Häftigaste minnet med runkpolare?

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
(Side note: Samma kusins storasyster bad mig att slicka hennes fitta under ungefär samma period. Jag lapade gladeligen i mig av hennes safter. Vi var tre jävligt kåta kusiner i ungefär samma ålder helt enkelt. Fanns inte mycket annat att göra där jag växte upp.)
Vill man ju gärna höra mer om
 
K

Knubben86

Gäst
DEL 1

Heheh så var det långhelg å man går å är ständigt småkåt särskilt när man minns gamla minnen...
Det är något speciellt med de där första åren när hormonerna slår till och sexdrifterna vaknar till liv.

Så detta blir en ganska långdragen text om hur det var för mig och hur jag upplevde den första tiden som ett kåt-odjur. X-D

Tror jag gick i 4:e klass när de första pubishåren tittade fram i skrevet, men det tog tills 5:e klass tills jag verkligen kunde börja runka på riktigt. Hade sett och fattat på andra att man skulle kunna dra tillbaka förhuden helt bakom ollonet och jag tror det tog några veckor från jag började tänja på skinnet tills det en dag på en toalett plötsligen hände. Vill minnas att jag fick skvätta kallt vatten på kuken för att inte få stånd för då blev det alldeles för tight att dra bak.

Men wow det är ändå en milstolpe när man gör det första gången..( Så jädra individuellt också, en del har alltid kunnat göra det men jag fick kämpa några veckor för att komma i mål ) ^^.
Visste ju vad ett ollon var men ändå rätt sjukt att få se en del av sitt kön för första gången liksom.. Å inte så jättefräscht första gången med "klägget" som sitter i mellan , men men puberteten skall ju vara så i början , alltså lite ofräsch innan allt är "up and running".
Tror jag fick en sån egoboost av detta då att jag genast fick stånd och då fick man gå med den tillbakadragen tills den behagade slakna igen..Detta var lite en utmaning i säg då ollonet är superkänsligt första gången och minsta gnidande mot kalsongernas tyg skickade "halvsköna blixtar " genom hela kroppen.

I 5e klass så var vi alltid ett gäng killar som stannade kvar i duschen extra länge. Minns en kille som blommade ut tidigt, han hade en ordentlig buske runt könet redan och tror hans kuk var närmare 19 cm som hård.
Tror detta är ganska vanligt att det oftast är en lite äldre kille eller iallafall någon som är lite mer utvecklad som visar resten av killarna hur det går till. Han satt lutat mot golvet och väggen i duschen och runkade sin grova kuk i ett fast hammargrepp. Vi andra som inte riktigt var där än kollade på i förundran hur han fortsatte ända tills han började rycka i hela kroppen, andas tyngre och tyngre tills han var helt utmattad å flämtandes flackade med blicken.
Han hade antagligen inte runkat så länge än för det var ungefär en och en halv droppe som försiktigt kröp fram då.
 
K

Knubben86

Gäst
DEL 2

Men minns hur sjukt imponerade vi andra var av detta ändå, han var ju liksom en könsmogen man nu.
Detta var några veckor innan jag frigjort ollonet så jag runkade inte fullt ut än, men de som kunde dra bak runkade för fullt , även om de inte kunde " komma på riktigt " än.
Men det var galet upphetsande och se och jag fick duscha kallt en bra lång stund för att få praktståndet att lägga sig.
Sen så fortsatte jag på egen hand i duschen och i sängen hemma ett tag.
Orgasm var ganska så svårt första gångerna , dels för att det tog ett långt tag att komma dit och sen var det svårt att få kroppen att lyda mig att fortsätta runka när benen ville vika sig... Men det gick bättre och bättre , till en början så kom det mer en gulaktig trögflytande vätska när det gick för mig men jag var fan helt besatt av dessa kickar nu, ibland bara fortsatte jag å runka frenetiskt efter jag kommit första gången tills det gick för mig igen.
Å nån månad senare så var allt på plats... Nu kom det ordentlig vit sperma ut i en jädra fart när det gick för mig och jag var väl här "hooked for life"...
Det blev inte så mycket mer runkande i duschen i skolan sen men vi fick åka på en del mindre klassresor med övernattning och då triggar ju alltid hormonstinna grabbar igång varandra till världens trevligaste sällskapslek ...Men det var ganska tamt som regel när det blev nåt sånt sen, oftast bar mellan 2 personer och då kollade man inte på varann eller så höll man sig under sitt täcke.

