Har ni testat potensmedel? Erfarenheter?

oneswed

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Kan man/törs man beställa på nätet och få direkt hem i ett anonymt paket. Är det ens billigare än svenskt.
Visst kan man göra det, men jag skulle aldrig göra det. Du vet aldrig vad det är för tablett du stoppar i dig då.
Troligtvis ett sockerpiller, men kan även vara något farligt.
Jag köper Tadalafil på apoteket, ca 500 kr för 12 st.
1 tablett håller i sig 3 dagar.
Bara att gå till VC och säg att du har problem med potensen så får du det på recept.

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan man/törs man beställa på nätet och få direkt hem i ett anonymt paket. Är det ens billigare än svenskt.
Jag rekomenderar kontakt med vården och få recept. Riskfritt.
Har aldrig riktigt förstått varför man ska beställa osäkert över nätet. Särskilt inte nu när priserna gått ner mot hur de var från början.
Dessutom kan man köpa online via vanliga apotek.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
63
Kön
Man
Jag rekomenderar kontakt med vården och få recept. Riskfritt.
Har aldrig riktigt förstått varför man ska beställa osäkert över nätet. Särskilt inte nu när priserna gått ner mot hur de var från början.
Dessutom kan man köpa online via vanliga apotek.

Håller med till 100%.

Vården är helt uppdaterad med dessa läkemedel numera och det största motståndet handlar ofta om patientens känsla av skam att prata om sina erektionstörningar.
Tips från coachen: Ta sats och våga tala om detta med Husläkaren och du får ett recept att använda hos ett Webbapotek.

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med till 100%.

Vården är helt uppdaterad med dessa läkemedel numera och det största motståndet handlar ofta om patientens känsla av skam att prata om sina erektionstörningar.
Tips från coachen: Ta sats och våga tala om detta med Husläkaren och du får ett recept att använda hos ett Webbapotek.
Slam som är inlärd. Det är ju inget pinsamt med en arm som inte funkar. Funkar inte penis är det lika naturligt.

Toppen