fyrtioårskris

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag är själv snart 52år men gillar fortfarande äldre kvinnor. En del får gråhår på musen men långtifrån alla. Jag gillar könshår spelar ingen roll på färgen, men vill kvinnan vara rakad är det upp till henne. När man tittar på amatörer och även en del läkta bilder på kändisar har de flesta hår utom Britney Spears då.
Vet att detta är en gammal tråd den skapades innan jag var med här så jag skriver här istället för att skapa en ny.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Letat mer efter nakna kändisar finns många som varit nakna i någon film, men inte många har varit rakade. Titta på kvinnorna i svenska filmen Zorn om konstnären där har det nog aldrig rakat sig. Fast jag gillar håriga kvinnor så inte mig emot.
Men egentligen inte min sak att tycka kvinnor skall vara nöjda själva inte vad vi män gillar vi tycker alla olika.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det här med gråa hur på musen det gillar jag eftersom jag gillar lite äldre kvinnor med hår på musen mer en rakade tjugoåringar.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
hehe, min fru fyller snart fyrtio, hon börjar noja

hon hade konstaterat att hon hade grå hår i pubeshåren
-hur färgar man bort det? undrade hon
-bättre med brasiliansk vaxning. Kontrade jag & fnissade glatt

vad säger ni?
Hur gick det med din frus gråa hår på snippan. Hur tacklade hon det?
Min fru är ljushårig naturligt, så de grå håren syns inte så väl. De syns faktiskt tydligare på musen än på huvudet.... Ja, hon har fittbusken kvar. Rakar endast bikinilinjen sommartid. Läckert med välansat fitthår, tycker jag.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har själv en fd granne på 70år som kk. Att slicka hennes silverhåriga snippa eller se mitt stånd och mitt bruna blandas med hennes är väldig upphetsande. Tycker också hennes jämnåriga vännina som varit med någon gång fast hennes snippa har kvar sin ljusbruna färg.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan titta på gamla bilder finns på Madonna, Samantha Fox en av tjejerna i Spice Girls för att nämna några. Bra bilder inte så porriga. Vet inte men på den tiden hade man hår på snippan ser mer normalt än många där de flesta är rakade. Jag föredrar hår, färgen bryr jag mig inte om bara det finns.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Läste att Camilla Läckberg älskar sitt gråa hår, har blekt det. Vet inte om hennes könshår börjar bli grått, eller om hon har något hon är ju femtioår. Jag är femtiotvå år skägget och kroppshåret böjar ändra färg.
Men runt mitt kön är det lika mörkt som det alltid varit.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
hehe, min fru fyller snart fyrtio, hon börjar noja

hon hade konstaterat att hon hade grå hår i pubeshåren
-hur färgar man bort det? undrade hon
-bättre med brasiliansk vaxning. Kontrade jag & fnissade glatt

vad säger ni?
Ser att det är en några år gammal tråd så jag hoppas att krisen är över för din fru och att ni hittat olika sätt som funkar för er :)


Jag vet faktiskt inte om jag fått några gråa hår på huvudet eftersom jag i grunden har så där tråkigt nordiskt råttfärgat hår så jag har tonat det sedan jag var typ 14 år och började bry mig om hur jag såg ut.

Men idag är det ju modernt med grått hår så min frissa säger att det finns ungdomar som kommer till henne och vill färga håret grått :D

I övrigt gillar jag hår på de mer intima delarna av kroppen så färgen där bryr jag mig inte om alls!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ser att det är en några år gammal tråd så jag hoppas att krisen är över för din fru och att ni hittat olika sätt som funkar för er :)


Jag vet faktiskt inte om jag fått några gråa hår på huvudet eftersom jag i grunden har så där tråkigt nordiskt råttfärgat hår så jag har tonat det sedan jag var typ 14 år och började bry mig om hur jag såg ut.

