Har alla naturister jättekukar?

K

KjellKåt

Gäst
Jag är naturist och ser många andra naturister men funderar har alla män som är naturister jätte kukar slaka. Vart är alla andra som har mer "normala" hängen.
Då till funderingen, alla med nu små slaka snoppar hindrar det er att bada naken, vara naturist.
Bland kvinnor har jag inte märkt någon skillnad när det gäller naturister utan dom verkar vara nöjda med sina kroppar eller är det så att även ni har problem.
Jag själv har en snopp som drar sig samman i slakt tillstånd ( någon cm) så ser inte mycket ut på en gubbe på nästan 100 kg.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag är naturist och ser många andra naturister men funderar har alla män som är naturister jätte kukar slaka. Vart är alla andra som har mer "normala" hängen.
Då till funderingen, alla med nu små slaka snoppar hindrar det er att bada naken, vara naturist.
Bland kvinnor har jag inte märkt någon skillnad när det gäller naturister utan dom verkar vara nöjda med sina kroppar eller är det så att även ni har problem.
Jag själv har en snopp som drar sig samman i slakt tillstånd ( någon cm) så ser inte mycket ut på en gubbe på nästan 100 kg.
min kuk är 12cm slak
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Mätte precis min slak fick det till 11 cm blir lite mindre när man badar kallt
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan också krympa något otroligt när det är kallt, så slak kan vara allt från 8-10 cm, ned till typ 5. Tänker dock att om jag skulle gå på naturistbad är det kanske bara bra. Mindre risk att man verkar försöka dra uppmärksamhet till sig. :p
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är naturist och ser många andra naturister men funderar har alla män som är naturister jätte kukar slaka. Vart är alla andra som har mer "normala" hängen.
Då till funderingen, alla med nu små slaka snoppar hindrar det er att bada naken, vara naturist.
Avkortat se org
Det är väl det som är en bit av naturism - ingen bryr sig om storleken på din kuk eller hur fiffi ser ut, eller hängmage, gädd-häng, man-boobs eller valkar runt mage 0ch midja. Man är och blir accepterad oavsett fysiken, badar och umgås ogenerat. Att det skulle finnas mer storkukade män bland naturisterna tror jag inte på. Möjligen att de officiella nakenbaden drar till sig de som vill visa upp sig, men inom naturism som helhet tror jag inte det finns någon överrepresentation på stora kukar.
Kukar är ju dessutom lite olika. En del är growers - blir avsevärt större eregerade, andra är showers - ganska stora utan erektion och växer inte mycket vid den. Sen finns det förstås som alltid varianter åt det ens eller andra hållet. Kroppstemperatur påverkar är känt, men färre vet att din hjärtstatus också spelar in. Klaffel, betablockerare, blodtryck och sinnesstämning/oro/rädsla avgör också både tillfälligt och långvarigt vilken längd och omfång den har.
Många överviktiga män tenderar att lagra på sig en hel del fettvävnad runt/ovanför penisroten, vilket gör att storleken tycks krympa. Några mäter kuklängden från pungens undersida, vilket ger en felaktig bild utan riktig referens och kan ge "hur lång kuk som helst" ! Andra mäter den synliga ovansidan från bukfettet mellan kuk o buk, vilket förstås blir fel det med, såvida man inte trycker in mätstickan till blygdbenet på ovansidan, som är den bästa referensen för såväl mätning i slakt som eregerat tillstånd.
Väl medveten om att jag sticker ut hakan, för åsikterna om längdmätning har och kommer nog alltid att debatteras.
Så, som slutsats - bada på du, även om kuken inte är större än ett russin när du kliver iland. Ingen kommer att lyfta ett ögonbryn och varför skulle du bry dig? Man ser ju ut som man gör och det ska övriga inte bry sig i !
 
K

KjellKåt

Gäst
Visst är iden med naturismen att ingen bryr sig om hur andra ser ut. Redan när jag började som naturist fundera jag varför alla som bada drog i kuken när dom gick upp ur vattnet. Vet att jag har mycket underhuds fett runt kuken så mäta från blygdbenet ger ju inte sanningen av vad som syns när jag går naken. Klämmer jag in linjalen mot blygdbenet så mäter jag 10 cm.
Nu bryr jag mig inte men vet att det finns dom som undviker nakenbad bara för att dom har liten snopp slak.
Jag har svårt tro att ett nakenhet skulle få penisfixeringen att försvinna, allra helst hos dom som har små kukar.
Naturist sedan 1980 så sett många kukar.
 
K

KjellKåt

Gäst
Jag kan också krympa något otroligt när det är kallt, så slak kan vara allt från 8-10 cm, ned till typ 5. Tänker dock att om jag skulle gå på naturistbad är det kanske bara bra. Mindre risk att man verkar försöka dra uppmärksamhet till sig. :p

Rätt tänkt ingen kan påstå att jag går naken för att imponera på någon.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Nybörjare? Ser man vilka det är eller? Förr hade jag nog vart stenhård så fort jag satt foten på ett nakenbad. Känns som fördom hos mig. Kanske ett leende om någon går omkring med rest snopp.
Vet ej.
Manya
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Nybörjare? Ser man vilka det är eller? Förr hade jag nog vart stenhård så fort jag satt foten på ett nakenbad. Känns som fördom hos mig. Kanske ett leende om någon går omkring med rest snopp.
Vet ej.
Manya

Nybörjare eller inte
Tan Lines är en sak som skvallrar...
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Är själv naturist och tror nog att vi i allmänhet är mindre fixerade vid storlek, det finns alla utseenden och storlekar på naturiststränder det är inget konstigt med det, vi är alla olika. Så ha inte dåligt självförtroende, var trevligt mot dom du möter det kompenserar det mesta.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag har varit naturist/nudist i hela mitt liv. (Uppvuxen i en nudistfamilj). Så jag har sett det mesta. Variationen på kukar är enorm. Från några centimeter till falukorv. Tror en del killar drar i kuken för att få den halvslak så att folk ska tro de har en större än de har. Men ingen bryr sig. Naturist är man för att få vara naken och fri. Hur man ser ut spelar ingen roll. Det är det som är så fint.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..många naturister är säkert storkukade annars vore de väl inte naturister..exhibitionister blir nog gärna naturister..men det finns som sagt alla varianter..nu vet jag snart inte vad jag säger.. BRYT!!
 
Toppen