Härliga, galna, sköna, mysiga låtar som skapar särkilda minnen...

OnanNord

Aktiv medlem
Man önskar ju att himlen tar emot Prince med "Diamond and Pearls" i ett "Purple Rain" av "Cream". Vilken kör av änglar med underbara röster som sjunger honom välkommen vill man inte ens tänka på...men det är förmodligen ett gudomlig konsert!!!
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Man önskar ju att himlen tar emot Prince med "Diamond and Pearls" i ett "Purple Rain" av "Cream". Vilken kör av änglar med underbara röster som sjunger honom välkommen vill man inte ens tänka på...men det är förmodligen ett gudomlig konsert!!!
Elvis, Michael Jackson, David Bowie, Lemmy... Tröstar mig med att de har kul i himlen :)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
En gång i tiden bodde jag i Danderyd! Då mötte jag Magnus och hans fru mellan varven då vi promenerade efter Edsvikens vatten.
Mitt minne handlar dock om en annan man som fångade mig under samma promenadstråk när han skrek fååår och jag hajade till, duckade och frågade om han var galen...
Resten är typ historia ;)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Farsgubben delade med sig av sina musikminnen idag! En särskild länk fick mig att fundera över dagens män...
Vad säger ni som är dagens män - kommer ni att dansa på gatorna när ni uppnår samma aktningsvärda ålder som dessa två herrar...;)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Just hemkommen från krogen och känner mig redo för att sova...
Lite trött - lite irriterad men drömma kan man alltid !
 
Toppen