Tillslut var läsåret över och det var dags för sommarlov mellan 5:an och 6:an. Hade på vårkanten fått tillbaka kontakten med en kompis som hade bott utanför stan sen 4:e klass så vi började hänga en del på fritiden.
En kväll när han sov över hos mig så började vi självklart prata om sex/runka å allt det där härliga... Det går liksom å ta på kåtheten i rummet när 2 hormonstinna grabbar börjar snacka om sånt där. Jag berättade att jag runkat ett tag nu och frågade honom om han gjorde det samma. Det gjorde han, men han hade inte riktigt börjat kunna skjuta ordentliga satser än.
Vi insåg att vi båda var sprängkåta och började dra i våra lemmar. Det var väldigt oskyldigt upplägg denna gången där vi i mörkret var under varsitt täcke. Tror vi höll på i 20-25 min ( jag pausade lite då och då för att inte komma för snabbt).
Minns att han sa " nu kittlar det i hela snoppen här " innan det gick för honom å han stönade å andades tungt. Jag fortsatte runka mig själv å kort därefter exploderade jag ordentligt under täcket. Fick en rejäl sats upp på bröstkorgen men sånt fick bara torka in i tyget över natten då .

Jag sa att han antagligen skulle börja skjuta ordentliga laddningar snart han också .. å det tog väl några veckor tills han också var helt färdig. Vi var båda straighta och snackade ofta om tjejer och så, men det var så galet upphetsande att runka tillsammans med någon så vi blev goda runkkompisar hela högstadiet ut sen. Efter några helger så blev vi lite djärvare å brukade runka i mörkret men sitta helt nakna utan täcke i varsin säng/ madrass och ha det skönt.
Jag brukade snegla över blicken lite i smyg för att se honom och hans kuk , märkte att han gjorde detsamma åt mitt håll.
Man kunde även höra ljudet av förhud som gled upp och ner över skaftet.
Vi fortsatte så några gånger framöver tills en helg då hans morsa skulle resa bort. Min mamma bodde inte så långt därifrån så vi var väl 13 nånting när vi fick va i hans lägenhet helt själva en helg.
 
K

Knubben86

Gäst
DEL 3

Nu var det färdigt med skynken/mörker å att försöka skyla sig tyckte vi.
Han hade ett ganska så stort badrum och där passade vi på att ta några rejäla sessioner under helgen.
Det var nu dags å runka på allvar ,,,hehe .

I badrummet hade vi ljuset på på full styrka, vi klädde av oss helt nakna och tog en varsin handduk att sitta på på golvet samtidigt som man kunde luta sig lite mot väggen. Vi satt inte med ryggarna mot varandra heller, utan vända mot varandra så man kunde se ALLT. Tror ingen av dessa kåttroll lyckades hålla på nån längre stund första gången vi körde på detta sätt , men det var ändå som att tiden stod still lite grann med alla intryck.
Det fanns liksom inget att dölja längre och det var ingen tvekan om att vi båda kollade in varandras kukar nu.
Jag har väl aldrig haft nån längre stake, har för mig den låg på strax under 15 cm nånting men alltid varit ganska nöjd med utseendet på min kuk å funktionaliteten ^^.
Han hade en något längre lem som var något avsmalnad vid roten och hans ollon såg något förstorat ut på hans kuk. Hans ollon var dessutom mer blå/lila aktigt i färgen än mitt röda.
Lite olika tekniker hade vi också när vi skulle göra det skönt..han körde med det klassiska hammargreppet på ett väldigt bestämt sätt medans jag på den tiden föredrog att endast ha tummen på ovansidan och hålla emot med pek och långfingret på baksidan av skaftet. Jag tyckte väl att det var extra skönt att kunna stimulera trycket högst uppe med lite mer precision, nuförtiden varierar jag grepp som jag känner för och försöker variera mig lite .
Det kan inte ha handlat om många minuter som vi lyckades hålla oss att komma men det var liksom så många detaljer man han uppfatta ändå, det var en otroligt intensiv stund ... Det var en sjukt spännande och skön känsla att ha tagit bort alla skyddsridåer hursomhelst och kåtheten i rummet nådde snart kokpunkten .

