Hotellrunk

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Live sex är väl att föredra, men tror alla gillar att titta på andra som knullar. Live eller inte :)
Hade hoppats att du har rätt, men min fru stänger av tv:n eller byter kanal och det blir något som är för sexigt. Och då visar ändå inte tv något märkvärdigt.... Ja, tyvärr, sån är hon! Någon porr finns inte på hennes karta.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade hoppats att du har rätt, men min fru stänger av tv:n eller byter kanal och det blir något som är för sexigt. Och då visar ändå inte tv något märkvärdigt.... Ja, tyvärr, sån är hon! Någon porr finns inte på hennes karta.
Inga lite mjuka mer antydande sexscener heller? Inte så explicita?
Sådant som hon tänder på irl?
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hade hoppats att du har rätt, men min fru stänger av tv:n eller byter kanal och det blir något som är för sexigt. Och då visar ändå inte tv något märkvärdigt.... Ja, tyvärr, sån är hon! Någon porr finns inte på hennes karta.

Vad tråkigt, jag var en sådan som nekade i sten utåt att jag tittade på porr. Ett långt tag gjorde jag det inte heller, men det var främst för att jag sett (ser) mig själv som feminist och då var bilden att porr går emot hela den världsbilden. Sanningen är dock att jag nog alltid blivit tänd av att se personer ha sex och har insett att porr är folks fantasier som utspelas av skådisar. Sen är ju inte porrbranschen helt ren den heller, långt ifrån men jag vill i alla fall tro att de flesta som spelar in gör det av egen vilja.

Zara Larsson har ju till och med erkänt hon varit porrkonsument, så jag tror de flesta nog gillar att se sex innerst inne även om de inte erkänner det för andra (eller för sig själv).
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vad tråkigt, jag var en sådan som nekade i sten utåt att jag tittade på porr. Ett långt tag gjorde jag det inte heller, men det var främst för att jag sett (ser) mig själv som feminist och då var bilden att porr går emot hela den världsbilden. Sanningen är dock att jag nog alltid blivit tänd av att se personer ha sex och har insett att porr är folks fantasier som utspelas av skådisar. Sen är ju inte porrbranschen helt ren den heller, långt ifrån men jag vill i alla fall tro att de flesta som spelar in gör det av egen vilja.

Zara Larsson har ju till och med erkänt hon varit porrkonsument, så jag tror de flesta nog gillar att se sex innerst inne även om de inte erkänner det för andra (eller för sig själv).
Tror du har helt rätt i det du skriver, men sedan beror det mycket på uppväxt, uppfostran, gamla traditioner etc... Kvinnan skulle ju alltid hålla på sig och att en kvinna/tjej onanerade hörde ju till det förbjudna. Män/killar var det väl lite mera accepterat, men inte fullt ut i vissa kretsar. En studie som visades idag i lokaltidningen visar en undersökning att 40% av männen är positiva till porr på nätet och 16% negativa, medan 8% av kvinnor är positiva och 57% negativa. Så ser det tydligen ut i landet och det förklarar väl det vi redan visste om varför det inte hänger fler kvinnor på detta forum...
Porr är väl tyvärr ganska snedvridet och mkt av det vi ser speglar inte 'normalsvenskens' sexliv. Tror ärligt talat att det inte är många kvinnor som egentligen vill ha satsen i ansiktet. Har också hört från skolsköterskor om hur många tjejer kommer och beklagar sig att killarna bara vill knulla dem i anus och att de själva inte vill det, men vågar inte säga nej. Nu fördömer jag inte er kvinnor som gillar detta, för jag vet att ni finns, men jag vill mera spegla allmänheten.
Jag skulle inget hellre önska än att min fru släppte lös hämningarna och blir vild i sängen...
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Porr är väl tyvärr ganska snedvridet och mkt av det vi ser speglar inte 'normalsvenskens' sexliv. Tror ärligt talat att det inte är många kvinnor som egentligen vill ha satsen i ansiktet. Har också hört från skolsköterskor om hur många tjejer kommer och beklagar sig att killarna bara vill knulla dem i anus och att de själva inte vill det, men vågar inte säga nej. Nu fördömer jag inte er kvinnor som gillar detta, för jag vet att ni finns, men jag vill mera spegla allmänheten.
Jag skulle inget hellre önska än att min fru släppte lös hämningarna och blir vild i sängen...

Porr är snevriden, men det är ju actionfilmer också tänker jag? Det jag vet, som tjej och hur jag hört mina tjejkompisar prata om just sex och porr, är att vi ofta är med på att prova det mesta. Analsex, ta satsen i ansiktet, halsknull etc. MEN det ska vara på våra egna villkor. Jag bestämmer vad jag vill göra med min kropp. Sen innebär det ju att jag kan göra saker för min partner för att jag vet att han gillar det, även om jag kanske inte går igång på det och att han sen gör något för mig i gengäld. Dock är ett nej alltid ett nej.

