Hur håller ni killa

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Tack för att du uppoffrar dig för min skull.....

Så lite så . inte bara en uppoffring, skönt för mig igen ju : ) .
Tydligen så använder jag 5 eller 4 fingrar med höger hand och 5 eller 3 fingrar med vänster, och även bara tumme och pekfinger med båda händerna när jag gör små mjuka lätta drag.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Tre fingrar till att börja med, sen när det blir dags att komma greppar jag hårt med hela handen så att ståndet känns stenhårt och så att det känns trångt. När sprutet går runkar jag bara upp till ollonkanten och upp under ollonet. Aldrig ovansidan, annars blir det för mycket. Det är vad de flesta gör fel när de runkar av mig. Då måste jag ta deras handled och sakta ned.
 
Last edited:
J

JethroTull

Gäst
Är högerhänt men runkar med vänster och tycker jag får ett känsligare grepp med pek- och långfinger + tumme.
 

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Håller med hela handen skjuter fram underlivet precis när jag sprutar. Drar i hela kukens längd och håller hårt
 

Totte75

Aktiv medlem
Kön
Man
Med undantag för ett lustigt "tonårsgrepp" jag hade när jag var i den åldern och körde tre fingrar upp och ner med båda änderna, så kör jag oftast numera vanligt "mainstream" med ett stadigt tag med hela handen. Skönt lagom hårt grepp upp och ner längs ett styvt skaft. Är jag halvhård blir det ibland "backhand-fattning", men oftast som sagt ett stadigt grepp med hela handen.
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Enligt mina "studier" verkar det finnas två sätt som killar håller i kuken när de runkar. Antingen med tre fingrar, tumme, pek- och långfinger, med övriga två fingrar invikta eller med hela näven runt.

Har ni fler varianter. Vilken variant använder ni mest. Hur känns skillnaden mellan greppen.

Fråga från en fittbärare som vill lära sig mer om kukbärare.

Det vanligaste är att jag använder hela handen, ett riktigt grepp med alla fingrar. Och jag gillar långsamma drag. När jag börjar närma mig orgasm föyttat jag handen så jag greppar ollonet och gör korta drag där, för att få bästa stimulans.

Så i de flesta fall använder jag hela handen och alla fingrar. Ibland använder jag båda händerna för att få stimulans över hela skaftet. Det är också skönt.
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Det här var lite intressant har nog aldrig riktigt tänkt på det . Men det är nog ofta hela handen men byter jag till vänster så är det tre fingrar . Blir vänster när jag leker lite med analen .
 

Kåtsambo

Aktiv medlem
Kön
Man
Enligt mina "studier" verkar det finnas två sätt som killar håller i kuken när de runkar. Antingen med tre fingrar, tumme, pek- och långfinger, med övriga två fingrar invikta eller med hela näven runt.

Har ni fler varianter. Vilken variant använder ni mest. Hur känns skillnaden mellan greppen.

Fråga från en fittbärare som vill lära sig mer om kukbärare.
Börjar ofta med tumme o pekfinger om roten och resten av handen om pungen. Skönt att känna hur kåtheten växer och bubblar...
Sedan blir det mest hela handen med varierande tempo, ibland skönt att "pausa" och bara hålla och känna "glöden". Skönt att använda andra handen också om pungen, runt roten eller runka med båda händerna om kuken.
Ibland vänder jag på handen så tumme och pekfinger är mot roten.
(Nu blev jag runksugen...)
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Är lite fascinerad av hur snabbt ni killar kan onanera. Ibland är det ju rent svårt att se handen för det går så snabbt. Själv blir jag ju trött i handledeb efter ett tag.

Är nog upphetsningen som gör att vi kan pumpa på snabbare är vad vi egentligen vill många gånger. :)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Är lite fascinerad av hur snabbt ni killar kan onanera. Ibland är det ju rent svårt att se handen för det går så snabbt. Själv blir jag ju trött i handledeb efter ett tag.
Personligen tycker jag att backhand är skönt. Då passar det att fantisera om en tjej framför en. Lyxrunk med kondom eller värmande glidmedel. En favorit är när jag har haft "sprutförbud".
Då har tjejen "luftrunkat" mig..dvs hållit handen runt penis utan att vidröra..Man känner bara värmen utan någon kontakt..efter typ 2 veckor är man så kåtfrustrerad att bara synen av handen så kan få en att komma..det går inte att hålla emot.
Mitt projekt just nu är att kombinera glidmedel med ett rejält värmande liniment.
 

horny4you

Aktiv medlem
Kön
Man
Om inte kuken är helt hård i början så runkar jag med tre fingrar men sen när den är riktigt hård blir det hela näven. Det går lika bra med höger som vänster, de är båda vältränade för den rörelsen:)
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hmm....har aldrig funderat på detta, var tvungen att kolla!!!
Helt rätt, 3 fingrar!!!
 
Toppen