Häftigaste minnet med runkpolare?

Skojjigt

Medlem
Jag och en kompis runkade alltid när vi va i 11-12 års åldern. En helg skulle vi vara FF och som vanligt runkade vi. Vi började med en bastu där vi runkade. Sen när vi duschade så duschade vi tillsammans och började då runka varandra. Det ena ledde till det andra och helt plötsligt står han på knä och suger mig. Den helgen förlorade vi båda våra oskulder och vi knullade som två små kaniner hehe. Fina minnen som vi pratat mycket om i efterhand.
 

Vildballe

Aktiv medlem
Kön
Man
DEL 1

Heheh så var det långhelg å man går å är ständigt småkåt särskilt när man minns gamla minnen...
Det är något speciellt med de där första åren när hormonerna slår till och sexdrifterna vaknar till liv.

Så detta blir en ganska långdragen text om hur det var för mig och hur jag upplevde den första tiden som ett kåt-odjur. X-D

Tror jag gick i 4:e klass när de första pubishåren tittade fram i skrevet, men det tog tills 5:e klass tills jag verkligen kunde börja runka på riktigt. Hade sett och fattat på andra att man skulle kunna dra tillbaka förhuden helt bakom ollonet och jag tror det tog några veckor från jag började tänja på skinnet tills det en dag på en toalett plötsligen hände. Vill minnas att jag fick skvätta kallt vatten på kuken för att inte få stånd för då blev det alldeles för tight att dra bak.

Men wow det är ändå en milstolpe när man gör det första gången..( Så jädra individuellt också, en del har alltid kunnat göra det men jag fick kämpa några veckor för att komma i mål ) ^^.
Visste ju vad ett ollon var men ändå rätt sjukt att få se en del av sitt kön för första gången liksom.. Å inte så jättefräscht första gången med "klägget" som sitter i mellan , men men puberteten skall ju vara så i början , alltså lite ofräsch innan allt är "up and running".
Tror jag fick en sån egoboost av detta då att jag genast fick stånd och då fick man gå med den tillbakadragen tills den behagade slakna igen..Detta var lite en utmaning i säg då ollonet är superkänsligt första gången och minsta gnidande mot kalsongernas tyg skickade "halvsköna blixtar " genom hela kroppen.

I 5e klass så var vi alltid ett gäng killar som stannade kvar i duschen extra länge. Minns en kille som blommade ut tidigt, han hade en ordentlig buske runt könet redan och tror hans kuk var närmare 19 cm som hård.
Tror detta är ganska vanligt att det oftast är en lite äldre kille eller iallafall någon som är lite mer utvecklad som visar resten av killarna hur det går till. Han satt lutat mot golvet och väggen i duschen och runkade sin grova kuk i ett fast hammargrepp. Vi andra som inte riktigt var där än kollade på i förundran hur han fortsatte ända tills han började rycka i hela kroppen, andas tyngre och tyngre tills han var helt utmattad å flämtandes flackade med blicken.
Han hade antagligen inte runkat så länge än för det var ungefär en och en halv droppe som försiktigt kröp fram då.
Tror det var på mellanstadiet hade en klasskamrat vi snackade jämt sex hade väl pillat på kukarna och snackat om hur det var att spruta men hade inte fått förhuden över ollonet än, en dag när vi gick hem sa vi att försöka han hade redan fått fram sitt ollon sedan tidigare, när vi kom till honom så tog vi fram kukarna och började runka, jag var rätt snabbt lite hård så det spände i ollonet när förhuden spände mot ollonet man kunde ana ollonet nu och det kom lite vätska, drog tillbaka huden mer och mer så mer av ollonet syntes, kompis sa dra tillbaka det nu och det glömmer jag alldrig när det ploppade till när förhuden drogs över ollonkanten sjukt skönt sen vart det runkstund varje dag vi gick hem från skolan under en tid
 

D1gg3r

Ny medlem
Jag o grannen brukade träffas på sommarloven o antingen sova i tält på deras tomt lr i husvagnen, om den stod hemma. Vi brukade ta ut porrtidningar, studera dom noga o runka tillsammans. Vi provade ibland att ta på varandra, stå på alla 4 o låta den andre gnida sin kuk mellan skinkorna utan att penetrerar ngt, utan bara "skink-runka".
Vi var unga då, säkert inte mer än 13-14 år. Men otroligt spännande, lite förbjudet (mitten på 80-talet) men sköna stunder.
Det var kul att utforska, prata om fantasier o samtidigt runka tillsammans, helt ogenerat.
 
Toppen