Hotellrunk

P

PeterGBG

Gäst
Var på en utbildning i Helsingborg som företaget stod för. Mat, hotell & dryck. Fick ett rätt okej dubbelrum med utsikt över inner gården. Bodde på andra våningen så jag hade rätt bra insyn i många rum.

Första natten blev rätt lugn. Hade hållit på hela dagen. Men andra dagen var jag så kåt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Satt & kollade lite porr på telefonen, när lusten föll över mig.

Klädde av mig alla kläderna, släckte alla ljus i rummet & flytta fram en fåtölj till fönstret. Satt med min hårda kuk i handen & kollade efter något lämpligt att kolla på.
Hittade två tjejer i bara t-shirt & trosor på bottenplan. Den ena skulle visst duscha så hon tog av sig sin t-shirt & stod i bara trosor.
Var så skönt att sitta där & runka till dessa härliga tjejer. Tror däremot att dem kände sig iakttagna. För strax innan jag sprutade drog dem för gardinerna.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
När jag är på hotell så brukar jag oftast inte dra för gardinerna, jag tänder lite på att någon kanske ser mig när jag struttar runt i bara trosorna.
Om jag delar hotell med flera jag känner så åker gardinen för, men är jag "ensam" på hotellet eller heeeelt säker på att kompis inte kan se in så har jag gärna öppet...
Nu sover jag inte ofta på hotell men det har bara hänt en gång att jag såg en annan...annars är det stängda fönster...lite trist faktiskt....alla borde öppna upp mer...
 
P

PeterGBG

Gäst
När jag är på hotell så brukar jag oftast inte dra för gardinerna, jag tänder lite på att någon kanske ser mig när jag struttar runt i bara trosorna.
Om jag delar hotell med flera jag känner så åker gardinen för, men är jag "ensam" på hotellet eller heeeelt säker på att kompis inte kan se in så har jag gärna öppet...
Nu sover jag inte ofta på hotell men det har bara hänt en gång att jag såg en annan...annars är det stängda fönster...lite trist faktiskt....alla borde öppna upp mer...

Folk borde öppna upp sina gardiner mer. Spännande för alla. Vet ju aldrig vad som kan hända :)
Ända gången jag drar för gardinerna är när jag ska sova, störs oftas av solen eller lampor. Men ska det runkas eller knullas på hotellrum då är gardinerna alltid öppna.
 

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi borde ha en lista med utvalda hotell med fönster mot innergård som lämpar sig för våra intressen..;)

Bor på hotell ganska ofta men tyvärr på ett par mindre orter som jag inte vill skylta med just nu.
Men tips på lämpliga hotell i större städer mottages tacksamt.
 
P

PeterGBG

Gäst
Vi borde ha en lista med utvalda hotell med fönster mot innergård som lämpar sig för våra intressen..;)

Bor på hotell ganska ofta men tyvärr på ett par mindre orter som jag inte vill skylta med just nu.
Men tips på lämpliga hotell i större städer mottages tacksamt.

Hotell Odin i Göteborg har rum som vätter in mot en innergård med insyn till vanliga lägenheter.
Scandic hotel Nord i Helsingborg har också en innergård.
Clarion Hotel Sign i Stockholm har en mindre innergård, med gott om insyn i andra hotellrum.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Åhhh!
Jag hopps jag får chansen att bo på hotell mer ofta snart.
Jag skulle bli så oerhört glad, kåt och tacksam att få se någon njuta genom fönstret.. oavsett om det är är ett par som njuter, en snygg tjej eller kvinna som leker med sig själv eller om det så vore en kåt kille eller man som sitter med sitt sköna stånd i ett skönt grepp.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hotell Odin i Göteborg har rum som vätter in mot en innergård med insyn till vanliga lägenheter.
Scandic hotel Nord i Helsingborg har också en innergård.
Clarion Hotel Sign i Stockholm har en mindre innergård, med gott om insyn i andra hotellrum.

Jag har bott på Odin en gång, då var det ett par i lägenheterna mittemot knullade helt synligt i fönstret. Tjejen stod böjd med händerna mot rutan och kille tog henne bakifrån. Så det verkar som även folk på andra sidan gården gillar att visa upp sig. :D
 
P

PeterGBG

Gäst
Jag har bott på Odin en gång, då var det ett par i lägenheterna mittemot knullade helt synligt i fönstret. Tjejen stod böjd med händerna mot rutan och kille tog henne bakifrån. Så det verkar som även folk på andra sidan gården gillar att visa upp sig. :D

Hade hoppats på det med när jag & frugan bodde där för en månad sedan. Med det vara bara vi som bjöd på show
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hotell Odin i Göteborg har rum som vätter in mot en innergård med insyn till vanliga lägenheter.
Scandic hotel Nord i Helsingborg har också en innergård.
Clarion Hotel Sign i Stockholm har en mindre innergård, med gott om insyn i andra hotellrum.

Scandic Segevång i Malmö, Norrköping Nord och Linköping Väst är samma typ som Helsingborg Nord.
Scandic 25, Crown och Rubinen i Göteborg har innegårdar på lite annat sätt. Så även Scandic S:t Jörgen i Malmö

Kommer nog att komma på flera vart efter.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Alltså, alla tittar väl på porr? ;)
Från och till....
Om jag känner mig lite låg så piggar ju alltid en smaskig p-våffla upp sinnet!
Men det som verkligen får fart på Ville af Byxorm, är att kolla på sex, live!
Har suttit och kollat när min fru har fått ordetligt med kuk av vår dåvarande
" Duracellkanin" till älskare.
Så oerhört upphetsande!!:p
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Från och till....
Om jag känner mig lite låg så piggar ju alltid en smaskig p-våffla upp sinnet!
Men det som verkligen får fart på Ville af Byxorm, är att kolla på sex, live!
Har suttit och kollat när min fru har fått ordetligt med kuk av vår dåvarande
" Duracellkanin" till älskare.
Så oerhört upphetsande!!:p

Live sex är väl att föredra, men tror alla gillar att titta på andra som knullar. Live eller inte :)
 
Toppen