Gå utan kallingar i byxor

ManyaNovio

Välbekant medlem
Rodnande kinder, lekfull blick, kåta blickar, fniss, upprörd irriterad blick..
Ingen har kommenterat. Själv låtsas jag inget om.
Det är inte förbjudet att ha stånd offentligt

Nix, men väcka anstöt är nog inte okej. Träffar du en kvinnlig konstapel så får du nog smaka rejält på batongen .

Manya
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Rodnande kinder, lekfull blick, kåta blickar, fniss, upprörd irriterad blick..
Ingen har kommenterat. Själv låtsas jag inget om.
Det är inte förbjudet att ha stånd offentligt
Nu är det ju så att man får inte stånd bara för att man tar ett potenspiller…
Inte den sort jag fått utskrivet på recept i alla fall. Det ska till lust och fysisk stimulans, men då blir det fjong i staken.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Kör ett mellanting, har kalsonger men drar frampartiet (lite smalare kalsonger) bakom pungen. Drar tillbaka förhuden då gnider ollonet lagom mot byxan när man går.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Det där är tänkvärt.
En kvinna får vara våt offentligt. En man får inte ha stånd. Två fysiologiska fenomen. Ingen jämlikhet.
Intressant!
Två väldigt olika fenomen där det ena kan synas tydligt medan det andra är osynligt för åskådaren.

Sen får du visst ha stånd lite var som helst. Jag har ofta ansenlig ansvällning på morgonbussen, men det är det ingen annan som behöver se där jag sitter för mig själv. För du får ju inte springa runt och visa upp det hur som helst.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu är det ju så att man får inte stånd bara för att man tar ett potenspiller…
Inte den sort jag fått utskrivet på recept i alla fall. Det ska till lust och fysisk stimulans, men då blir det fjong i staken.
Håller med. Men med rätt potensmedel så är erektion ett faktum och går inte att "tänka nu ned"
Två väldigt olika fenomen där det ena kan synas tydligt medan det andra är osynligt för åskådaren.

Sen får du visst ha stånd lite var som helst. Jag har ofta ansenlig ansvällning på morgonbussen, men det är det ingen annan som behöver se där jag sitter för mig själv. För du får ju inte springa runt och visa upp det hur som helst.
Nej att aktivt visa är något jag aldrig skulle våga mig på.
Det känns som gränsöverskridande. För mig är det mer på nivån att det är skönt att ha stånd. Om någon råkar se är det upphetsande. Jag är nog lite exhibitionistiskt lagd men vill inte tränga mig på
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag går gärna utan kallingar på sommaren under jeans el shorts. Det är lite svalare, skönt.
Älskar det, speciellt med shorts som är lite luftigare än jeans.
Hade en gång på mig en kostym som jag var "naken" i , var på en större bjudning med dans. Dansade tryckare med en tjej/dam som jag hade haft span på ett tag.
Givetvis fick jag stånd när våra kroppar gneds mot varandra under dansen, detta märkte hon tydlgt och gned sig hårdare mot kuken.
Det hela slutade hemma hos henne i soffan .....
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Så skönt att gå utan kallingar och jag gör det rätt ofta. Det är skönt när det är luftigt i rymliga byxor men också skönt i trånga jeans när man känner stimulansen från det grova tyget. Att sitta på möten eller vara på stan och handla känns befriande eller som nån skrev rebelliskt :LOL: och så skönt. Speciellt skönt är det när man har har en ring runt kuk och pung och en skön plug i baken.
 

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
hmmm......en lite avvikande grej jag gör ibland och det är att jag tar på mig strumpbyxor under kostymen på jobbet......SÅN Känsla det är att känna nylon mot kuken och dessutom känslan när man sitter på möte med andra personer och ingen kan ana min lilla hemlighet när ståkuken gnuggar mot strumpbyxorna....en gudomligt skön känsla(y)
 
Last edited:

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Så skönt att gå utan kallingar och jag gör det rätt ofta. Det är skönt när det är luftigt i rymliga byxor men också skönt i trånga jeans när man känner stimulansen från det grova tyget. Att sitta på möten eller vara på stan och handla känns befriande eller som nån skrev rebelliskt :LOL: och så skönt. Speciellt skönt är det när man har har en ring runt kuk och pung och en skön plug i baken.
Fan va gött! Hmmm, du inspirerar mig att göra likadant..
Risk att det blir fina fläckar av försats på byxorna....
 
Toppen