Hur håller ni killa

LindaEP

Välbekant medlem
Enligt mina "studier" verkar det finnas två sätt som killar håller i kuken när de runkar. Antingen med tre fingrar, tumme, pek- och långfinger, med övriga två fingrar invikta eller med hela näven runt.

Har ni fler varianter. Vilken variant använder ni mest. Hur känns skillnaden mellan greppen.

Fråga från en fittbärare som vill lära sig mer om kukbärare.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Enligt mina "studier" verkar det finnas två sätt som killar håller i kuken när de runkar. Antingen med tre fingrar, tumme, pek- och långfinger, med övriga två fingrar invikta eller med hela näven runt.

Har ni fler varianter. Vilken variant använder ni mest. Hur känns skillnaden mellan greppen.

Fråga från en fittbärare som vill lära sig mer om kukbärare.
Börjar med lillfingret invikt, sen hela handen när jag styvnat...
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Mest tre fingrar, tumme, pek- och långfinger men varierar mig ganska mycket beroende på kåthet, hårdhet och hur nära jag är på att komma. Ibland får ollonet mycket uppmärksamhet, ibland mest skaftet. Snabbt, sakta, hårt, mjukt...
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Alla fem fingrar när jag vill runka det sista till utlösning. Och rätt hårt och intensivt. Färre fingrar använder jag nästan aldrig, enbart om det är långrunk och då är det typ lätt beröring precis under ollonet som gäller.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag håller alltid med hela handen... innan jag är hård kan jag fokusera lite mer på ollonet med fingertopparna, men annars alltid hela handen. Använder jag glidmedel kan jag fokusera mer på ollonet hela tiden men det varierar.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Enligt mina "studier" verkar det finnas två sätt som killar håller i kuken när de runkar. Antingen med tre fingrar, tumme, pek- och långfinger, med övriga två fingrar invikta eller med hela näven runt.

Har ni fler varianter. Vilken variant använder ni mest. Hur känns skillnaden mellan greppen.

Fråga från en fittbärare som vill lära sig mer om kukbärare.
Hmm..
jag runkar nog oftast med hela handen.
Gillar att känns styvheten och värmen från kuken. Ibland bara pekfinger och tumme runt ollonkanten. Andra handen kan jag massera pungen med.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Tumme och två eller tre fingrar, lätt grepp så jag rullar förhuden upp och ner över kanten på ollonet. Ibland drar ner hela vägen så det spänner i strängen och ollonet liksom "bugar" dvs toppen pekar framåt, nedåt.
Ibland ett fast tag med alla fingrar så hela handen greppar och klämmer om staken för lite hårdare tag.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Själv tycker jag variation är bäst.
Så även när jag runkar oavsett om det är långa stunder med edging eller så om det är snabba stunder med orgasmen i fokus.

Oftast håller jag penngreppet med tumme, pek- och långfingret.
Ibland håller jag min sköna kuk i hela handen.
Ibland runkar jag med et ok-grepp med bara tummen och pekfingret runt kuken, men då gärna lite extra hårt.
Ibland som Gismo skrev med alla fem fingrar över ollonet uppifrån, men det är absolut skönast då man är härligt kladdig av försats eller smaskiga försprut.
Ibland bakvänt ok-grepp. Men oftast som sagt penngreppet, mest för att jag ser mer av min egen kuk då när jag leker med den. Men det är ju också skönt.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Full hand är det som gäller för det mesta. Bäst blir det om man varierar hårdheten i greppet och takt och tempo. Gärna till tung musik och varför inte en porrfilm.
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Enligt mina "studier" verkar det finnas två sätt som killar håller i kuken när de runkar. Antingen med tre fingrar, tumme, pek- och långfinger, med övriga två fingrar invikta eller med hela näven runt.

Har ni fler varianter. Vilken variant använder ni mest. Hur känns skillnaden mellan greppen.

Fråga från en fittbärare som vill lära sig mer om kukbärare.
Intressant fråga. Jag varierar mig under runkandet och använder både hela handen och tre fingrar (med de två resterande fingrarna som stöd). Men varför beskriva i ord hur jag gör när en video säger mer än tusen ord? Den här filmen spelade jag in för en del år sedan och den ger en bra bild av hur jag runkar.

https://xhamster.com/videos/me-wanking-off-in-the-sofa-7708274
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Well @LindaEP, för mej blir det oftast 3-4 fingertoppar tills jag börjar bli styv och sedan alla fem, följt av hela handen.
Växlar ofta mellan höger och vänster, för känslan av att någon annan också runkar min kuk.
Använder ofta olja, och då är "backhand greppet" oslagbart - tummen och pekfingret in mot blygdbenet och ollonet ovansida får hela handflatan.... Yes!
När jag är riktigt hård, så är fingertoppsgrepp uppifrån, med olja, skönt, ofta med fokus på min kraftigt markerade ollonfläns.

Spännande att se hur ni andra gör, också!
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Kan börja med tre fingrar under och tummen ovanför, men när jag är hård så blir det hela handen runt kuken när jag runkar
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tre fingrar runt toppen
(tumme, pek- och långfinger)

Gärna andra handen runt pung och kulorna och runt roten av skaftet

Lägger gärna till lite glid i form av kokosolja...

Fantasierar gärna om olydiga kvinnor
Som dig @LindaEP
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Enligt mina "studier" verkar det finnas två sätt som killar håller i kuken när de runkar. Antingen med tre fingrar, tumme, pek- och långfinger, med övriga två fingrar invikta eller med hela näven runt.

Har ni fler varianter. Vilken variant använder ni mest. Hur känns skillnaden mellan greppen.

Fråga från en fittbärare som vill lära sig mer om kukbärare.


Oj! har jag aldrig tänkt på, det måste jag ju kolla,, fast jag har ju kommit för en stund sen.
Jag får göra det en gång till helt enkelt... för din skull : ) återkommer.
 
Toppen