SuperLasse
Aktiv medlem
- Ålder
- 51
- Kön
- Man
Ibland blir man galen, har precis haft ett bråk med tjejen... och jag blir lika paff varje gång, för jag har ALDRIG varit med om att ha rätt EN ENDA GÅNG.
Hon, och inget av mina ex heller, har ALDRIG erkänt att dom gjort nåt fel! Jag ger mig f-n på att hon inte ens skulle erkänna att hon gjort nåt fel om hon så höll på att drunkna!! [}]
- Älskling, här är handen, ska jag dra upp dig? Gjorde du fel eller inte???
- Blubb blubb blubb blubb
- Nä men kom igen nu - erkänn!
Jag blir galen, det är som att tala med väggen! Och förra gången vi var osams kastade hon min fina gamla soffa och ställde in sin egen. I MITT hem?? (Ja men jag har ju betalat den själv, sa hon....)
Min nästa tjej ska ha egen motorsåg och en egen John Deere!!
Har någon av herrarna här nånsin varit med om att er bättre hälft erkänt att hon gjort fel? Någonsin??
Hon, och inget av mina ex heller, har ALDRIG erkänt att dom gjort nåt fel! Jag ger mig f-n på att hon inte ens skulle erkänna att hon gjort nåt fel om hon så höll på att drunkna!! [}]
- Älskling, här är handen, ska jag dra upp dig? Gjorde du fel eller inte???
- Nä men kom igen nu - erkänn!
Jag blir galen, det är som att tala med väggen! Och förra gången vi var osams kastade hon min fina gamla soffa och ställde in sin egen. I MITT hem?? (Ja men jag har ju betalat den själv, sa hon....)
Min nästa tjej ska ha egen motorsåg och en egen John Deere!!
Har någon av herrarna här nånsin varit med om att er bättre hälft erkänt att hon gjort fel? Någonsin??