gillar noveller

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?på tåg, buss för att nämna ngt, finns många mer ställen.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
1. Kön? kille

2. Ålder? 25

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 4 ggr/vecka

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? med lappen i sängen...

5. När onanerade du senast? 4 dagar sen

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? hmmm, 4-5 kanske

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? ja, kollade porrfilm med en polare för länge sen...vi runkade flera ggr tillsammans

8. Hur gammal var du när du började onanera? 12-13

9. Hur länge brukar onanera ca? allt från 10 min till flera timmar

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? nej

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? nej

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? kollar porr:)

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? överallt:D
 

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
1. Kön? [black]Man.[/black]

2. Ålder? [black]29.[/black]

3. Hur ofta brukar du onanera ca? [black]När man är utan flickvän brukar det bli så gott som dagligen.[/black]

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? [black]I sängen och framför datorn blir det oftast.[/black]

5. När onanerade du senast? [black]I natt, med ett riktigt skönt sprut som final.[/black]

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? [black]Kan nog ha runkat bortåt fem gånger på en dag just när man upptäckt att man kunde spruta.[/black]

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? [black]Ja, jag och några polare runkade till tidningar och film i de tidiga tonåren. Men efter utlösningarna var det en pinsam tystnad. Onanerat med partner har också hänt såklart.[/black]

8. Hur gammal var du när du började onanera? [black]13-14 någonting.[/black]

9. Hur länge brukar onanera ca? [black]5-60 minuter är vanligt, men ibland kan jag hålla på i flera timmar.[/black]

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? [black]Nej, men föräldrarna förstod nog vad som hände bakom rumsdörren när den började låsas. Har sett några män stå och runka i pissoaren på offentliga toaletter.[/black]

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? [black]Nej.[/black]

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? [black]Både titta och läsa. Noveller är ett bra sätt att skapa sina egna bilder.[/black]

13. Har du onanerat någon annanstans än hemma typ? I så fall var? [black]Oja, många gånger. T ex: Olika jobb, bibliotekstoaletten (brukade läsa sexböcker och sen gå och runka), skogen, badhytten på stränder, offentliga toaletter, tandläarens väntrumstoa (efter en undersökning av en vacker kvinna när jag var i 16-årsåldern, undrar om hon såg att jag växte i jeansen). Men jag är noga med att inte lämna spår om jag runkar på offentliga platser.[/black]
 

megapixel

Medlem
Kön
Man
. Kön?

2. 18,5

3. 2 ggrr om dagen

4. datorn ev, toaletten

5. igår

6. hm..svår fråga tror det var 9-10 när jag var ung och inte fick sperma i utlösningen, kändes som man kunde starta och stoppa snabbare då, fast de va fortfarande tidskrävande emellan rundorna, efter gjorde de ont :p minns hela sängen va svettig :p

7. nej, vill dock o satsar på en av mina vänner nu

8. tror 11

9. olika snabbis, 4 min, om jag vill njuta,säg 40 minuter

10. 11 år , styvsyrran,

11. Aprövat hemmagjorda vaginor, ingen höjdare

12. PORR

13. skolans toalett gymnasium), BAKOM ETT FOTBOLLSBÅS NÄR JAG O MNIN VÄN "CAMPADE" EN NATT; visade han min hand hahahah
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
1. Kön?
[red]kille[/red]

2. Ålder?
[red]20+[/red]

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
[red]Nu för tiden blir det kanske någon gång i veckan[/red]

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
[red]Framför datorn[/red]

5. När onanerade du senast?
[red]Ikväl[/red]

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
[red]5?[/red]

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Onanerade bredvid en tjej några gånger medan(s) hon tittade på.

8. Hur gammal var du när du började onanera?
[red]Så långt minne har jag inte[/red]

9. Hur länge brukar onanera ca?
[red]Kanske 5-15min, kunde bli läängre förut. Men nu kan jag njuta utan att behlöva bita av.[/red]

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
[red]Nopp[/red]

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
[red]Vänster hand[/red]

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
[red]Det händer[/red]

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
[red]På hotellrum, inget mer spänannde än då[/red]
 

Lews

Ny medlem
Kön
Man
1. Kön? Man

2. Ålder? 20

3. Hur ofta brukar du onanera ca? En gång om dagen för det mesta

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Framför datorn och i duschen

5. När onanerade du senast? Sju timmar sedan

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? Fem gånger

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Har gjort det tillsammans med flickvänner

8. Hur gammal var du när du började onanera? 11-12

9. Hur länge brukar onanera ca? 30 min är väl vanligast men ibland blir det kortare och ibland längre

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Har blivit upptäckt av föräldrarna vid olika tillfällen, de bad om ursäkt och gick ut

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Nej

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Ja det händer

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Utomhus och hemma hos flickvänner
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
1. Kön? Man

2. Ålder? 39

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 3-10 gånger i veckan

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? De ställena som nämns utom vid datorn. Utöver det kan det vara soffan också

5. När onanerade du senast? 3 timmar sen

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 7-8 gånger

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Ja, tillsammans med en tjejkompis för massor med år sen. Jag kom på henne titta i en porrtidning och då satt vi varsin sida om rummet och onanerade. Konstig men samtidigt eggande stämning.

