hur luktar det?

almost

Medlem
Kön
Man
jag är fortfarande oskuld, så jag undrar då hur fittan luktar och hur brösten luktar? så hur luktar det, luktar det som kuken luktar? beskriv mycket...försöker kåta upp mej ;)
 

norpan

Ny medlem
Kön
Man
Fitta luktar precis som rå kyckling smakar.

Bröst smakar precis som general portion white fast mer salt.
 

almost

Medlem
Kön
Man
ok tack, men när jag gick i 5:an (visst det var länge sen och man visste inte så mycket) så var det någon som sa att om man slickar på armen och väntar i 10 sekunder så luktar det fitta eller bröst, men så verkar det INTE vara :p
 

almost

Medlem
Kön
Man
vad menar du med rå kyckling egentligen? menar du kyckling filé eller en hel rå kyckling? inte fryst kyckling va?:p
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Fitta luktar precis som rå kyckling smakar.

Bröst smakar precis som general portion white fast mer salt.

Nämen ge dig ....... erkänner att jag garvade men det var lite rått.....:D
Kvinna , smakar sött. Lite strävt, men sött.
Inte som kuk eller sperma skulle jag säga.

Brösten luktar väl som den övriga kroppen, ens "egna" lukt om man inte har parfym där.

:love:
 

myseli

Medlem
Kön
Man
Det där med lukter är svårt. Verkar som folk uppfattar dem olika.

Bröst luktar inget speciellt. De luktar som resten av kvinnan - ljuvligt.

Fitta tycker jag ibland har en lukt som påminner om rå fisk fast mycket mer upphetsande då såklart. Det luktar väl olika på olika personer dessutom.

Sperma tycker jag påminner vagt om tvättmedel, och det har liksoom tvättmedel ett lågt pH-värde. Kanske en förklaring...
 

the_flyer

Ny medlem
Kön
Man
Lukt o smak tycker jag beror från dag till dag och tiden från senaste dusch.

Brösten tycker jag luktar precis som vilken annan stans som helst, armen.

Musen däremot...det var himla svårt det...men kanske att den luktar...nej jag ger upp, det är något eget mer än att det är varm och fuktig hud.
Vad den smakar är nog inte lättare att beskriva men lite salt och sött och ibland fruktansvärt beskt, så att det blir strävt i munnen till och med.

Sperman däremot, är det bara jag som tycker att doft o lukt påminner om groddar, såna man har i sallad?

Ps. Sperma och tvättmedel är båda basiska och har ett högt pH.
 

norpan

Ny medlem
Kön
Man
vad menar du med rå kyckling egentligen? menar du kyckling filé eller en hel rå kyckling? inte fryst kyckling va?:p

Jag skämtade.

Fitta luktar liksom sött på något sett. Fuktigt. Det där med fisklukt har jag aldrig upptäckt i alla fall.

Brösten luktar inget speciellt.
 

18lkpg

Ny medlem
Kön
Man
Brösten smakar eller luktar inget specielt. Underlivet luktar inte helt olikt det du sa "slicka armen och vänta 10 sek". Har aldrig hört det förut, men var tvungen att prova:p
 

myseli

Medlem
Kön
Man
Kemirutan:

Ps. Sperma och tvättmedel är båda basiska och har ett högt pH.

Javisst, hade för bråttom där.
(har väl sett för mycket "tugga en bit Extra reklam" så allt pH är lågt....)

Tack herr kemist!

Och nu tillbaka till lukt och smakrutan.
 
V

voodoodoll

Gäst
...har väl kanske ingenting med bröst och fitta att göra... men jag tycker att sperma luktar lite som tapetklister, och smakar NÄSTAN lika ochså... vill också jämföra ltie med råa ägg ^_^
fitta har jag inte smakat... ännu ;-P
 

hatmobile

Ny medlem
Kön
Man
Att sperma kan jämföras med råa ägg är kanske inte är så konstigt, då äggvita är helt rent protein (+0,9% salt skulle jag tro) och sperma består även det till största delen av protein.

(det är väl konstigt, att ett av ens fösta inlägg på ett onaniforum ska handla om saltkoncentration och protein haha)
 

on

Medlem
Kön
Man
Att sperma kan jämföras med råa ägg är kanske inte är så konstigt, då äggvita är helt rent protein (+0,9% salt skulle jag tro) och sperma består även det till största delen av protein.

(det är väl konstigt, att ett av ens fösta inlägg på ett onaniforum ska handla om saltkoncentration och protein haha)

Gött att någon kommer in och talar om var skåpet skall stå vad gäller paralleller mellan sperma och protein, så blir det inga onödiga trådar om det. ;)

Välkommen ska du vara. :)
 

TexZ

Ny medlem
Kön
Man
det sägs ju helatiden att fitta smakar fisk, jag har aldrig känt det.. är jag ensam?
 

Emil84

Ny medlem
Kön
Man
Alla underbara kvinnor är ju unika, men de allra flesta smakar och luktar riktigt gott! Svårt att säga vad det luktar och smakar.. Det är en härlig blandning i alla fall! :D
 
Toppen