Grupprunka

handtralla

Medlem
Kön
Man
Tjenare alla runkpolare.

En undran till er som har runkat med kompisar. Hur många har ni runkat med tillsammans, sammtidigt.

Själv har jag runkat med tre andra på samma gång

Keep on going!!
 

Bartender

Ny medlem
Kön
Man
Har onanerat med 3 olika. Däremot aldrig i grupp. Första gången jag onanerade med en kille var hans lillasyster med i rummet och satt och glodde.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag har bara runkat med en polare åt gången om man säger så.
Det måste ha varit läckert att runka så många tillsammans samtidigt handralla. :D Hur kommer det sig att ni runkade på fyra?
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Det var när jag var omkrig 11 år. Var ganska mycket i simhallen, vilken låg ganska nära där jag bodde. Efter simmningen blev det bastu, och då så var det en som gick i parallelklass med mig som hade börjat runka när jag och en annan kom in i bastun. Han brydde sig inte om att vi kom in utan fortsatte att runka. Då blev det ju så att man föll för "grupptrycket" och hängde på. Jag minns att jag var så avundsjuk på den killen som var i bastun när vi kom in, för han hade längre kuk än mig:(

Keep on going!!
 

Roxxor

Ny medlem
Kön
Man
Vill runka med någon kompis, men vet inte hur jag ska göra. Lite svårt att få igång något liksom...
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Vet inte hur jag kan ge några tips. Den jag har runkat mest med är min kusin, som är jämnårig med mig. Kommer inte riktigt ihåg hur det började första gången, men jag tror att det var såhär. Vi var hos våra mor och farföräldrar. Deras yngste son hade nydligen flyttat, och vi sov i hans gammla rum. Vi hittade hans porrtidningar och började titta i dem. Tillslut kunde jag inte motstå längre, utan sa att "måste släppa på trycket" för att se hans reaktion. Javist sa han. Jag satte mig i min säng och började runka. Märkte att han iaktog mig lite diskret, och bara en lite stund senare så satt han och runkade med. Efter det runkade vi nog varje gång vi träffades. Det var tider det.

Mitt tips kan vara att ladda med porrtidningar när du har en kompis som sover över och stämm av läget.

Keep on going!!
 

Bartender

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by handtralla

Och hur trevligt var det då, med lillasyrran i rummet:sleep:

Keep on going!!

Helt okej men vi var ganska unga och oerfarna på området. Vi var väl max 12 och hon 9. Vi kunde säkert lika gärna spelat kort eller nåt sånt. Hade vi varit mot 14-15 hade det säkert aldrig hänt, med henne i rummet. Inte nödvändigtvis för att vi inte skulle vilja det men hon hade nog aldrig hamnat i samma situation om hon var några år äldre.
 

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Säg inte det Bartender. Jag och en kompis har runkat när vi såg porrfilm med två tjejkompisar. Då var vi alla 14. Det var jätteupphetsande men det kändes dumt efter. Det gick över sen och vi har gjort det några gånger till.

Halloj!
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har runkat med 2 när vi såg på porrfilm:D:p
Originally posted by handtralla

Tjenare alla runkpolare.

En undran till er som har runkat med kompisar. Hur många har ni runkat med tillsammans, sammtidigt.

Själv har jag runkat med tre andra på samma gång

Keep on going!!

Kåt runkare
 

facts

Ny medlem
Kön
Man
Jag har som mest runkat med tre andra killar ute på ett nakenbad.
Det var toppen.
Originally posted by handtralla

Tjenare alla runkpolare.

En undran till er som har runkat med kompisar. Hur många har ni runkat med tillsammans, sammtidigt.

Själv har jag runkat med tre andra på samma gång

Keep on going!!
 
Kön
Man
Originally posted by Curiousguy

Säg inte det Bartender. Jag och en kompis har runkat när vi såg porrfilm med två tjejkompisar. Då var vi alla 14. Det var jätteupphetsande men det kändes dumt efter. Det gick över sen och vi har gjort det några gånger till.

Halloj!

Nu kan tjejen inte hålla käften längre på "Er killsida" igen...

Måste bara få säga att jag varit med om detta. Fast vi var tre tjejer och två killar som kollade porrfilm. 15 år gamla var vi och killarna satt och drog i sina kukar. Faktist måste jag säga att jag själv var ganska rejält våt efter den stunden. Om det var för att jag kollat p-rulle första gången eller om det var för att jag varit så nära två runkande killar vet jag inte...
 

biff

Medlem
Kön
Man
fröken höger gjorde du inget på dig sj då eller ???
din kompis då gjorde hon något?+
 
Kön
Man
Originally posted by biff

fröken höger gjorde du inget på dig sj då eller ???
din kompis då gjorde hon något?+

Ärligt talat så smygsmekte jag mig själv på brösten (ville inte att nån skulle se:oops:-jätte fånigt i den situationen men men)

Vad det gäller andra TVÅ tjejerna så vet jag inte riktigt. Den ena var ihop med en av killarna, så hon "hjälpte" honom. (samtidigt som han försökte tafsa på mig...).

Detta låter ju som värsta ormgropen nu när jag skriver ner det...:D Fast det var ju inte så jag upplevde det DÅ!
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Vi har varit fem som mest. Spelat runkpoker och den som vinner sammanlagt efter en kväll är den ende som slipper. Otroligt svårt med fokuseringen när det dels gått åt helvete med spelandet men främst för att fem polare också hudar kring runda bordet.

Runka e livet!
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Jag har gjort det ett antal gånger. Ungefär hälften av gångerna har det slutat med att vi har sugit varandras kukar.

Men tro inte att vi är bögar. Vi har allihop flickvänner.
 
K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
Har bara runkat med en polare i taget så att säga.
Sammanlagt har det blivit 5 olika. Nån som jagi nte kände oxå i en bastu...


-Kåt BS kille... runka mycket o länge!!!
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
jag har gjort der massor gånger när jag var mindre. det började i 5:an tror jag. vi nrukade runka tillsammans efter idrotten i dushen. och sedan på sommrarna i en bastu till ett allmänt bad. och ibland när vi bara umgicks och int hade något att göra.

yeah!!
 

ceadbrojo

Ny medlem
Kön
Man
När jag växte upp tyckte vi att det var bögigt om nån fick stånd i duschen så grupprunksmentaliteten har aldrig gått hem där jag bor. Men det är synd tycker jag. Tror att man hade varit lite mer öppen om man hade runkat med sina vänner kanske. Jag skulle alla fall vilja prova det någon gång. Verkar vara skit roligt :)
 
G

Guest

Gäst
Tycker samma sak som ovanstående...
Jag har dock varit med om det men då var jag kanske bara 7 och han var 11, utnytjade mig lite kanske ahahah.
Vi runkade och smekte varandras kukar.
Men har alltid önskat att man kunnat runka med flertal kompisar eller bara killar i allmänhet... vill pröva runkpoker och massor av annat... synd att man inte träffat några..
msn - heatherrabbit79@hotmail.com om ni vill snacka
 
Toppen