Har ni deltagit i trekant

Couple 006

Välbekant medlem
Jag och min fru har haft trekant med en annan man ett par gånger, och det har varit så härligt att dela på frun . Otroligt upphetsande att se hur hon tar imot en annan man och samtidigt suger min kuk , och så byter vi plats . Att se henne så kåt när hon blir knullad av en annan är sjukt upphetsande . Och en av gångerna så avslutade vi med att vi satte oss i soffan och frun sög vara kukar till vi båda två sprutade i hennes mun
 

man70

Välbekant medlem
trekant är underbart, två män gör det skönt för kvinnan och njuter själva av att se henne ha det skönt
 

Dreamzone

Medlem
Ja flera gånger.
Härligt och skönt. Träffade sympatiska personer.
Senaste var väldigt härligt eftersom paret var så trevliga och mysiga.
Träffades på deras hotell och hade en oförglömlig upplevelse.
 

Loverman

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min kvinna har haft trekant med en man vi hittade på BC. Det blev väl inte perfekt men var ändå otroligt upphetsande och ett minne jag ofta kommer tillbaka och runkar till! Skulle gärna ha fler trekanter och nyttja alla härliga möjligheter som öppnar upp sig när det finns två kukar att tillfredsställa min flickvän med… hon känner sig dock väldigt nöjd med bara mig för tillfället och det är väl iofs bra men förhoppningsvis kan vi hänge oss åt fler trekant- och andra gruppsexaktiviteter i framtiden☺️☺️
 

Hursom

Ny medlem
Kön
Man
Ja. Men det var ett tag sen nu.
Första gången var i ett tält med två tjejer jag träffade för första gången strax innan, kanske en halvtimme. Tältet hade en mittenpinne, det hade lite formen av en kåta (passande nog). Pinnen knullade vi dock omkull till omgivningens stora förtjusning. Vi fick resa upp det igen. Ytterligare succé gjorde vi då ena tjejen pga. värmen i tältet la sig med överkroppen utanför tältduken. Vi två andra fortsatte avnjuta henne på insidan.

När vi var klara och kom ut slogs jag av kontrasten mellan våra tältgrannar. (Ja, det var på en festival).. till höger satt ett gäng unga norrmän som aldrig sett något liknande. De de skrek av skratt och förlägenhet under akten, men till vänster satt ett gäng garvade typer av modell hippie och spelade kort helt oberört.

En annan gång var när jag och ett ex. just blivit ihop. Ett kk dök upp och min nya flickvän delade så gärna med sig. Mycket trevligt.
 
Toppen