Det sista jag hinner lägga märke till i hans skrev är att hans pung inte drog ihop sig lika mycket som min när man närmade sig mållinjen ...min pung har alltid dragit sig samman tightare och tightare ju närmare jag är att komma, om jag nån gång lyckades stanna upp då så brukade jag gilla å känna på hur fast och knottrig den blivit. Men det fanns inte på kartan att jag kunde stanna nu.. Med tunga flämt och stön ökar han takten , han har bestämt sig för att komma nu. Minns det "klatschande" ljudet av hans pung när den slår emot hans mellangård, känner att detta blir för mycket för mig och jag känner orgasmen börja bubbla upp inom mig. Han tappar andan och rycker till några gånger då det går för honom och han lägger en rejäl sats på sin bröstkorg och mage. När jag sett detta finns ingen återvändo längre, det går schockvågor från mitt skrev och ut i hela kroppen och jag känner kuken som redan är stenhård styvna till den där lilla extra biten ändå innan jag totalt tappar fattningen och exploderar .
Jag är dock den som får tvätta ansikte å hår lite efter första sessionen för jag fick hela min sats i ansiktet /öga och hår.

Vi gick aldrig längre rent sexuellt så att vi började röra varann eller runka varann ( vilket man ångrar idag) . Men varje gång vi runkade ihop efter det så var det utan skygglappar, man skulle kunna se allt nu å det var sjukt jävla eggande att ha en jämngammal kompis rätt framför sig å helt ogenerat titta så mycket man vill på den andra.
Vi tappade kontakten efter 9:an tyvärr och det är förbannat synd för helt ärligt så är det så förbannat skönt att runka tillsammans med någon och ta tillvara på den sexuella spänningen som uppstår.... ganska safe är det ju också och om man träffas då och då så brukar nog båda bli ganska så tillfredsställda , det är ju lite mer avslappnat att bara helt nyktert kunna föreslå en runkstund med nån som hittat en bra dynamik med än att allt ska klaffa från första mötet om man t.e.x drar hem ett fylleragg från krogen.

Har inte haft nån runkpoolare sen dess tyvärr, men jag fick ju iaf uppleva det å det skulle jag aldrig vilja ha ogjort.
Tycker synd om dom som aldrig fått uppleva detta , det är galet skönt och okomplicerat när man väl känner varandra.
Tror i stort sett de flesta människor med en normal sexualdrift skulle må bra av att ha en kompis att onanera med, nu är jag 36 å känns väl inte helt lika lätt att våga föreslå det för någon men får väl börja ta mod till mig och skriva mer här då så kanske jag hittar en likasinnad en dag.

PUUHH.. Det blev en ganska lång text detta men kunde inte utelämna något, kan själv bli stenkåt av att läsa andras berättelser och tidiga uppvaknande, njut av långhelgen nu gott folk och låt fantasin flöda,

**PEACEOUT **
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
DEL 3


PUUHH.. Det blev en ganska lång text detta men kunde inte utelämna något, kan själv bli stenkåt av att läsa andras berättelser och tidiga uppvaknande, njut av långhelgen nu gott folk och låt fantasin flöda,

**PEACEOUT **

Härlig story. Tack för att du delade med dig!
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
När jag gick i grundskolan så hade jag en klasskompis som var på samma våglängd som mej så att säga. Var kåt av sig och vi började runka ihop i lågstadiet och slutade i 9:an. Sen skildes våra vägar åt i och med olika gymnasieskolor

Vi fantiserade mycket om tjejer, kollade i porrtidningar och snodde kondomer från hans farsas nattduksbord som vi sen provade. Runkande och sög varandra naturligtvis.

Så var det det där med bästa minnet. Det var för det mesta jag som tog initiativet till runkandet men så minns jag en gång han gjorde det. Klasskompisen hade hittat en porrtidning på hans storebrors rum som var av den mer kvalitativa sorten.

