Hur många här har nån gång fotograferat sin tjej/kille eller låtit sig fotografera?

sven555

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar filma mig när jag runkar och lägger upp detta. så skönt att veta att andra runkar till mina filmer
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar filma mig när jag runkar och lägger upp detta. så skönt att veta att andra runkar till mina filmer
Det där känns igen. Fast när Xhamster ändra om så mycket nu för ett tag sedan så raderade jag allt. Och har inte orkat leta efter något nytt ställe.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Vill inte ha bilder själv , män fotade åt kompis när han sög på min . Han ville ha bevis för sig själv .
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
jag tänkte berätta att jag tycker det är så upphettsande att fotografera sin egen sambo naken,för att sen ha dom bilderna att runka till när man är själv.hur många här har nån gång fotograferat sin tjej/kille eller låtit sig fotografera?
min tjej säger hon ställer upp för min skull men jag e ganska övertygad hon tänder på det oxå.:p
Hur gammal är tjejen
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jobbade som modefotograf på 90-talet

Aldrig svårt att övertyga modellerna om lite explicita bilder
För deras och mina "arbetsprover"
(var helt analogt och spridning är knappast som idag..)

Men plåtade en del "privata" bilder på andra kvinnor, amatörermodeller bl a
(några som varit med i herrtidningar som Cats, Lektyr, Fibban)

Det är alltså dina alster som legat ute i skog och natur? :D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det är alltså dina alster som legat ute i skog och natur? :D

Nja... Plåtade tjejer som innan eller/och efter hamnade i herrtidningar
Men inga av mina alster hamnade på inte där

Även om mina andra bilder har publicerats i press och kampanjer
 

Tantra-runk

Medlem
Jag har egen inspelad film med iprincip alla kvinnor jag haft en sexuell relation till. De har vetat vilken turn-on det är för mig när de onanerar för mig och själva blivit upphetsade av det. När relationerna avslutats har jag frågat om de vill att jag raderar de vi spelat in och det har bara varit vid ett enstaka fall som det har önskats.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har fotat mig själv när jag runkar sen barnsben. Första gången med mammas polaroidkamera runt 87 tror jag. Sen filmat med hennes videokamera 1989-. Filmat med min första Hi8 digital runt 2000 tills man fick bra mobilkameror. Ta mig fan hela livet känns det som. Förutom de 11 första åren.

Sen läste jag inte rubriken tydligen.
Det handlar ju om Tjej/kille har fotat.
Ja absolut, min fru har fotat mig och jag fotat henne. Och så har vi filmat en himla massa som vi tittar på ibland.
 
Last edited:

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade en gång en kk som jag fotade när vi hade sex en gång. Jag fotade när jag slickade henne och knullade henne med en dildo. Sen fotade jag när hon sög min kuk. sen fotade hon när hon knullade mig med dildon och som avslutning fick hon ju smaka på kuken, givetvis så fotade vi
 

funforeyou

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag har fotat och filmat flera tjejer och tycker det är grymt upphetsande, och tjejerna har tyckt det är spännande :) Brukar runka till dom ibland
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fotade och filmade mej själv frekvent när jag runkade, både hemma och ute i naturen. Oftast sommarhalvåret, när safterna rann till som mest. Jag tänder på att kolla på mina kort och egna sprutfilmer från yngre da'r, för numera är inte det samma lockelse att se sig själv. Är det åldern ?:giggle:
Varför inte nu med? Jag gör det inte lika ofta nu för tiden men det händer. Och det är lika kul att titta på :)
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Tog vanliga kort innan digitala kom som ung , var spännande hämta kuvertet, vågade aldrig lämna in på snabbframkallning då . Även om de som gjorde bilder sökert hade sett 1000 tals sexbilder innan . Nu har jag minnet i huvudet , men låtit kille ta bilde då jag haft sex med man , men alltid utan mitt ansikte syns,
 
Toppen