Gå utan kallingar i byxor

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Ibland skippar jag underkläder när jag har jeans, det är skönt och upphetsande när kuken syns under tyget. Är rätt avslöjande när försatsen kommer och det blir en blöt fläck där det svullna ollonet spänner ut tyget.
Brukar också vara utan ibland när jag vet att jag kommer att byta om, brukar t.ex. vara statist i filmer ibland, har flera gånger vid utprovning av kläder varit utan kalsonger. Skön känsla att klä av sig och dra av byxorna helt naturligt och stå där med kuken och pungen helt öppet till allmän beskådan, och sedan prova kläderna dom föreslår utan att skyla sig.
Se också mitt inlägg: https://www.onanera.se/threads/medveten-blottning.175336/#post-410042
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar inte det i jeans men mjukisbyxor, tunna shorts och liknande går jag ofta utan kalsonger i! Speciellt träningsshorts gillar jag! Känner mig alltid lite extra kåt om jag går ut typ till affären eller något och blir lite halvhård av det tunna tyget mot kuken och så känner man att någon droppe försats läcker ut!
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Går nästan alltid i jeans och skulle känna mig väldigt obekväm "Going commando style".
Ett par boxer som skydd för "paketet" är ett måste för mig:)
 
Toppen