fyrtioårskris

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har lite samma tankar om män och att det finns de som rakar bort håret på bröstet som är det sexigaste som finns tycker jag :p


Tankar som leder till släta barn är ju bara avtändande!
Det enda jag rakar är skaftet och kukroten, samt pungen. Resten låter jag växa, En rakad pung är skönt len i handen och ger extra känsla att leka med kulorna, tycker jag
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
hehe, min fru fyller snart fyrtio, hon börjar noja

hon hade konstaterat att hon hade grå hår i pubeshåren
-hur färgar man bort det? undrade hon
-bättre med brasiliansk vaxning. Kontrade jag & fnissade glatt

vad säger ni?
Könshår ska alltid vaxas/epileras bort oavsett färg och kön. Varken jag eller hustrun vet inte ens om vi har gråa hår då det ryker varannan vecka typ. Det är som ogräs, bort med eländet!;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
i min "bubbla" med jobb (omklädningsrum), gym (bastu/omklädningsrum linne/tajta t-shirts toppar osv)
och naturist bastu/kalla bad
så blir det ansat och rakat/kortklippt över hela kroppen
bröstet lagom "långt" för att synas som hår, men inte "dölja" definitionen på musklerna
armhålorna typ rakade, finns inget mer oläckert än stora buskar när man tränar
välansat runt kuken och rakad pung för att det är skönt, men vill inte se ut som en pojke
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Talade med min systerdotter hon brukar ofta fråga mig. Såg att hon var lite nervös och ledsen. Började det är fel färg på Fiffi eller kanske skall säga snippan. Jag förstod inte, jo mina vänner är mörka även över fiffi men jag är ljushårig även där nere. Jag sade inget fel på dig finns kvinnor som är ljusa. Mamma är lite mer åt de orange hållet
Emma (hennes namn) jag vill helst inte tala om min systers könshår men jag kan lova inget fel på din snippa. Kan du inte titta jag kände själv att jag började mot min vilja få stånd men höll emot och sade nej Emma det passar sig inte. Emma log nej kanske är bäst är den helt okey kanske du blir kåt eftersom du är ensamstående. Emma han nu en pojkvän som enligt Emma älskar Fiffi även om han bara får smeka och även slicka. Om Emma är oskuld kan man diskutera har aldrig varit med en man men Emma bästa vännina hade lånat en dildo av sin stora syster, Emma berättade för mig och var stolt.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
"livet börjar vid 40!" heter det ju ibland (inget jag märkte av . . . :unsure:) .

"varje man över 40 är en skurk!" heter det ju också ibland (inget jag märkte .. eehh .. av :rolleyes: ) .
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
"livet börjar vid 40!" heter det ju ibland (inget jag märkte av . . . :unsure:) .

"varje man över 40 är en skurk!" heter det ju också ibland (inget jag märkte .. eehh .. av :rolleyes: ) .
Med risk för att återigen klassas som en beef så menar jag att jag är som en T-shirt jag fick på min 40-årsdag.
I am not 40 - I am an 18 years old with 22 years of experience ;)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Färg på könshåret jag gillar om det har blivit lite gråhårig. Jag har alltid gillat äldre kvinnor, lite svårare nu när jag själv är 52år.
Många kvinnor är ju upptagna kanske lika bra det har ju inte riktigt samma ork längre.
Men kan ju sköta det själv och ibland får man ju värme av någon kvinna, fast jag inte har någon stadigvarande.
 
Toppen