Hur hetero bi eller homo är du?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
3 - är i grunden straight och gift sedan många år med en kvinna. Killsex light har blivit intressantare genom åren och även lett fram till rätt många lekstunder med andra killar och män. Är dock känslomässigt helt ointresserad av manskroppen och-personen.
Precis som det är med mig.
Och jag antar att din fru inte vet om din läggning?
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
2! Heterosexual with more than incidental homosexual tendencies!

Har bara knullat tjejer men har alltid älskat att runka ihop med andra killar. Blir upphetsad av hårda kukar och sprut och hade velat testa suga kuk och bli knullad i röven eftersom jag kommer som hårdast av anal onani med dildo samtidigt som jag runkar!
Dock hade jag inte kunnat tänka mig ett romantiskt förhållande med en man och att hångla med killar har aldrig gett mig minsta lilla känsla i byxorna. Har testat knulla en tjej med en kompis och en gång också och det tänker jag fortfarande på.
Så straight men hade kunnat ha sex med män ibland också på sidan om. Har tillåtelse av min fru att göra det med män men har hittills inte blivit av :)
 

Binyfiken89

Ny medlem
Ålder
25
Kön
Man
3 för mig, gillar att suga kuk och bli avsugen av killar, däremot när det gäller ett förhållande är jag bara intresserad av tjejer, har svårt att bli "kär" i en kille på samma sätt som med en tjej.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Blev en 3a, som väntat.
Jag attraheras inte av killar, utan bara av kuken och kroppen just i sexet.
Så för mig är det endast sexuellt med killar.
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Blev en 3a, som väntat.
Jag attraheras inte av killar, utan bara av kuken och kroppen just i sexet.
Så för mig är det endast sexuellt med killar.
Ja men Kinsey-skalan handlar ju precis om sexualitet, inte alls om förälskelse, kärlek och romantik. Jag har lagt märke till i många poster i denna tråd att killar som skattar sig själva som - säg - en Kinsey 3:a behöver poängtera att de inte alls är förälskade i killar, att det bara handlar om sex, "om kuken " osv.

Jaha, men som sagt handlar Kinsey-skalan ENBART om sexualitet.
 

Spelmannen

Aktiv medlem
Kön
Man
Verkar som 2:eek:r och 3:eek:r är vanligast i alla fall i det här forumet. Undrar om vi är som genomsnittet i stort eller om det är ett särskilt gäng här?
 
Toppen