hur länge var de sen du ....

M

MissSecret

Gäst
Det var alldeles för länge sen!! Trist att ha en sambo som inte har i närheten så stor sexlust som jag själv. Suck. :(
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Igår :p

Började slicka tjejen efter att hon kom från duschen, sen knullade vi skönt i
soffan :oops::p
 

fallskärmen

Medlem
Kön
Man
Ungefär 12 timmar sedan. Erövrade en äldre dam (46) på krogen, gick hem till henne och knullade skönt och länge. Hon jobbar i kassan på en mataffär här i stan, kommer nog alltid välja hennes kassa i framtiden. :)
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Hade skönt sex inatt... och igår natt också, innan det var det nästan en vecka sen, alldeles för lång tid för mig. Sex är det härligaste som finns, :p den som säger att det finns nåt som är bättre kan väl inte va' klok :D
 

Roofu

Medlem
Kön
Man
För mig är det över 1½år sen :eek:
Börjar nästan bli desperat, men dom säger ju "den som väntar på något, väntar aldrig förlänge".
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
I söndags och det är alldeles för länge sedan... har en 6-månaders bebis hemma som kräver sitt så sexlivet får tyvärr vara nr 2 numera tills sonen blir lite större.
 

palle

Medlem
Kön
Man
Förra måndagen var senaste tillfället. Nästa tillfälle kan bli senare ikväll, jag ska träffa min förhoppningsvis nya blivande KK :)
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Alldeles för länge sen. Måste vara en månad eller så... Usch! Men fråga igen imorgon. Då kanske det blir ändring. :p:)
 
Toppen