Hur gör ni män som känner för att runka när partnern är hemma?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Eftersom jag och frun inte delar sovrum av olika anledningar, så blir det oftast daglig runk i min säng även om frun är hemma. Men ska det bli lite mera action med webkamera så passar jag på när hon jobbar eller jag vet att hon är iväg på annat en längre stund. Affären kan räcka för snabbrunkar...
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Min fru och jag onanerar ofta tillsammans men när jag känner att jag behöver runka när min fru inte gör det då går jag till badrummet där det är enkelt att ta hand om sperman som man sprutat.

På kvällarna händer det att vi sitter i olika rum för att få lite egentid. Då kan jag sitta med min tablet och porrsurfa och runka men då gör jag det för att bli kåt inte för att spruta. Det sparar jag till min fru när vi lagt oss.

Jag har aldrig testat vad hon skulle säga eller göra om jag började runka när vi är i samma rum när inte hon gör det. Kan ju bli ett projekt för 2024.
Ser fram emot rapport från ditt projekt under året.
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Om jag inte är ensam men måste runka så gör jag det oftast på badrummet eller i garaget ibland. Eller när sambon sover...;)
När vi är i vårt fritidshus händer det att jag runkar i min verkstad. Min avatar är från ett sådant tillfälle. Jag hade då lagt en sopsäck över några boxar som stod i ett hörn och runkade av en stor sats. Så skönt.
 

Sten Berg

Aktiv medlem
Eftersom jag och frun inte delar sovrum av olika anledningar, så blir det oftast daglig runk i min säng även om frun är hemma. Men ska det bli lite mera action med webkamera så passar jag på när hon jobbar eller jag vet att hon är iväg på annat en längre stund. Affären kan räcka för snabbrunkar...

Låter som fejk lång väg. En drömfantasi för en gammal kåt snuskgubbe. Ingen drar en snabbrunk i affären.
 

BiSex_Lerum

Medlem
Kön
Man
Kan runka när som helst utan att hon bryr sig, hon kan göra det när hon vill med. Oftast blir det när hon somnat, med en skön p-rulle på tvn i sovrummet, för att inte störa henne innan hon somnar, om det inte funnits tid på dagen.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Är just nu singel. Men har aldrig varit ett problem, med dom tjejer jag varit tillsammans med.
Ofta vill dom gärna se på. Någon har gillat att jag gjort det under täcket och bara fått höra mig. Ofta började hon också smeka sig.
När man träffar nu tjej, så har det hänt par gånger, jag tagit fram kuken o runkar den framför dom, tex i soffan. Lite lagom innan man ska lägga sig.
Eller i duschen, både när man är själv och tjejen varit utanför eller ibland när man duschar ihop.
Älskar lika mycket när tjejerna lite spontat börjar smeka sig.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kärringen är kvällsmänniska och går till sängs runt tolv. Själv lägger jag mig vid 22 vilket ger mig underbar egen tid med min kuk. Att runka är betydligt skönare än sex med kärringen
Oj! Då är det något i ert förhållande som inte stämmer om du inte föredrar sex med henne, tänker jag.
Min fru vill så sällan ha sex så därför blir det mkt runk. Hade hon varit mera på att vilja knulla så hade jag aldrig runkat som jag gör. Samma sak med avsugning. Hon suger mig aldrig, så därför träffar jag män emellanåt för att få det begäret stillat. Hade hon sugit så hade jag antagligen aldrig börjat med killar....
 

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
När jag pluggade på universitetet hade jag ett förhållande med en äldre man, han var en fantastisk älskare, vilket har präglat mig. Det ger mig mycket mer njutning att runka och återskapa minnen. Hustrun är medioker i sängen, suger inte.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hustrun är medioker i sängen, suger inte.

Där är våra fruar lika varandra, och dessvärre tror jag inte vi är ensamma i den båten. Men att känna hur kuken omsluts av en slidas värme är skönare än min egen hand, tycker jag. Sedan utesluter jag såklart inte onani. Där styr jag ju tryck och rytm alldeles själv efter eget behag. Men det ena utesluter inte det andra....
Men att leva och aldrig få känna slidans värme skulle jag uppleva som 'fattigt'.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag pluggade på universitetet hade jag ett förhållande med en äldre man, han var en fantastisk älskare, vilket har präglat mig. Det ger mig mycket mer njutning att runka och återskapa minnen. Hustrun är medioker i sängen, suger inte.
Skicka hit henne så ska jag göra henne till ett vilddjur.
 
Toppen