8. Hur gammal var du när du började onanera? 12 - 13 år

9. Hur länge brukar onanera ca? Allt från 2 minuter till timmar om jag vill dra ut på det.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Jag har både blivit påkommen och upptäckt själv som i svar nr 7.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Nä

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Ja då. Både och. Men jag onanerar sällan till noveller. Men jag gillar att läsa dem ändå om de är välskrivna.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Ute i den fria naturen, hos kompisar.
 

Kaktus

Ny medlem
Ålder
34
Kön
Kvinna
1. Kön?
Tjej

2. Ålder?
19

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
1-3ggr per dag

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Vid datorn i sängen (har datorn i sängen)

5. När onanerade du senast?
Liten stund sedan. :p

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
4

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Nej såvida man inte räknar med Sambon.. Fast det blir oftast mer sex än onani.

8. Hur gammal var du när du började onanera?
14

9. Hur länge brukar onanera ca?
10-30 min

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Hmm nej det har jag faktiskt aldrig blivit.. :p

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Jag har en söt liten lila vibrator.. :p

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Jag brukar läsa lite noveller. Det är alltid mysigt.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
Ja när jag var på semester i Egypten, Spaninen.
 

stadsbo

Medlem
Kön
Man
Kopiera texten och klistra in dina svar.

1. Kön? man

2. Ålder? 32

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 3-4ggr per vecka

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? datorn

5. När onanerade du senast? igår

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 3

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? med en tjej kompis till porrfilm

8. Hur gammal var du när du började onanera? ca12

9. Hur länge brukar onanera ca? olika

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? av min syster

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? nej

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? ja

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var.. gymet.. i duschen
 

tiger_mjau

Medlem
Kön
Man
1. Kön? Kille

2. Ålder? 28

3. Hur ofta brukar du onanera ca? Väldigt olika. Allt från flera gånger om dagen till nån gång i veckan.

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Sängen, duschen, framför datorn.

5. När onanerade du senast? Två dar sen.

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? Vet inte exakt. 5-6 gånger.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Nej.

8. Hur gammal var du när du började onanera? Ett par år innan puberteten, innan man fick utlösning.

9. Hur länge brukar onanera ca? Två minuter till en timme eller två.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Nej, tyvärr inte. ;)

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Hedligt handarbete. ;)

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Noveller är trevliga, men även visuell stimulans då och då. Ibland räcker fantasin gott. :p

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Utomhus, hemma hos andra, på jobbet och säker många fler ställen jag inte kommer på nu.
 

heiihejj

Ny medlem
Ålder
16
Kön
Kvinna
Kopiera texten och klistra in dina svar.

1. Kön? Tjej

2. Ålder? 18

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 3-5 ggr/dag

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Sängen, vid datorn, duschen, soffan m.m..

5. När onanerade du senast? Nu, innan det förut på dagen.

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 15 kanske.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Jag och en kompis började ta på varandra mellan benen när vi skulle övernatta på dagis, och så har vi onanerat med varandra på dagis. Det var så det började. Sen när jag började 2:an så hittade jag en ny kompis att onanera med, och vi gnuggade oss mot varandra osv. I 5-6:an blev det en ny tjej och det var hon jag höll på mest med. Vi gjorde det med gosedjur och det slutade med att vi låg på varandra och kysstes och gnuggade oss mot varandras ben osv varje gång vi sågs. Några tjejer till har jag gjort det med.

8. Hur gammal var du när du började onanera? 2-3 när jag upptäckte hur skönt det var att gnugga sig mot ett hörn av täcket. Jag kunde få orgasm redan då. På dagis la jag mig alltid bakom en soffa tills det gick för mig. Lärde även en tjej i förskolan så vi gick in i vilorummet, la oss under mattan och tog varsitt gosedjur och höll på. Jag lärde henne även att få orgasm.

9. Hur länge brukar onanera ca? Är jag stressad kan det gå på två minuter. Annars gillar jag att hålla på hur länge som helst, alltid hålla tillbaka orgasmen tills det till slut inte går mer.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Eftersom jag inte visste att onanera var något privat när jag var liten så har båda mina föräldrar sett mig.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Jag har haft tre olika dildosar som slutat fungera så nu tar jag oftast fingrarna, täcket, duschslangen eller armstödet på soffan.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Hälften av gångerna kanske.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? På dagis, på förskolan, lågstadiet och mellanstadiet uppe på ett loft och inne på toaletterna. Utomhus utanför ett sjukhus, i skogen osv.
 
Toppen