Galnaste du har gjort när det gäller sex?

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Vad är det galnaste du har gjort när det gäller sex?
Det kan vara något pinsamt, bra, dåligt, sjukt, underbart mm. Fantiserar du om att göra det igen eller var det en engångsgrej som du nog aldrig kommer göra igen? Vad ledde till att situationen uppstod?
Tror detta kan leda till en hel del intressant läsning :)
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var 19 år knullade jag med en gammal nucka på 55-60 år, det sjuka e att jag gillade det.:) Det har inte hänt nått liknande senare i livet.
 

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
låter spännande! berätta mer om era historier! hur uppstod dom? något du skulle vilja göra igen? :)
 
L

Liza33

Gäst
Wetsex ute på stan :D
Jösses! Berätta mer!:oops:

Hade en KK då som gillade wetsex. Vi åkte in till stan en kväll och promenerade runt. Jag i kappa, kort kjol, trosor på .. väldigt kissnödig. Då och då t ex när vi stannade vid ett skyltfönster sa han till mig att kissa några droppar. Sen ställde han mig mot väggen och kysste mig samtidigt som han lät handen glida in för att smeka min kissvåta trosor.

Vi höll på så ett tag tills han drog med mig ner i p-huset där vi ställt bilen och bakom den så gick han ner på knä framför mig, drog ner mina trosor och slickade mig tills jag kom.

Bara det att gå runt på stan, med blöta trosor, order från honom att kissa lite då och då -shit vilken grej! :p
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
För ett tiotal år sen så åkte jag och min dåvarande flickvän runt i Småland på lite ödsliga vägar och vi tänkte att vi kunde stanna lite på en av vägarna. Vi ställde bilen och kom ut på en äng som hade en lite märklig utformning som avslutades med en liten backe längre bort.

Vi hade vilt sex där på ängen och medan jag tog henne bakifrån mot ett träd så.....körde helt enkelt hela X2000-tåget förbi just på den där märkliga backen. Där var säkert en och annan som såg oss på det där tåget...;)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Vet inte hur ”galet” det här är men jag och min pv gillar ibland att använda sex för att jävlas med varandra.
Medan han spelade Streetfighter 4 mot en online-spelare passade jag på. Han var mitt inne i fighten och kunde inte avbryta eller pausa. Jag ställde mig upp bredvid honom på soffan och började hårdrunka. ”Nej fan sluta!! Inte nu!!!” Sa han.
Jag slutade inte, utan tryckte ollonet mot hans kind och sprutade honom över mun och haka.
”Du ska få för det här, ditt äckel...” Sa han, nästan utan att kunna hålla sig för skratt.

Han satt där och spelade med ett flertal vita trådar med seg sperma hängandes i skägget. Han var så vacker. Han vann dessutom fajten.

Ett par dar senare tog han revansch på mig. Satt och spelade God of War 4 och under en boss-fajt tog han chansen. Så klart kunde jag pausa men valde att inte göra det. :LOL::LOL::LOL:
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet inte hur ”galet” det här är men jag och min pv gillar ibland att använda sex för att jävlas med varandra.
Medan han spelade Streetfighter 4 mot en online-spelare passade jag på. Han var mitt inne i fighten och kunde inte avbryta eller pausa. Jag ställde mig upp bredvid honom på soffan och började hårdrunka. ”Nej fan sluta!! Inte nu!!!” Sa han.
Jag slutade inte, utan tryckte ollonet mot hans kind och sprutade honom över mun och haka.
”Du ska få för det här, ditt äckel...” Sa han, nästan utan att kunna hålla sig för skratt.

Han satt där och spelade med ett flertal vita trådar med seg sperma hängandes i skägget. Han var så vacker. Han vann dessutom fajten.

Ett par dar senare tog han revansch på mig. Satt och spelade God of War 4 och under en boss-fajt tog han chansen. Så klart kunde jag pausa men valde att inte göra det. :LOL::LOL::LOL:

Ni borde starta en streamingkanal hahaha
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tro mig vi har pratat om det men vi har båda jobb som kräver att vi träffar och interagerar med människor så... hmmm... kanske inte är det bästa move:et :whistle:

Förstår precis, finns så mycket man kunde ha gjort om inte det inte var för det där med anonymitet.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Förstår precis, finns så mycket man kunde ha gjort om inte det inte var för det där med anonymitet.
Ärligt talat skulle jag inte bry mig nämnvärt om jag faktiskt träffade en person som sett mig i hemmagjord porr. Det är mer google images och alla dess igenkännings-algoritmer man får se upp för idag. Söker man nytt jobb osv är det vanligt att de begär tillhörande foto i cv:n, och vad som helst som finns på internet på dig kan matchas med det fotot.
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ärligt talat skulle jag inte bry mig nämnvärt om jag faktiskt träffade en person som sett mig i hemmagjord porr. Det är mer google images och alla dess igenkännings-algoritmer man får se upp för idag. Söker man nytt jobb osv är det vanligt att de begär tillhörande foto med cv:n och vad som helst som finns på internet på dig kan matchas med det fotot.

Ja exakt, håller med helt där. Jag är ine heller så brydd om de enskilda individerna, problemet är ju att det på riktigt kan skapa problem när de gäller jobb och livet i övrigt.
 

smileytown

Medlem
Ålder
31
Kön
Man
Vet inte hur ”galet” det här är men jag och min pv gillar ibland att använda sex för att jävlas med varandra.
Medan han spelade Streetfighter 4 mot en online-spelare passade jag på. Han var mitt inne i fighten och kunde inte avbryta eller pausa. Jag ställde mig upp bredvid honom på soffan och började hårdrunka. ”Nej fan sluta!! Inte nu!!!” Sa han.
Jag slutade inte, utan tryckte ollonet mot hans kind och sprutade honom över mun och haka.
”Du ska få för det här, ditt äckel...” Sa han, nästan utan att kunna hålla sig för skratt.

Han satt där och spelade med ett flertal vita trådar med seg sperma hängandes i skägget. Han var så vacker. Han vann dessutom fajten.

Ett par dar senare tog han revansch på mig. Satt och spelade God of War 4 och under en boss-fajt tog han chansen. Så klart kunde jag pausa men valde att inte göra det. :LOL::LOL::LOL:

Härligt haha.
Något av en fantasi för mig. En sitter och spelar eller tittar på en film eller något medan den andre tafsar eller suger av en under bordet :p
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt haha.
Något av en fantasi för mig. En sitter och spelar eller tittar på en film eller något medan den andre tafsar eller suger av en under bordet :p

både blivit avrunkad och avsugen av frugan medan jag tittat på porrfilm. Oftast i soffan, men hänt att hon satt sig under datorbordet också. Är extra hett när man bara känner avsugningen utan att se henne ;)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ärligt talat skulle jag inte bry mig nämnvärt om jag faktiskt träffade en person som sett mig i hemmagjord porr. Det är mer google images och alla dess igenkännings-algoritmer man får se upp för idag. Söker man nytt jobb osv är det vanligt att de begär tillhörande foto med cv:n och vad som helst som finns på internet på dig kan matchas med det fotot.
Jag upplever en viss kluvenhet om detta i samhället. Å ena sidan ska vi vara öppna..å andra sidan är vi väldigt pryda när det kommer till sex.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag upplever en viss kluvenhet om detta i samhället. Å ena sidan ska vi vara öppna..å andra sidan är vi väldigt pryda när det kommer till sex.

Samma här. Skulle vilja vara helt öppen med sex och så, men man vill inte att set ska stänga andra dörrar här i livet. Det är åtminstone som natt och dag jämfört med några årtionden sen. :)
 
Toppen