Har onanera blivit en sida för homosexuella män?

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Har Onanera blivit en sida för homosexuella män ?
Skulle det vara något problem? Jag är gay och jag är uppenbart inte den ende homosexuelle mannen på detta forum.

Samtidigt finns det lika uppenbart rätt många män här som är komplett hetero och en hel del som är bi.

Men man ser inte trådar med rubriken "Har Onanera blivit en sida för HETEROSEXUELLA män?" Typ...
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Relevant fråga om man ser till vilka sexuella aktiviteter utöver onani som dominerar i inläggen. Och egentligen är ju alla inlägg om sex utöver onani avvikelse från forumets rubrik....
Inte alls. Det är en snäv och begränsad tolkning som är privat för dig. Allt som underbygger onani är välkommet här. Det står alla fritt att välja bort sånt man inte gillar.
Det är däremot fog för uteslutning att försöka begränsa andras njutning. Och i synnerhet om det är blott baserat på ett principiellt ordningssinne. Eller homofobi.
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Inte alls. Det är en snäv och begränsad tolkning som är privat för dig. Allt som underbygger onani är välkommet här. Det står alla fritt att välja bort sånt man inte gillar.
Det är däremot fog för uteslutning att försöka begränsa andras njutning. Och i synnerhet om det är blott baserat på ett principiellt ordningssinne. Eller homofobi.
Håller med dig till fullo!!!
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man

Har onanera blivit en sida för homosexuella män? Ja det kanske den blivit, men dom kan väl vara lika välkomna som oss andra, för jag kan väl ändå tänka mig att dom också runkar i sin ensamhet emellanåt. Jag för min del är intresserad av både kuk och fitta. Sen får det väl vara upp till var och en att bedöma om jag är Homosexuell eller Bi-nyfiken/Bisexuell eller kanske lite Hetero när andan faller på, jag skulle vilja kalla mig ''flexibel''.

 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Inte alls. Det är en snäv och begränsad tolkning som är privat för dig. Allt som underbygger onani är välkommet här. Det står alla fritt att välja bort sånt man inte gillar.
Det är däremot fog för uteslutning att försöka begränsa andras njutning. Och i synnerhet om det är blott baserat på ett principiellt ordningssinne. Eller homofobi.
Det var en uppenbart misslyckat försök att vara lite raljant genom att skriva " egentligen är alla inlägg om sex utöver onani avviker från forumets rubrik..." , detta eftersom det inte blir mycket av onani utan fantasi mm, så självklart skriver vi om all möjlig sex! Det ska vara öppna spjäll. Ber om ursäkt för den otydligheten.
Min första mening, att hålla med trådskaparen om hans upplevelse (statistiskt korrekt eller ej) att många inlägg handlar om sex mellan män är just bara att hålla med om det. Men jag har inte föreslagit eller åsyftat någon begränsning och det är inte skäl att att klistra etiketter eller värderingar på mig.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har Onanera blivit en sida för homosexuella män ?
Inte nödvändigtvis homosexuella män. Däremot för män. De kvinnor som kommer hit blir sällan långvariga på grund av att de bombas med kukbilder och desperata kontaktförsök. Tyvärr är det många som har svårt att ta ett nej. Slagsidan med övervikt av män blir inte mindre av att många "kvinnor" på forumet är män.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Har Onanera blivit en sida för homosexuella män ?
Bra fråga! Och du har ju uppenbarligen varit medlem ett tag så du har kanske något att jämföra med?
Jag vet bara att jag såg en kvinna ställa samma fråga som du och sedan valde hon att lämna forumet.

Jag skiter fullständigt i om någon är HBTQI eller någon annan bokstavskombination

MEN jag skulle inte heller tycka att det var lika intressant att vara medlem här om forumet plötsligt överöstes av homosexuella kvinnor som berömde varandras fittor hela tiden.
Med andra ord så tycker jag att frågan är berättigad men har ingen lösning på problemet
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Bra fråga! Och du har ju uppenbarligen varit medlem ett tag så du har kanske något att jämföra med?
Jag vet bara att jag såg en kvinna ställa samma fråga som du och sedan valde hon att lämna forumet.

Jag skiter fullständigt i om någon är HBTQI eller någon annan bokstavskombination

MEN jag skulle inte heller tycka att det var lika intressant att vara medlem här om forumet plötsligt överöstes av homosexuella kvinnor som berömde varandras fittor hela tiden.
Med andra ord så tycker jag att frågan är berättigad men har ingen lösning på problemet
Jaha så "problemet" (i singularis bestämd form) är således homosexualitet generellt. Så liberalt och trevligt. Typ. Eller inte...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jaha så "problemet" (i singularis bestämd form) är således homosexualitet generellt. Så liberalt och trevligt. Typ. Eller inte...
Nä inte alls!
Kul att du gillar att missförstå (eller saknar läsförståelse ?)
Problemet är att för mycket av allt skämmer allt!
 
Last edited:
Toppen