Har du testat gloryhole

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Samma med mig. Men jag väljer helst att stå bakom och bli avsugen...
För mig beror det nog på vilket humör jag är på. Var väldigt upphetsande att stå utklädd till sissy i ett bås på porrbion i Halmstad när den fanns och serva kukarna som tittade in igenom hålet :p. Men har samtidigt fått hejdundrande avsugningar när jag stoppat in kuken i ett gloryhole :)
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
ja, det är en otroligt upphetsande känsla. :) Inget visuellt, bara beröringen fokuserat kring kuken vilket för mig ökar upphetsningen.
På manhattan finns ju ståbänkarna, där man kan titta på porrfilm samtidigt som nån under bänken tar sig för av kuken, samma princip och lika upphetsande :)
Det är något extra upphetsande att bli avsugen när man kollar porr. Har turen att sambon ibland bjuder på en avsugning medans jag porrsurfar :)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig bakom. Suga som gäller. Kanske dags igen... Är ju ganska frekvent i Stockholm numera så kanske blir något tillfälle.
Brukade smeta ut sperman över ansikte och hår så det syntes vad man gjort. Sen när man kom ut ur båset så var det alltid någon på en så fortsatte det...
Har inte sugit någon man. Fantiserat lite försiktigt om det.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..jag stöter alltid på fel folk på såna här inrättningar..någon skrumpen (gubb?)hand tog tag i min dolme genom ett gloryhål en gång men det run..funka inte..och nu är det ju det här med covid & apkoppor och skit så jag blir ännu mindre sugen..:(
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har flera gånger blivit beordrad till att sitta lydigt vid ett hål i en dörr som en av mina tidigare ägarinnor hade. Som regel var det när hon hade fest men har även hänt när hon ville bjuda någon vän på en ”upplevelse”
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår var det fuller rulle på VUXEN.KUK!!! Helnäck gubbe blev påsatt via ett glory hål (nej, det var i n t e jag som betäckte honom! kunde inte se vem som knullade gubben . . .). Sedan blev det gang bang mitt i lokalen med en något bedagad blondin (+40 gissar jag...). Tyvärr mest en massa "Uncle Fester"-liknande gubbar hon sög av , blev äv knullad bakifrån, och sedan fick dom spruta över henne. Jag och en ung asiatisk kille tittade bara på , svårt att se för det var så många i lokalen , verkade som hon tog emot vem som helst, men jag valde att avstå av många anledningar, inte minst i dessa corona-tider..sedan undrar jag hur legalt detta egentl är? Hon anlände till lokalen i sällskap med två män som ideligen snackade i sina mobiler. Jaja, vi har det som vi har det här i gamla goa Göteborg . . . :p .. man har liksom inte roliare än man gör sig ..
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
besökte Tabooi Malmö för några år sedan, och där fanns några sådana inrättningar. Nyfiken ,men vågade inte testa.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Igår var det fuller rulle på VUXEN.KUK!!! Helnäck gubbe blev påsatt via ett glory hål (nej, det var i n t e jag som betäckte honom! kunde inte se vem som knullade gubben . . .). Sedan blev det gang bang mitt i lokalen med en något bedagad blondin (+40 gissar jag...). Tyvärr mest en massa "Uncle Fester"-liknande gubbar hon sög av , blev äv knullad bakifrån, och sedan fick dom spruta över henne. Jag och en ung asiatisk kille tittade bara på , svårt att se för det var så många i lokalen , verkade som hon tog emot vem som helst, men jag valde att avstå av många anledningar, inte minst i dessa corona-tider..sedan undrar jag hur legalt detta egentl är? Hon anlände till lokalen i sällskap med två män som ideligen snackade i sina mobiler. Jaja, vi har det som vi har det här i gamla goa Göteborg . . . :p .. man har liksom inte roliare än man gör sig ..
Menar du Vuxenkul på Hisingen?
Jag har varit där flera ggr men aldrig upplevt att det varit sådant drag....
 
Toppen