Hur långt och hur mycket sprutar ni?

G

Guest

Gäst
Jag sprutar olika mycket beroende på hur kåt jag är, och hur mycket jag runkar!
Ibland träffar jag nästan mitt ansikte ;):)

Halvgalen människa, i en helgalen värld!
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Hjälp!!!!
På de senaste veckorna har jag märkt att jag inte sprutar sådär härligt långa sprut som jag brukar. Det sprutar knappt en decimeter. Tidigare har det iaf. sprutat drygt halvmetern. är det någon annna som har eller har haft samma problem, och vad kan det bero på? Mängden på satsen är samma.

// Slut i sprutan
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Jag sprutar alltid minst två meter långa strålar....typ 8-10 såna. det kan ju vara lite jobbigt ibland om man vill ta en snabbrunk....
 

runkaballen

Ny medlem
Kön
Man
När jag runkar dagligen brukar jag inte spruta så mycket, men det beror nog på att jag inte orkar sitta längre än max 15 min. men om jag hållt mig i 3-4 dagar så kan ja spruta rejält och mycket!
 

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Bigload

Jag sprutar alltid minst två meter långa strålar....typ 8-10 såna. det kan ju vara lite jobbigt ibland om man vill ta en snabbrunk....

har du en jäfla kamel till sädesblåsa eller ?.. Hur fasen kan du få 8-10 2meters sprut...?? .. [:0]

//// Emmet
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Oo_emmet_oO

Originally posted by Bigload

Jag sprutar alltid minst två meter långa strålar....typ 8-10 såna. det kan ju vara lite jobbigt ibland om man vill ta en snabbrunk....

har du en jäfla kamel till sädesblåsa eller ?.. Hur fasen kan du få 8-10 2meters sprut...?? .. [:0]

//// Emmet


Jadu....vet inte varför men så är det i alla fall...ibland sprutar det ännu längre...jag vet att jag har sprutar över tre meter långt i alla fall. och ibland kommer det till o med mer än 10 sprut.....
 

Big_daddy

Ny medlem
Kön
Man
sprutar ovanför naveln kan ibland komma över bröstvårtorna men när jag inte har runkat på ett tag så kommer det inte långt
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Om man trycker till under ollonet precis när man sprutar kan man komma väldigt långt... åtminstone jag. Dessvärre har jag sprutat mig själv i ögat flera gånger och det gör ont, faktiskt. Men det är ändå ganska kul.
 

kris

Ny medlem
Kön
Man
ImTack för tipset Erik188.
Själv brukar jag dra tillbaka höfterna och skjuta fram dem tillsammans med satsen för att skjuta långt, vilket i mitt fall som bäst betyder bröstet... liggande:(
Ingen som har andra långtskjutarknep?
 

baldpubes

Ny medlem
Kön
Man
För mig är det olika beroende på hur kåt jag är. Oftast sprutar jag över huvudet om jag ligger ner men ibland bara rinner det ut, särskilt om jag runkat flera gånger. när jag var yngre kunde jag mjölka ur mig mer än en matsked, men numera kommer det mindre. Första stöten är den kraftigaste. De följande kommer litet kortare och det sista droppar ut. Jag är nog som de flesta antar jag.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Precis samma för mig, speciellt ifall jag inte runkat på sådär tre dagar så sprutar jag kraftigt av bara kåthet, nästan över huvudet. Därför att jag vanligen runkar varje dag, så rinner sperman bara ut, inte så kraftigt sprut då, bara den första stöten. Jag har inte märkt ngn skillnad i spermans mängd vad beträffar åldern, snarare är skillnaden i hur kraftigt jag sprutar, numera mer sällan.
 
Toppen