Gillar ni crossdressing?

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Så härligt Tophat!
Samma här, har flera korsetter, höfthållare och en uppsjö av nylonstrumpor och grenlösa trosor.
Olika lösbröst och massa transparenta bh,s som dom syns igenom

högklackat är också läckert!

men jag cammar mest eller runkar framför en stor spegeln och blir kåt på mej själv.
Älskar att spruta sperman över mina nylonstrumpor, mmmm

Kik finns om någon vill se när jag är i Action!
 

Tosse

Medlem
Kön
Man
Är ny på forumet tycker det känns bra att inte vara ensam om glädjen att byta om till sexiga underkläder.
Det är verkligen upphetsande att visa upp sig i BH och höfthållare med nylonstrumpor. Jag går emellanåt till thaimassagen och det brukar bli mycket "woaoh" och "mmm sexy' när dom ser en bh under skjortan.
Sommartid brukar det bli ett par vändor till Ågesta i glansig baddräkt och sandaletter. Oftast slutar det med en skön avrunkning tillsammans med någon trevlig kille. Skulle vara sugen på att gå på Manhattan eller Blue Vision framöver och visa upp mig i något sexigt.
 
T

Tophat

Gäst
Det är härligt att gå omkring i fina under kläder för kvinnor, jag brukar klä upp mig när jag är på Manhattan i fin mörkröd lingerie med svart spets och snygga mönstrade nylonstrumpor som sitter uppe med strumpeband som sitter fast i linguine!
Inga trosor utan kuken hänger öppet under dressen brukar ha silikonbröst under och det är många män som smeker mig och suktar efter att få hångla med mig.
Ibland blir jag avsugen och ibland blir det härlig anal sex och det är häftigt och skönt!
Så du är välkommen till Manhattan
 

Tosse

Medlem
Kön
Man
Finns det några fler bra fysiska butiker i Stockholn dår man kan shoppa och även prova. Jag har handlat mest på nätet men också på Lovestore. Hon som jobbar där är jättetrevlig och tillmötesgående, där behöver man inte tycka att det är pinsamt. Twilfit i Skärholmen är också bra. Förstående och hjälpsamma med bh provning. Tittar gärna in i provhytten och hjälper med justering av axelbanden. Skulle vilja hitta någon butik för skor också.
 
B

ballroomblitz

Gäst
Är ny på forumet tycker det känns bra att inte vara ensam om glädjen att byta om till sexiga underkläder.
Det är verkligen upphetsande att visa upp sig i BH och höfthållare med nylonstrumpor. Jag går emellanåt till thaimassagen och det brukar bli mycket "woaoh" och "mmm sexy' när dom ser en bh under skjortan.
Sommartid brukar det bli ett par vändor till Ågesta i glansig baddräkt och sandaletter. Oftast slutar det med en skön avrunkning tillsammans med någon trevlig kille. Skulle vara sugen på att gå på Manhattan eller Blue Vision framöver och visa upp mig i något sexigt.
 
B

ballroomblitz

Gäst
Brukar också åka till Ågesta iklädd något sexigt som stayup eller strumpbyxor. Åker först en tur runt i närområdet och kåtar upp mig. Sedan landar jag på Ågestas parkering där det oftast slutar med en skön onanistund. Har även hänt att det blivit en skön stund med någon annan...
 

Tosse

Medlem
Kön
Man
Tack för alla tips. Alla ser ut att ha lite smått och gott.
Använder stayups emellanåt men problemet är ju att dom hasar ner hela tiden när man går. Annars är det himla läckert. Det får mest bli strumpbyxor eller höfthållare.
 
Toppen