Hur länge har ni förspel

cumcum

Medlem
Kön
Man
Det är olika... Ibland ingenting. då är det direkt på och ofta en hård snabbis bakifrån... :p

Men vid andra tillfällen kan ett förspel vara i flera timmar. Genom att retas verbalt, lite smek och heta kyssar, som sedan långsamt övergår till mer handgripliga saker och kanske oralsex och smek i ett par timmar... :p :p

Men sedan så är jag väldigt känslig och det behövs inte mycket innan jag kommer. Men då kommer jag sällan ensam... ;)
 

stort behov

Medlem
Kön
Man
Brukar faktiskt bara ha ett långt förspel med min tjej, med lite oralsex och smekningar. Kan hålla på allt från en kvart till en timme. Brukar ofta sluta med att jag kommer på hennes bröst. Blir kåt bara jag tänker på henne.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
hur långt är ett snöre? ;)

eller hur är det man säger i en känd reklamsnutt?

men för mig...förspel ibland inget ibland någon timma :p
 

casper28

Ny medlem
Kön
Man
det är härligt att ha förspelslekar typ hela dan innan man knullar sen på kvällen.. Typ att man smeker henne hela dan så fort man får chansen, typ på bussen, bio, lite snabbt vart man än är.. trycker min hårda kuk och gnider den mot hennes rumpa om man står nära bakom i en affär, börjar dan med att väcka henne med att slicka å suga hennes klitta svullen.. :)
 
Toppen