Med det sagt så vet jag också att det ställs otroligt mycket krav och förväntningar på yngre tjejer och detta är däremot inte ok. Porr ska inte vara normen för sex, däremot kan porr användas som fantasi för att krydda sexlivet. Det viktigaste är att sex är roligt och skönt för båda parter. Problemet är väl att porr är så lättillgängligt idag, och det formar barn och ungdomars bild av sex.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad tråkigt, jag var en sådan som nekade i sten utåt att jag tittade på porr. Ett långt tag gjorde jag det inte heller, men det var främst för att jag sett (ser) mig själv som feminist och då var bilden att porr går emot hela den världsbilden. Sanningen är dock att jag nog alltid blivit tänd av att se personer ha sex och har insett att porr är folks fantasier som utspelas av skådisar. Sen är ju inte porrbranschen helt ren den heller, långt ifrån men jag vill i alla fall tro att de flesta som spelar in gör det av egen vilja.

Zara Larsson har ju till och med erkänt hon varit porrkonsument, så jag tror de flesta nog gillar att se sex innerst inne även om de inte erkänner det för andra (eller för sig själv).
Intressant det där med att man har svårt att erkänna en del sexuella saker för sig själv.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Porr är snevriden, men det är ju actionfilmer också tänker jag? Det jag vet, som tjej och hur jag hört mina tjejkompisar prata om just sex och porr, är att vi ofta är med på att prova det mesta. Analsex, ta satsen i ansiktet, halsknull etc. MEN det ska vara på våra egna villkor. Jag bestämmer vad jag vill göra med min kropp. Sen innebär det ju att jag kan göra saker för min partner för att jag vet att han gillar det, även om jag kanske inte går igång på det och att han sen gör något för mig i gengäld. Dock är ett nej alltid ett nej.

Med det sagt så vet jag också att det ställs otroligt mycket krav och förväntningar på yngre tjejer och detta är däremot inte ok. Porr ska inte vara normen för sex, däremot kan porr användas som fantasi för att krydda sexlivet. Det viktigaste är att sex är roligt och skönt för båda parter. Problemet är väl att porr är så lättillgängligt idag, och det formar barn och ungdomars bild av sex.

Jag tror att porr skulle vara ett betydligt mindre problem om det var amatörporren som fick forma ungdomars bild av sex. För egen del tittar jag i princip bara på den sorten. Den "vanliga" porren tänder mig inte eftersom den så uppenbart inte är äkta. Har dock märkt att jag hör till undantagen även på detta forum.

Att färre kvinnor än män är positiva till porr kan säkert delvis förklaras av att det helt enkelt är fler män än kvinnor som tänder på det visuella. Om man får positiva känslor som upphetsning och kåthet - som de flesta män får av porr - så är det inte så lätt att vara negativt inställd. Känner man inte på det sättet så kommer saken förstås i ett annat läge. Jag gissar att betydligt fler än 8% av kvinnorna är positiva till sexnoveller och liknande, dvs sånt som många kvinnor blir upphetsade av.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att man suger och slickar varandra är väl rätt så vanligt. Men att munknulla kvinnan och lägga satsen i hennes mun hör nog mest till porten. Samma sak det här med analsex finns de som gillar det men att ta kuken munnen när den just varit i baken. Detta händer nog ibland på riktigt också men hör nog mycket till porren.
Att en del kvinnor tittar på porr min kusin är en stor konsument, det är inte vad som helst det är grov hårdporr lite avtändande i mitt tycke. Att min kusin är kristen mor till fyra barn, tyvärr har ett av barnet gått bort.
Min kusin anser själv att hon är feminist men porrstjärnorna får betalt så det är okey för hennne.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Bor på hotell i bland med jobbet , är så skönt efter en dag får lägga av arbetskläder ta en dusch , sedan slänga sig på sängen . Just på hotell vränger jag ej gardin , har runkst många ggr . Men egentligen ingen tanke på om någon ser, bara friheten är så skön . Tillför bara någon fläck på lakanen ev madrasskyddet. Har tyvärr aldrig sett någon från fönstret göra de samma, flertal ggr dock hört de i rummet vägg i vägg ha sex . Gör det dock inte med öppna gardiner hemma , dör de är möjligt se in till varandra , men ser kanske inte så noga, men man skulle se helt klart vad man gör på sängen
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har aldrig gjort det själv vet inte hur vanligt det är men vet att på resan med arbetet var de tre kvinnor i ett rum och två kvinnor på våning under som onanerade tillsammans. Två utav kvinnorna är jag väldigt bra kontakt med, de sade våra män var inte med så vad gör man.
Vet inte ifall de brukar onanera tillsammans annars också eller ifall detta bara var ett infall.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag bor inte ensam på hotell så ofta numera, men för ett antal år sedan då jag gick en utbildning på ett av våra högre läroverk i landet, så gjorde man 2-dagars besök ungefär en gång i månaden. Då var det runk på hotellrummet varje kväll. Hade även manliga besök som jag runkade och sög tillsammans med ibland.
 

Jo_leo

Medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag var på en konferans i båstad för några år sen . Hade rum på baksidan mot havet första våningen var naken på rummet på kvällen gardienran ej fördragna och blev kåt och runka kuken skönt. Ser plötsligt en kille stå utanför och strirrar på mej och kör tecken med munnen att han vill suga mej . Jag spruta för fullt medans han titta på.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag var på en konferans i båstad för några år sen . Hade rum på baksidan mot havet första våningen var naken på rummet på kvällen gardienran ej fördragna och blev kåt och runka kuken skönt. Ser plötsligt en kille stå utanför och strirrar på mej och kör tecken med munnen att han vill suga mej . Jag spruta för fullt medans han titta på.
Varför bjöd du inte in honom till dig? Så mkt skönare det hade varit att bli avsugen än att runka…
 
Toppen