Men idag är det ju modernt med grått hår så min frissa säger att det finns ungdomar som kommer till henne och vill färga håret grått :D

I övrigt gillar jag hår på de mer intima delarna av kroppen så färgen där bryr jag mig inte om alls!
Ja jösses

Denna tråden var gammal

Kul att du djupdykning

Frugan har kanske inte kommit över sin "kris"
Men kanske tar det med jämnmod
Hon är mer noga att ta bort håret på musen och slingar håret på huvudet


Hur mycket hår har du på venusberget?
Inga gråa strå ?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Var en gammal tråd som jag väckt liv i början av februari, tyckte det var bättre än att skapa en ny.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Ja jösses

Denna tråden var gammal

Kul att du djupdykning

Frugan har kanske inte kommit över sin "kris"
Men kanske tar det med jämnmod
Hon är mer noga att ta bort håret på musen och slingar håret på huvudet


Hur mycket hår har du på venusberget?
Inga gråa strå ?
Jag gillar inte resultatet de få gånger jag har rakat mig. Dels kliar och svider det och dels är stubben som växer ut stickig.

Så jag håller bikinilinjen genom att vaxa och det gjorde riktigt ont de första gångerna men sedan vänjer man sig och det hår som växer ut är mjukt :giggle:
Inga gråa hår mellan benen än så länge!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag gillar inte resultatet de få gånger jag har rakat mig. Dels kliar och svider det och dels är stubben som växer ut stickig.

Så jag håller bikinilinjen genom att vaxa och det gjorde riktigt ont de första gångerna men sedan vänjer man sig och det hår som växer ut är mjukt :giggle:
Inga gråa hår mellan benen än så länge!
Så trevligt att höra att det fortfarande finns kvinnor som uppskattar sitt könshår. Jag trodde nästan annars att min fru var den enda levande kvinnan just nu på jorden som inte rakar sig mellan benen...(lite överdrivet). Hon fixar dock bikinilinjen på sommaren. Jag tycker det är vackert med hår på snippan. Det får gärna vara lite friserat, men en tofs hör hemma på en mogen kvinna...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tror nog att de här med att raka sig är nog lite överdrivet. Att porrstjärnor och de kvinnor som viker ut sig. Men titta på äldre bilder på kvinnor som vikit ut sig då var det hår med, samma sak med äldre porrfilmer.
Men i många asiatiska filmer finns busken kvar.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja, och snacket om 'hår i maten' är bara nonsens. Jag har en känsla av att håret behåller och tillför doften av fitta. I så fall skulle man säga att det ger en 'krydda' till maten, i stället.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Får man tag på bilder av kändisar, lättklädda eller nakna har de oftast en buske, inte Britney Spears var väl inget fel på hennes slida men den var kal. Men en ser mer ut som en kvinna med hår.
Att de ser ut som en tolvåring tycker jag inte stämmer dessutom hade min lillasyster rätt så mycket hår när hon var tolvår även om det inte var så långt. Vet inte om det är inbillning men en kvinna med hår doftar och smakar mer än en rakad. Men skall lugna alla kvinnor har fortfarande aldrig upptäckt en slida jag inte gillat.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Får man tag på bilder av kändisar, lättklädda eller nakna har de oftast en buske, inte Britney Spears var väl inget fel på hennes slida men den var kal. Men en ser mer ut som en kvinna med hår.
Att de ser ut som en tolvåring tycker jag inte stämmer dessutom hade min lillasyster rätt så mycket hår när hon var tolvår även om det inte var så långt. Vet inte om det är inbillning men en kvinna med hår doftar och smakar mer än en rakad. Men skall lugna alla kvinnor har fortfarande aldrig upptäckt en slida jag inte gillat.
Håller med dig!
Sen är det såklart upp till var och en hur man vill göra. Men det är synd, tycker jag, att porrbranschen ska påverka 'modet'. Och jag har absolut inget emot välfriserade musar. Men det ger en tydlig skiljelinje mellan flicka och kvinna.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Så trevligt att höra att det fortfarande finns kvinnor som uppskattar sitt könshår. Jag trodde nästan annars att min fru var den enda levande kvinnan just nu på jorden som inte rakar sig mellan benen...(lite överdrivet). Hon fixar dock bikinilinjen på sommaren. Jag tycker det är vackert med hår på snippan. Det får gärna vara lite friserat, men en tofs hör hemma på en mogen kvinna...

Har lite samma tankar om män och att det finns de som rakar bort håret på bröstet som är det sexigaste som finns tycker jag :p


Tankar som leder till släta barn är ju bara avtändande!
 
Toppen