Gillar bröst

kille20

Medlem
Kön
Man
Jag tycker om att ta kvinnor på brösten, vad tycker ni kvinnor och män ibland ser jag på brösten gillat även när en kvinna står nära mig så att man känner hennes bröst
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tycker att det är oerhört tändande att gnida mina bröst mot någon som står bakom mig - helst någon som står bara för att det är trångt:oops:

Tur att jag bor i Stockholm och där är det ofta väldigt trångt på T-banan;)
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tycker att det är oerhört tändande att gnida mina bröst mot någon som står bakom mig - helst någon som står bara för att det är trångt:oops:

Tur att jag bor i Stockholm och där är det ofta väldigt trångt på T-banan;)
Jag ska nog åka tunnelbana i rusningstrafik lite oftare?
 

marlboro2

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att det är oerhört tändande att gnida mina bröst mot någon som står bakom mig - helst någon som står bara för att det är trångt:oops:

Tur att jag bor i Stockholm och där är det ofta väldigt trångt på T-banan;)

Bara en undran snäckan ......hur gnider man sina bröst mot någon som står BAKOM sej själv???????????:sleep::sleep:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tycker att det är oerhört tändande att gnida mina bröst mot någon som står bakom mig - helst någon som står bara för att det är trångt:oops:

Tur att jag bor i Stockholm och där är det ofta väldigt trångt på T-banan;)

Bara en undran snäckan ......hur gnider man sina bröst mot någon som står BAKOM sej själv???????????:sleep::sleep:


Du har aldrig åkt tunnelbana när det är fullt med folk va;)

Jag lovar att man står tätt packad mot varandra och att det är "lätt" att gnida sina bröst mot någon som står framför:oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ha ha ha ! NUUU fattar jag vad du menar:D:D


Helt fel så klart:D

Jag har inga bröstvårtor i ryggen - tyvärr:p
 

kille20

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att det är oerhört tändande att gnida mina bröst mot någon som står bakom mig - helst någon som står bara för att det är trångt:oops:

Tur att jag bor i Stockholm och där är det ofta väldigt trångt på T-banan;)

Bara en undran snäckan ......hur gnider man sina bröst mot någon som står BAKOM sej själv???????????:sleep::sleep:


Du har aldrig åkt tunnelbana när det är fullt med folk va;)

Jag lovar att man står tätt packad mot varandra och att det är "lätt" att gnida sina bröst mot någon som står framför:oops:

Em arbetskamrat till mig råkade stå nära mig vid kopieringsmaskinen jag kände hennes bröst det var underbart har någon tafsat på dig i tunnelbanan
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
[}:)] Visst är det väl trivsamt att "råka" gå så nära någon att brösten snuddar vid en arm.......
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Häftigt när man tex är och kollar på nån idrott på ståplats om man har nån dam som står bakom en och råkar trycka brösten mot en då och då :oops:
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar att i en kö kunna trycka sig mot killen framför med brösten lite diskret, eller på jobbet råka snudda någons arm med bröstet i förbifarten och säga hoppsan...

eller efter gymet eller då man har simmat råka nudda en annan tjejejs arm med mitt bröst då man sträcker sig efter handduk samtidigt mm

är man på en idrottsstadio där man sitter i etapper kan det vara kul att ha lite mer uppknäppt än vanligt så folk råkar se..., samma sak på disco/puben mm.

gillar nog känslan att någon rör en utan att direkt det är meningen:oops:
 

Occy

Medlem
Kön
Man
[}:)] Visst är det väl trivsamt att "råka" gå så nära någon att brösten snuddar vid en arm.......

Det har hänt mig några gånger och det tycker jag bara är trevligt. Men jag hade nog aldrig trott att tjejen ifråga gjorde det med vilje?! men om ni nu säger att en del gör det med vilje , så kommer det bara att vara ännu mer spännande nästa gång det händer....
 
G

Guest

Gäst
Säger som många andra... Älskar att stå "ofrivilligt" trångt, så trångt att man trycker brösten mot hans... Ögonen säger att båda vet att vi står föör nära... och båda gillar... :p
 
G

Guest

Gäst
hehe... kön till skolmatsalen är ju en klassiker... trångt och jävligt men så plötsligt känner man doften av parfym och två mjuka bröst mot ryggen när nån tjej ställt sig nskom = stenhård kuk :D
 

MSNsex

Medlem
Kön
Man
Ni förstår väl varför man gillar julruschen, trångt överallt, kan fingra lite överallt utan att bli påkommen ;)
 

friherren

Ny medlem
Kön
Man
Mest upphetsande tråden på länge, måste nog parkera bilen och ta tunnelbana till jobbet i morgon. Och bara stå där och känna "snuddet". :p
 
K

knakille

Gäst
Jag gillar tanken att min tjej inte har nåt under en sommarklänning mm och att bara jag vet man kanske blir påminnd då hon ibland råkar stöta till mm när man e o handlar...eller man ser henna råka komma åt andra och de vet ingenting den tanken tänder mig.
 
Toppen