Gå utan kallingar i byxor

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller på och städar huset just nu iklädd enbart jeans och T-shirt, inget under. Så enkelt och skönt att kunna belöna sig med att bara öppna jeansen ta fram den hårda kuken och smeka den emellanåt. Sedan bara fortsätta för att lite senare belöna sig igen med lite skön lek
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag har byxor har jag alltid kalsonger.
Men om vi är på landet har jag inte så mycket kläder kan få låna en klänning av min syster. Då är jag naken under kommer åt lätt när jag skall pinka, kan även hända att jag runkar mot något träd också. Extra känsla att min syster förmodligen haft klänning utan trosor, hon är rätt ofta utan trosor på sommaren.
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Ser så härligt ut när man ser en kille i typ jeans och inga kallingar under. Ser kuken hänga ner i ena byxbenet och avteckna sig under jeansen.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur många mer gillar frihetskänsla av inta ha kalsonger i tex jeans en hel dag ? Själv älskar jag det går ofta framförallt nu under sommaren . Även i shorts de varma dagarna .
Det är faktiskt riktigt skönt att gå utan kallingar. Man blir kåt hela tiden, när man känner skavet från byxorna mot ollonet. Mitt problem är bara att saften sipprar från ollonet och det blir en våt fläck på byxorna.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
För mej funkar att använda idrottshorts med tunn innerkalling, utan något under, nu på sommaren. Svalt och luftigt, lättpillat.......
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Under tiden jag var ägd så fick jag aldrig ha något under, om inte trosor var beordrat.
Det har jag fortsatt med, dock har jag ingen som beordrar mig idag så jag går alltid utan…
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Sommartid har jag riktigt tunna löst hängande bomulls shorts utan innerbyxa så kuken får röra sig fritt(syns när man går hur den rörs)som att gå naken,enormt härlig och upphetsande känsla.Rekommenderas.
 
Toppen