Jag var först inte kåt men det ändrades fort när jag fick beskrivet hur p-tidningen såg ut och vad som stod i den. Blev till slut ett skönt runk med sug hemma hos klasskompisen på hans rum. Vi avslutade med att spruta rakt ut på heltäckningsmattan. Det här var någon här var någon gång 84-85. Härliga tider.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Första gången jag runkade tillsammans med en annan kille var nog i 18-20-årsåldern.
Vi hade varit vänner sen vi var 2-3 år och visst hade vi pratat sex och sådant men aldrig mer än så.
Vi satt hemma hos honom och snackade och tog några öl innan planen var att vi skulle gå ut.
Han slog på en p-rulle och efter ett tag så tog han fram sin kuk och började smårunka. Han sa till mig att ta fram min också, vilket jag gjorde. Han var alltid den som bestämde och jag gjorde som han sa.
Så vi satt och smårunkade och kollade filmen, när det kom en scen där en tjej började suga så sa han åt mig att testa. Jag ställde mig på knä framför honom och sög kuk för första gången. Det tog inte lång tid innan han sprutade min mun full och det var inte sista gången han använde min mun för sin njutning.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag började runka väldigt tidigt med tre kompisar. En dag efter skolan hemma hos mig då mina föräldrar inte hade kommit hem från jobb ännu berättade en av kompisarna att en äldre pojke hade berättat och visat honom att det var skönt att dra i snoppen så han sa till oss andra tre att klä av oss nakna i badrummet så han kunde visa oss. Vi gick in och låste dörren och klädde av oss helt nakna alla fyra och ställde oss mittemot varandra och så började han som visste hur man gjorde att visa. Han tog tag i sin kuk och började dra förhuden fram och tillbaka och för varje drag blev den hårdare och större och medan vi kollade på växte våra också och vi började testa att dra i våra samtidigt som vi alla kollade på varandra och njöt! Vi fortsatte flera gånger i veckan efter skolan med vår aktivitet tills de två äldre av oss äntligen fick sina orgasmer. De visade aldrig oss utan bara slutade ta initiativ till runk sessionerna. Vi två lite yngre fortsatte tillsammans ett par år till även efter vi började spruta. Vi visade aldrig varandra spruten utan brukade prata om flickor i klassen och runka i samma rum eller utomhus så att vi inte såg varandras kukar men kollade varandra i ögonen och stönade hårt och sprutade på marken eller i toalettpapper och sen fortsatte vi att göra vanliga grejer resten av dagen men då vi började prata om sex och flickor kunde vi sällan hålla oss från att föra händerna innanför byxorna! Synd att vi inte fortsatte då vi blev äldre men jag gissar att de flesta pojkar som har kul tillsammans ”växer ifrån det” efter ett tag. Jag hade gärna hittat en ny runkkompis nu i vuxen ålder dock! Finns fan inget bättre än att dela njutningen med en bra polare!
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Första gången är alltid trevligt. Jag hade iofs runkat med kompisar som barn. Men kring 20 år så runkade jag och en polare ihop. Vi ville först veta hur stor kuk var och en hade. Vi gick in på toan och mätte. Båda var ca 19 cm men min var grövre. Det slutade i sug och sprut som hette duga. Det blev många runk ihop efter det!
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
Hade sexlekar med en två år äldre kille från att jag var sju, åtta år. I mellanstadiet blev det en del omklädningsrums-runkande med likasinnade klasskompisar och när jag var tretton så började jag runka med en två år äldre grannkille.

Han hade en, jämfört med mig, riktigt stor kuk och det blev mest runk men även lite sug. Jag sög honom ofta till sprut och någon gång lyckades även jag komma i hans mun. Jag hade lite svårt för det eftersom njutningen blev lite för intensiv och nästan övergick i smärta. Några gånger emot slutet av våra äventyr fick jag knulla honom analt och den sista gången fick jag även komma i honom. Hans familj flyttade någon gång under det år jag fyllde femton men jag minns fortfarande vissa stunder med bultande hjärta och tung andning. Det var något väldigt upphetsande med det förbjudna trots att jag även då var helt heterosexuell och inte hade några "känslor" för honom alls. Det var bara en sorts "utökad onani".
 

