Har ni testat potensmedel? Erfarenheter?

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan man/törs man beställa på nätet och få direkt hem i ett anonymt paket. Är det ens billigare än svenskt.
Jag rekomenderar kontakt med vården och få recept. Riskfritt.
Har aldrig riktigt förstått varför man ska beställa osäkert över nätet. Särskilt inte nu när priserna gått ner mot hur de var från början.
Dessutom kan man köpa online via vanliga apotek.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
63
Kön
Man
Jag rekomenderar kontakt med vården och få recept. Riskfritt.
Har aldrig riktigt förstått varför man ska beställa osäkert över nätet. Särskilt inte nu när priserna gått ner mot hur de var från början.
Dessutom kan man köpa online via vanliga apotek.

Håller med till 100%.

Vården är helt uppdaterad med dessa läkemedel numera och det största motståndet handlar ofta om patientens känsla av skam att prata om sina erektionstörningar.
Tips från coachen: Ta sats och våga tala om detta med Husläkaren och du får ett recept att använda hos ett Webbapotek.

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med till 100%.

Vården är helt uppdaterad med dessa läkemedel numera och det största motståndet handlar ofta om patientens känsla av skam att prata om sina erektionstörningar.
Tips från coachen: Ta sats och våga tala om detta med Husläkaren och du får ett recept att använda hos ett Webbapotek.
Slam som är inlärd. Det är ju inget pinsamt med en arm som inte funkar. Funkar inte penis är det lika naturligt.

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med till 100%.

Jajemen...
Minns att det kändes lite pirrigt första gången men på ett bra sätt..
När man väl pratade med läkaren var det inga konstigheter. Hon frågade lite om jag hade stånd på natten. Nu har jag provat mig igenom hela sortimentet

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jajemen...
Minns att det kändes lite pirrigt första gången men på ett bra sätt..
När man väl pratade med läkaren var det inga konstigheter. Hon frågade lite om jag hade stånd på natten. Nu har jag provat mig igenom hela sortimentet
Vilket tycker du är bäst? Ger snabbast effekt? Håller i sig längst?

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag använder för tillfället Invicorp.
Då får jag stånd som är mycket hårt och sitter i ca 2h. I tablettform form har jag tidigare haft Tadalafil. Den finns att ta dagligen. Det finns fördelar och nackdelar med alla. Värt att prova ut alternativ.

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte testat. Den är väl receptfri. Jag tittade mest på innehållet. Det såg inte ut att vara några kraftfulla substanser i den.

Toppen