Har ni deltagit i trekant

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har stängt av alla mina filter och tillåter vuxet material men kommer inte in på kontot, det säger att det är privat..soo...oom någon löser det är jag nyfiken :)
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Det ska inte vara privat. Får nya följare varje dag. Har ni ändrat ”Safe search filter” till off?
Annars får ni ge mig ert id så kan jag se om jag kan följa er.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har aldrig haft en trekant däremot har jag några gånger haft gruppsex med både flera män och kvinnor. Var trevligt man kände inte alls särskilt bra, en kvinna jag kom i har aldrig sett henne efter det. Men detta var länge sedan nu, vi fick idén från filmen Sommaren med Vanja filmen slutar med grupp sex.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Om trekant innebär sex med ett par som är i ett förhållande så är mitt svar nej, men vill hemskt gärna.
Men jag har varit med i trekant en gång där de andra två inte var ett par. Gör gärna om.
En gång även med ett killpar som var kk med varandra.
Sedan besöker jag swingklubb ibland och då kan man vara flera stycken tillsammans ibland. Det är det häftigaste. Helst vara i centrum och bli omhändertagen av de andra runtom.
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ja med ett killpar och en gång i 17 års åldern var vi två killar på en tjej men då turades vi om o ta henne
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
För fyra månader sedan när jag tog henne analt så frågade jag om hon inte skulle vilja ha två kukar samtidigt, få uppleva en DP. Det tyckte hon där och då var en bra idé.
När jag i förrgår frågade igen så pratade vi en hel del om det. Eftersom hon födde barn i oktober och gick sönder en del så känner hon att hon inte vågar ha analsex just nu av rädsla att spricka igen. Hon vill vänta minst sex månader (till april/maj) innan hon försöker igen. Men vi provade lite fingrar i förrgår och det tyckte hon var riktigt skönt. Så lite lovande är det allt. Och om vi kan ha analsex igen så vill hon att vi tillsammans letar upp en bisexuell kille som är top och kan ta hand om oss bägge två. Hon vill testa DP med mig där bak, kanske han om det går bra. Hon vill uppleva en spit roast igen. Hon vill uppleva ett ”tåg” med mig i mitten och min kuk i hennes röv. Och så vill hon se hans kuk plöja mig riktigt snabbt och hårt medans hon suger av mig.
Jag har nog aldrig hoppats på eller längtat till någonting lika mycket som nu! Men jag sa att vi får nog boka in en långweekend om vi ska hinna med allt. Annars kommer jag spruta direkt och så är det över sen. Om han inte blir våran KK då vill säga.
 

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
För fyra månader sedan när jag tog henne analt så frågade jag om hon inte skulle vilja ha två kukar samtidigt, få uppleva en DP. Det tyckte hon där och då var en bra idé.
När jag i förrgår frågade igen så pratade vi en hel del om det. Eftersom hon födde barn i oktober och gick sönder en del så känner hon att hon inte vågar ha analsex just nu av rädsla att spricka igen. Hon vill vänta minst sex månader (till april/maj) innan hon försöker igen. Men vi provade lite fingrar i förrgår och det tyckte hon var riktigt skönt. Så lite lovande är det allt. Och om vi kan ha analsex igen så vill hon att vi tillsammans letar upp en bisexuell kille som är top och kan ta hand om oss bägge två. Hon vill testa DP med mig där bak, kanske han om det går bra. Hon vill uppleva en spit roast igen. Hon vill uppleva ett ”tåg” med mig i mitten och min kuk i hennes röv. Och så vill hon se hans kuk plöja mig riktigt snabbt och hårt medans hon suger av mig.
Jag har nog aldrig hoppats på eller längtat till någonting lika mycket som nu! Men jag sa att vi får nog boka in en långweekend om vi ska hinna med allt. Annars kommer jag spruta direkt och så är det över sen. Om han inte blir våran KK då vill säga.
Det där lät riktigt hett!!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
För fyra månader sedan när jag tog henne analt så frågade jag om hon inte skulle vilja ha två kukar samtidigt, få uppleva en DP. Det tyckte hon där och då var en bra idé.
När jag i förrgår frågade igen så pratade vi en hel del om det. Eftersom hon födde barn i oktober och gick sönder en del så känner hon att hon inte vågar ha analsex just nu av rädsla att spricka igen. Hon vill vänta minst sex månader (till april/maj) innan hon försöker igen. Men vi provade lite fingrar i förrgår och det tyckte hon var riktigt skönt. Så lite lovande är det allt. Och om vi kan ha analsex igen så vill hon att vi tillsammans letar upp en bisexuell kille som är top och kan ta hand om oss bägge två. Hon vill testa DP med mig där bak, kanske han om det går bra. Hon vill uppleva en spit roast igen. Hon vill uppleva ett ”tåg” med mig i mitten och min kuk i hennes röv. Och så vill hon se hans kuk plöja mig riktigt snabbt och hårt medans hon suger av mig.
Jag har nog aldrig hoppats på eller längtat till någonting lika mycket som nu! Men jag sa att vi får nog boka in en långweekend om vi ska hinna med allt. Annars kommer jag spruta direkt och så är det över sen. Om han inte blir våran KK då vill säga.
Vad är en "spit roast"?
 

21x18

Ny medlem
Kön
Man
Deltagit i många trekanter, både med killar och tjejer.

Bäst blir det med någon extra kåt-booster substans inblandad ;)

12 timmars trekant där alla är rejält kåta och bekväma är det bästa som finns.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej men nästan. I ungdomen bjöd tjejen hem sin tjejkompis över helgen. Vi kröp till sängs och jag låg naken mellan två nakna tjejer. Vi hade inte pratat om sex så jag låg och tänkte hur jag skulle göra och blev bara kåtare kåtare. Till slut blev det ”bara” sex med min tjej. Tror tjejkompisen blev lite besviken av att det inte blev något och i efterhand ångrar jag att jag inte vågade lite mer. Får väll hoppas att tillfälle dyker upp.
Att våga är att vinna
 
Toppen