Gillar försats

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Försatsen är helt underbart god. Nu i helgen hade jag ett riktigt skönt runk maraton, fick slicka i mig försatsen fler talet gånger. Var ett tag så inne i att kolla på porr att jag inte noterade att jag hade så mycket försats så det skummade om ollonet. Fick en riktigt rejäl mängd försats att slicka i mig då....
 

alskarsas

Välbekant medlem
Kön
Man
Ännu en långrunk med avsmakande av de klara salta kåtdropparna som gör en så sugen o kåt under runket. Vill ha mer, så pausar och tar tag i det igen. Efter en halv dags långrunk är det extra skönt att släppa satsen och ivern att ta sprutet i munnen är på topp. Försats i all ära, men att svälja ett rejält spermasprut slår det mesta!
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Ännu en långrunk med avsmakande av de klara salta kåtdropparna som gör en så sugen o kåt under runket. Vill ha mer, så pausar och tar tag i det igen. Efter en halv dags långrunk är det extra skönt att släppa satsen och ivern att ta sprutet i munnen är på topp. Försats i all ära, men att svälja ett rejält spermasprut slår det mesta!
Skulle vilja producera mer försats och lapa i mig det
 
B

ballroomblitz

Gäst
Har lyckan att producera mycket försats. Blir så härligt kladdigt när jag sitter och kåtar upp mig framför datorn eller fantiserar när jag åker buss eller tåg... Som nu tex när jag skrver detta och läst era sköna beskrivningar. Är alldeles kladdig på benet. Så gott och upphetsande med att ta försats på ett finger och dra det över läpparna eller bara suga av det.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Har lyckan att producera mycket försats. Blir så härligt kladdigt när jag sitter och kåtar upp mig framför datorn eller fantiserar när jag åker buss eller tåg... Som nu tex när jag skrver detta och läst era sköna beskrivningar. Är alldeles kladdig på benet. Så gott och upphetsande med att ta försats på ett finger och dra det över läpparna eller bara suga av det.
Det låter underbart! För mig går det lite i perioder med kåtheten och därmed också hur mycket försats jag har. Men jag har också väldigt rikligt när jag är kåt, som nu ;)
Jag gillar edgeplay och kan du vara på gränsen till utlösning och rejält uppkåtad ett par dagar innan jag sedan sprutar ordentligt. Under den tiden verkligen rinner det försats ur kuken. Så härligt! Har ibland varit ett bekymmer på jobbet då det blir otroligt kladdigt.
Jag har då haft på mig en kondom under dagen så att all kuksaften samlats i den. Riktigt skönt när kuken badar i försatsen under dagen. Dessutom så härligt att slicka i sig de rikliga mängderna försats!! :)
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Gillar försatsen, lite söt smak. Brukar smaka några droppar när jag onanerar. Själva satsen kan jag vara utan, fick en ordentlig dos en gång. Extjejen gick med på fullständig avsugning under förutsättning att hon fick ge mig en kyss efteråt, gick med på det och fick en skön avsugning och med efterföljande kyss fick jag hela min sats tillbaka i munnen.
Nja, kan nog vara utan den men inte försatsen.
 
Last edited:

Smogen6

Medlem
Kön
Man
Det låter underbart! För mig går det lite i perioder med kåtheten och därmed också hur mycket försats jag har. Men jag har också väldigt rikligt när jag är kåt, som nu ;)
Jag gillar edgeplay och kan du vara på gränsen till utlösning och rejält uppkåtad ett par dagar innan jag sedan sprutar ordentligt. Under den tiden verkligen rinner det försats ur kuken. Så härligt! Har ibland varit ett bekymmer på jobbet då det blir otroligt kladdigt.
Jag har då haft på mig en kondom under dagen så att all kuksaften samlats i den. Riktigt skönt när kuken badar i försatsen under dagen. Dessutom så härligt att slicka i sig de rikliga mängderna försats!! :)
Jag har också på mig kondom på jobbet för att samla den kladdiga försatsen
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Åhh... vad jag blir avundsjuk när jag läser om era savande kukar. Jag har inte en tillstymmelse av försats. Någon enda gång har det trängt fram en ensam droppe, vad jag kan minnas. Men blir det inte lite väl bra när det kladdar så, som en del av er beskriver? Vad tycker kvinnorna om det? Killar tror jag är mera tända på detta...
Jag träffade en kille en gång som jag runkade och sög tillsammans med. Det formligen droppade försats ur honom och då tyckte jag det var lite äckligt. Det var i början av min karriär som runkare åt andra män. Men nu på senare tid så önskar jag att jag kunde bli lite kladdig i alla fall. Ja, ja, man får va nöjd med det man har.
 
Toppen