Hur hetero bi eller homo är du?

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag blev en 2:a
Jag skulle nog aldrig kunna ha sex med en av samma kön och aldrig gosa, kramas eller kyssas.
Men jag fantiserar ofta om en kuk att ta på, smaka på och suga av.
Alla mina fantasier fokuserar dock mest på sperma, inte bara kuken i sig.

Jag är nyfiken och sugen på kuk men paradoxalt nog bli jag avtänd på manskroppar, kroppsbehåring, manliga röster och alla andra manliga attribut.
Lika som för mej, är bara intresserad av könet hos en man som är klädd i tjejunderkläder.
En naken kuk ger mig inget..
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
En fyra, däremot har jag testat med män men är tyvärr fortfarande oskuld med tjejer. De jag varit intresserade av har antingen varit upptagna eller ointresserade eller bara velat vara vänner. Försöker söka tjejer men det är svårt tycker jag. Lättare med män även om ingen knullat mig än
 

SirJerkAlot

Medlem
Kön
Man
Trea! Lever med en kvinna, men har haft runkpolare och skulle gärna vilja ha en. Det blir så rätt med två killar som runkar och suger varandra. Svårt att förklara...
 

Boner

Medlem
2. Detta gör dig heterosexuell med mer än tillfälliga homosexuella tendenser.

Just fenomenet att tända på kuk och sperma men inget annat verkar vara väldigt vanligt men också väldigt komplext. Hade vart intressant med en undersökning där de frågar män om de blir sexuellt upphetsade av kukar (men inget annat hos män). Sedan också fråga hur ofta de kollar på porr och under hur lång tid det pågått.

Jag vill tro att detta fenomen är resultatet av att ha konsumerat mycket porr under en lång tid. En porrskada helt enkelt!
 
Last edited:

Killekillen

Ny medlem
Kön
Man
Jag blev en 3:a.
På killar gillar jag kuken och rumpan. Är mest top.
Blir inte kär, men älskar att kyssas.
Av nån anledning är det unga killar under 30 som jag blir tänd på. (Är 52 själv, så det är väl lite tabu i samhället...)
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev lite förvånad över att det blev en sådan klockren 3:a för min del. Trodde att det skulle blivit en 1:a.

Hos kvinnor gillar jag att göra allt inklusive kyssar och hångel.

Hos män är det egentligen bara kuken och sperman som är intressant. Jag älskar att se män runka och spruta och har inget emot att en man runkar och/eller suger mig. Hångel och kyssar med män är inget jag går igång på precis. Har tidigare runkat och sugit olika kukar genom åren men håller mig sedan flera år tillbaks till min fru. Jag fantiserar dock ofta om kukar när jag runkar och tycker det är härligt att visa upp mig och titta på er andra på cam.
 
Toppen