Jag ska nog åka tunnelbana i rusningstrafik lite oftare?Jag tycker att det är oerhört tändande att gnida mina bröst mot någon som står bakom mig - helst någon som står bara för att det är trångt
Tur att jag bor i Stockholm och där är det ofta väldigt trångt på T-banan![]()
Jag tycker att det är oerhört tändande att gnida mina bröst mot någon som står bakom mig - helst någon som står bara för att det är trångt
Jag tycker att det är oerhört tändande att gnida mina bröst mot någon som står bakom mig - helst någon som står bara för att det är trångt
Bara en undran snäckan ......hur gnider man sina bröst mot någon som står BAKOM sej själv???????????![]()
Bara en undran snäckan ......hur gnider man sina bröst mot någon som står BAKOM sej själv???????????![]()
Du har aldrig åkt tunnelbana när det är fullt med folk va
Jag lovar att man står tätt packad mot varandra och att det är "lätt" att gnida sina bröst mot någon som står framför![]()
[}] Visst är det väl trivsamt att "råka" gå så nära någon att brösten snuddar vid en arm.......