Har du visat bild på din sambo för en kompis?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Detta med att visa bilder är kanske inte okey. Men att se en naken människa är det så farligt. En naken man eller kvinna som inte sitter med benen isär eller med ett kraftigt stånd. Finns gemensam bastu för män och kvinnor på den träningsanläggning jag använde förut. Duscharna var inte gemensamma. Kvinnorna gick inte in i bastun ensam kan jag förstå ensam kvinna med tre eller fyra nakna män. Inget har någonsin hänt vad jag vet kanske inte skall utmana ödet. Kanske är fel forum men själv kan jag uppskatta en vacker naken kvinna utan att vilja ha sex, är det bara jag eller är alla andra så funtade att en naken människa måste vara sexuellt.

Sebbe78

Ny medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag har visat bild å film på min fru till kompis. Med tillåtelse av frugan. Hon och min kompis har planerat in knullträff.
Hur gick det på din frus och din kompis knullträff? Fick du se på? Se bild/filmbevis eller fick du bara höra hur dom hade haft det? Hur kändes det efteråt för dig? Vad tyckte din kompis om din fru? Och vad tyckte din fru om din kompis? Har det hänt fler gånger eller var det en engångsföreteelse?

Sebbe78

Ny medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har visat videor av henne för flera, säkert uppemot 40st. Tänder mig när vi är på fest att de andra har sett henne vara en slynig knullhora
Kan tända på samma sak, att visa upp sambon för mina vänner.
Har du bilder/filmer dom du kan/vill dela med dig av här eller på någon annan sida? Har bilder som jag kan byta med isf.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Delade förr med en kompis bilder och lite videos på våra fruar,tyvärr inte numera.

AndLargbg

Välbekant medlem
Har speciellt en polare som delats bilder med under åren. Alla har frugorna inte vetat om. Älskar han skickat bilder på bara hennes trosor ibland då han vet jag gillar det. Sen gjorde min fru en oväntat grej för något år sedan. Vi behövde assistans av min polare med en grej så frugan skickade en bild på hennes tuttar och bad om hjälp. Han kom med en gång :)

Bara_m

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Man
Hej.
Jag har visat bilder på min fru för flera kompisar och vid några få tillfällen runkat tillsammans till bilderna. Jag har hennes tillåtelse att visa bilder, med ansikte om jag bara visar och utan ansikte eller andra igenkännings tecken om jag skickar.
Tror hon med blir kåtan av det då hon brukar fråga om jag visat för någon. Har hänt att hon själv visat vid enstaka tillfällen.

Toppen