Har du testat gloryhole

T

Tophat

Gäst
Jag har testat gloryhole en gång på Manhattan. Vet inte vem som sög? 99% var det en man.
Jävligt spännande var det i alla fall!
Min sambo och jag brukar besöka Manhattan ibland och ofta så sätter vi oss i rtt bås med gloryhole och efter en stund så kommer det in en kuk på båda sidor om oss och min sambo brukar smeka och runka kukarna tills dom sprutar.
Ibland så sutger hon på dom om dom har kondom på kuken hon tycker att det är spännande och härligt för att hon vet inte vem det är som sitter på andra sidan väggen.
Det har hänt att hon har ställt sig framför hålet i väggen med sin rakade fitta och snabbt kommer det in en hand som smeker och pullar hennes fitta!!!
Härligt att det finns ett par porrbiografer i Stockholm som vi kan besöka ibland för att besöka när vi känner för att leka lite!
 

Bubbe

Medlem
Kön
Man
ja, det är en otroligt upphetsande känsla. :) Inget visuellt, bara beröringen fokuserat kring kuken vilket för mig ökar upphetsningen.
På manhattan finns ju ståbänkarna, där man kan titta på porrfilm samtidigt som nån under bänken tar sig för av kuken, samma princip och lika upphetsande :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
ja, det är en otroligt upphetsande känsla. :) Inget visuellt, bara beröringen fokuserat kring kuken vilket för mig ökar upphetsningen.
På manhattan finns ju ståbänkarna, där man kan titta på porrfilm samtidigt som nån under bänken tar sig för av kuken, samma princip och lika upphetsande :)
Var ligger Manhattan? För du menar inte den i New York väl... haha
 

Lauders99

Ny medlem
Kön
Man
Har någon koll på hur det är på Wandas salonger numera. Fräscht? Finns det fortfarande bås och gloryholes på ovanvåning?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har någon koll på hur det är på Wandas salonger numera. Fräscht? Finns det fortfarande bås och gloryholes på ovanvåning?
Längesedan jag själv var där nu, men har inte hört att något skulle vara förändrat. Däremot verkar det som att Maxim längre bort på gatan har bommat igen. Vuxenkul på Hisingen har bås med gloryhole. Sedan undrar jag om det nånsin finns något sådant ställe som ör riktigt fräscht. Tycker alla jag besökt varit mer eller mindre sunkiga.
 

Lauders99

Ny medlem
Kön
Man
Nej, särskilt fräscht är det väl aldrig. Hade en period får många år sedan då jag besökte Wandas diverse bås. Fantiserar om att återvända. Slank in för ett par år sedan efter en kväll med mycket alkohol. Tyckte det var extremt åtgången. Vill testa igen men vill undvika besvikelser. Tänkte om någon visste om de "renoverat". Vuxenkul kanske fungerar. Har aldrig varit där dock. Bra? Erfaren men samtidigt något av en novis
 
Toppen