Sircumseised

Aktiv medlem
Kön
Man
Vart för några år sen då jag träffade en runkpolare via bodycontact. Vi träffades några gånger hemma hos han, liggandes helt näck med stenhårda kukar i sängen och kollade porr ihop runkade även varandra. Jag vart lite sugen på att "frotta" aka frottage' dubbelrunk och satte mig gränsle över så vi hade varandras kukar bultandes i min hand, vart så hett och känna en annans kuk mot sin egen.
Tog en klick glid och runkade på, efter en stund säger han att han behöver en paus för att inte komma, så jag fortsätter och runka min nu stenhårda kuk framför ansiktet på han.
När han väl hade lugnat sig körde vi på igen, denna gång med våra kukar i sin hand. Vi stönade båda högt och kände att alla spänningar släppte och kåtheten tog övertaget, efter en stund av häftigt runkande stönar han fram att han kommer spruta, ngn sekund senare pumpar det ut en stor sats som rinner ner längs min kuk och pung, även nu känner jag sprutet närma sig för mig med. Tar tag i min kuk och runkar den snabbare, tills jag känner att jag inte kan hålla emot! Ahhhh jag sprutar nu stönar jag fram och ser hur massiva strålar av min sperma landar över hans kuk, pung, mage och bröst. Kommer ihåg att det var ett grymt skönt minne.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Skulle vara rätt hett att se när män umgås och runkar ihop :)
enklast är väl att bonda med ett par killar och sen leda in ämnet på sex. De runkar nog gärna om du själv också ställer upp och klittrar lite. Detta räknade jag själv ut redan i mellanstadiet sen har man kört det ett par gånger, även som vuxen fast då kan det lätt hända att det fortsätter med omslutande sex också. Vill man inte det så får man va väldigt bestämd redan från början så de fattar.
 

Jonnor85

Aktiv medlem
Ålder
38
Kön
Man
Jag och en kompis brukade runka tillsammans i princip så ofta vi kunde, typ varje gång vi träffades. Vi hade inga hämningar och skämdes inte för vad vi höll på. Vi var båda hetero men tonårshormoner och hög sexlust måste ut på något sätt. Detta var innan internet så vi brukade ha varsin porrtidning där vi kommenterade bilderna.
Häftigaste minnet var i alla fall under en övernattning där vi låg och runkade rätt så nära varandra. Plötsligt får vi båda infallet att gnugga ollonen mot varandra. Hade aldrig känt en sådan otrolig kåthet i hela kroppen innan. Tog inte många sekunder innan vi båda sprutade varsin stor sats mot varandra.
Tyvärr så utforskade vi inte mer och vi tappade även kontakten med tiden. Så här i efterhand önskar jag att vi hade haft mer tid tillsammans, saknar att runka ihop med en kille. Hade gärna velat köra mer kuk mot kuk och liknade. Jag har haft kontakt med killar på BC men det har mest runnit ut i sanden.
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
enklast är väl att bonda med ett par killar och sen leda in ämnet på sex. De runkar nog gärna om du själv också ställer upp och klittrar lite. Detta räknade jag själv ut redan i mellanstadiet sen har man kört det ett par gånger, även som vuxen fast då kan det lätt hända att det fortsätter med omslutande sex också. Vill man inte det så får man va väldigt bestämd redan från början så de fattar.
Känner igen den taktiken, min kusin tänkte lika som dej! :)
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Minns en period då det ofta loggades in på en av alla porrchatter...man snackade och kollade bilder...tiden gick..sen mot natten så blev man kåtare och snusket blev grövre, och till slut så blev det att man kom överens om att lyssna på x antal 50+ gubbar som sprutade för en...o sedan när man var ännu kåtare så blev det om man hade tur rollspel på en egen linje med nån som tände på dirtytalk o snusklekar... höra någon pissa ner sig eller annat och sen komma ihop hårt och kladdigt samtidigt... 2 flåsande tack o ha det fint..sen klart.

Själva anonymiteten o ringandet vid behov gav mycket mera av att man hoppades hitta just " det där " o få komma. Var ju klart inte alltid det gav utdelning, men skapliga odds iaf :)

Så långt jag kommit i konceptet runkpolare iaf, men klart nöjd.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och en kompis runkade ihop när vi var i typ 12-13-års åldern. Vi hade porrtidningar och fantiserade om några tjejer i samma ålder. Vi försökte även få med två av tjejerna på våra stunder men de hängde aldrig på.
Däremot tittade vi på porrfilm ibland tillsammans med dem och de blev kåta sa de. Men trots det så ville de inte göra något tillsammans med oss, de skyllde på att de hade pojkvänner:rolleyes: Ståndaktiga tjejer(y)
 
Toppen