Gillar ni crossdressing?

Tosse

Medlem
Kön
Man
Kom nyss hem från en liten utflykt till thaimassagen.
Lade mig på britsen iklädd BH, trosor och strumpor med höfthållare, sen kom madamen in och drog efter
andan och ropade något. Då kom hennes kollegor in och ville titta och känna lite på dom nylonklädda benen.
Det var verkligen upphetsande. Kan rekommenderas varmt.
 

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Idag har jag svarta nylonstrumpor med höfthållare och ett par spetstrosor på mig under jeansen när jag är ute på stan.
När jag kommer hen byter jag jeansen mot en kort kjol och bh. Röda högklackade skor. Kuken står som ett spett i trosorna, gud vad kåt jag blir!
Jag skulle vilja gå ut på stan så här men än så länge vägar jag inte. Någon annan som har modet att exponera sig för alla?
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Idag har jag svarta nylonstrumpor med höfthållare och ett par spetstrosor på mig under jeansen när jag är ute på stan.
När jag kommer hen byter jag jeansen mot en kort kjol och bh. Röda högklackade skor. Kuken står som ett spett i trosorna, gud vad kåt jag blir!
Jag skulle vilja gå ut på stan så här men än så länge vägar jag inte. Någon annan som har modet att exponera sig för alla?
Nej, bara på olika sidor på internet, kik mm.
Är rädd att man skulle råka ut för något och tex hamna på sjukhus eller att man stöter på nån man känner.
Skulle ju bara vara för typiskt..
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Inte nu längre men när jag var yngre runkade jag till lukten av min storasyster och lillasyster trosor inte mammas där gick gränsen.
Min storasyster kom på mig en gång när jag använde lillasysters trosor, hon sa ingenting till mamma men till min lillasyster.
Min lillasyster sade att hon inte var arg hon hade blivit kåt istället tänk din kuk på mina trosor. Tror mamma misstänkte något hon tvättade ju, det fanns bara jag och pappa att pappa skulle runka till sina döttrars trosor fanns inte. Även om både han och mamma onanerade tillsammans ibland jag hade aldrig märkt det min det hade minna systrar. Mamma hade en dildo det vill låna mamma köpte en ny systrarna fick använda hon vill inte slicka en dildo som de hade använt.
 

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, det är härligt! Idag är det städdag och jag har satt på mig en hembiträdesuniform och stayups. Senare ska jag sminka mig
och sätta på mig en svart miniklänning och gå omkring och kåta upp mig. Det ösregnar ute så idag blir det att prova kläder och leka med mina sköna leksaker. Har köpt nya trosor och en fin bh till mina stora lösbröst. Ska kalla mig Natalie idag.
 
T

Tophat

Gäst
Hej Natalie, du som bor i Stockholm precis som jag gör, brukar du inte besöka Manhattan dom har ju speciella kvällar för trans personer jag brukar besöka Manhattan dessa kvällar!
Kram
 

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej Tophat! Nej, har aldrig varit där. Nu är det så att jag precis har flyttat till Västmanland. Ska ändra i profilen.
Jag kommer åka till Stockholm ofta så då kan du kanske vill visa mig?
 

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Skönt! Jag hör av mig till dig när jag åker ner så kan vi träffas och gå dit. Kan man byta kläder där? Jag vill ogärna sitta på tåget i damkläder. Är du själv bi ? Jag är det .
 

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Självklart så har dom rum för att byta kläder och dom har låsbara skåp för att förvaring av läder, dom håller också med en handduk.
Jag klär alltid av mig för det mesta går jag omkring naken i lokalerna!
Kram
Det låter bra! Jag hör av mig när det är dags. Ska bli roligt! Ha en underbar dag och ta hand om fru och kuk.
 
Toppen