Har du visat bild på din sambo för en kompis?

Vvik79

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
Är det någon mer som visat bild på sin sambo för kompis? Utan att hon vet..Dumt eller ok att göra så tycker ni?
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Det beror väl lite på. Bara visas eller också delas? Visas ansikte tillsammans med naken kropp så är det helt klart bäst med tillstånd från sambon först. Visas könsorgan eller sexbilder/video utan att det går att identifiera personen så är det väl okej tycker jag. Men man ska väl helst kunna lita på den som har fått se bilderna.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har visat bilder och några klipp där frugan onanerar och klipp där jag knullar henne bakifrån för ett par kompisar. Gillar tanken att de har runkat till henne! Jag har fått liknande bilder tillbaka av dem som jag runkar till och så brukar vi prata om att knulla dem tillsammans! Hett som fan!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det har jag gjort men även hon har bilder på mig naken med ett stort stånd. Visar för några vänninor och enligt hennes själv sagt titta vad som väntar på mig hemma.
Tyvärr är vi inte tillsammans längre men det hade inte med bilderna att göra. Det händer fortfarande att vi träffas och har sex, eftersom vi bodde tillsammans innan vet vi hur vi skall tillfredsställa varandra. Barn har vi inga men hon är fortfarande moster till min syster barn som knappast är barn längre.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Är det någon mer som visat bild på sin sambo för kompis? Utan att hon vet..Dumt eller ok att göra så tycker ni?
Beror väl på vad du menar för typ av bilder. Är det nakenbilder eller bilder på hennes snippa, så är det egentligen ett sexuellt ofredande att visa sådana bilder för andra utan hennes vetande... bara så ni vet. Om man vänder på det så vore det inte trevligt om min fru visar mig för andra om jag inte gett mitt samtycke.
 
Toppen