Hur hetero bi eller homo är du?

Tucker6807

Aktiv medlem
Kön
Man
Blev en 2a med följande svar: Detta gör dig heterosexuell med mer än tillfälliga homosexuella tendenser. (y) Älskar ju att klä mig i sexiga underkläder och fantisera om kukar.
 

Spelmannen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag blev en 2:a
Jag skulle nog aldrig kunna ha sex med en av samma kön och aldrig gosa, kramas eller kyssas.
Men jag fantiserar ofta om en kuk att ta på, smaka på och suga av.
Alla mina fantasier fokuserar dock mest på sperma, inte bara kuken i sig.

Jag är nyfiken och sugen på kuk men paradoxalt nog bli jag avtänd på manskroppar, kroppsbehåring, manliga röster och alla andra manliga attribut.
Känns som testet har missat någon aspekt. Vi är så många som skiljer på att ha sex med en man med hela kroppen och att bara vilja runka o suga kuken. Det skulle behövas en ny nivå 3 för snoppintresse.

Innan jag hittade er med samma smak här på Onanera kände jag mig udda. Nu inser jag att vi är rätt vanliga. Hetero som gillar kuk ibland helt enkelt!
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
En tvåa. Kvinnor är ju något jag tänder på både sexuellt och emotionellt medans män fantiserar jag om bara med fokus på kön, stort :X3:, då att ha oralt med och bli penetrerad analt av. Gärna fler...:LOL:
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
vet inte hur mycket bög det är i mig egentligen då jag inte har så mycket erfarenhet av killsex men sitautions bi är jag iaf,,, beror ju på vad sällsklap jag har och så,, inget emot snygga mans kroppar men inga stora kukar i min röv
 

trygve

Medlem
Jag blev en 3a men ser mig själv mer som en 2a(?).
Älskar att förföras och fantisera om kvinnor, deras kroppar, doft och närkontakten i sexet.

På män är det bara kuken och sperman jag vill åt, helst i ett gloryhole :p jag hade möjligtvis kunnat tänka mig bli rövknullad om jag hade en sug och runk kompis jag var bekväm med ...och gärna då en till man så jag kan suga samtidigt. Alternativt en kvinna som låter mig slicka henne samtidigt som hon stryker mitt huvud för att "trösta" och övertyga mig att jag inte är gay :LOL:;)
 
Toppen